Veneția program turistic

Referat
8/10 (4 voturi)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 2616
Mărime: 32.74KB (arhivat)
Publicat de: Agata Florescu
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Marshal Turism functioneazã din anul 1994. A urmat o evolutie ascendenta in topul companiilor private de turism din Romania, ocupand timp de 6 ani locul I pe tara;este detinatoarea a peste 40 de diplome, trofee si medalii atribuite de catre foruri reprezentative din tara si strainatate. Printre acestea se numara "Trofeul de Excelenta" oferit de Camera de Comert si Industrie a Romaniei, cu ocazia Topului National al Firmelor Editia a X - a 2003 in baza rezultatelor economico-financiare 1998-2003, Diploma Topului Firmelor - LOCUL 1 turism-agentii de turism-inteprinderi mari - editia a VI a 2003 acordata de Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti Primaria Sectorului 4, "Steaua Internationala de Aur pentru Calitate", decernata de organizatia "Business Initiative Direction" - Madrid, precum si "Recunoasterea Internationala a Eficientei".

Din anul 1996 pana in 2002, Marshal Turism a ocupat locul I in topul agentiilor de turism, conform evidentelor Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, top bazat pe cifra de afaceri, reiesit din bilantul contabil depus la Ministerul Finantelor (vezi anexele 1 si 2) .

Aceasta pozitie de lider si-a castigat-o de-a lungul timpului, prin aducerea in turismul romanesc a unui concept complex si unic de oferte, prin permanenta diversificare si innoire a serviciilor, prin asigurarea tuturor serviciilor , tuturor prestatiilor la un nivel inalt calitativ si, nu in ultimul rand, prin seriozitatea si profesionalismul echipei Marshal Turism.

Strategia de piata a companiei s-a bazat, inca de la inceput, pe orientarea spre client, materializata in actiuni sustinute de personalizarea serviciilor.

Marshal Turism efectueaza deplasari ale unor importante grupuri de oameni de afaceri în peste 40 de tari, Ion Antonescu implicandu-se personal în actiunile importante ce vizeaza aceasta categorie de turisti. Acesta este poate si motivul pentru care "reclama si prestigiul firmei sunt asigurate, în mare parte, chiar de catre clienti"- reprezentand circa 200 de institutii centrale, ministere, mari societati comerciale din Bucuresti si din tara, printre care: Philip Morris Romania, Philips Romania, Coca-Cola, KPMG, Telemobil, BCR, Avon, Hewlett Packard, Danone, Coty, Pioneer, Hochland.

Preview document

Veneția program turistic - Pagina 1
Veneția program turistic - Pagina 2
Veneția program turistic - Pagina 3
Veneția program turistic - Pagina 4
Veneția program turistic - Pagina 5
Veneția program turistic - Pagina 6
Veneția program turistic - Pagina 7
Veneția program turistic - Pagina 8
Veneția program turistic - Pagina 9
Veneția program turistic - Pagina 10
Veneția program turistic - Pagina 11
Veneția program turistic - Pagina 12
Veneția program turistic - Pagina 13
Veneția program turistic - Pagina 14
Veneția program turistic - Pagina 15
Veneția program turistic - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Venetia Program Turistic.doc

Alții au mai descărcat și

Valorificarea Potențialului Turistic din Orașul Veneția

I. LOCALIZAREA ŞI AŞEZAREA GEOGRAFICĂ A VENEŢIEI 1.1. Amplasarea oraşului Marea Adriatica Marea a fost dintotdeauna parte a averii oraşului şi,...

Proiect Turistic - Sicilia

CAP 1. ARGUMENTAREA ALEGERII TRASEULUI SI A ZONEI IN CARE SE DESFASOARA PROGRAMUL TURISTIC Sicilia, nume cu origine latina, deriva din cuvantul...

Regiunea turistică Veneția

Introducere Veneţia este capitala regiunii italiene Véneto. Este situată în nord-estul Italiei, la Marea Adriatică, între gurile râurilor Po şi...

Turismul Italiei

CAPITOLUL 1 PREZENTAREA SUCCINTĂ A ŢĂRII 1.1. Caracteristici geografice Localizarea Italia, oficial Republica Italiană (italiană Repubblica...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Cultura gastronomică a Italiei

1.Evoluţia dezvoltării culturii gastronomice a Italiei Dezvoltarea bucătăriei italiene îşi are rădăcinile încă în secolul IV în.e.n Fiind...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Te-ar putea interesa și

Promovarea Turismului Cultural în Europa de sud-vest

Introducere Ca alternativă a turismului clasic, turismul cultural sau turismul de cunoaştere reprezintă un subiect amplu promovat şi de mare...

Turism internațional - Austria

Introducere In acest proiect vom prezenta doua regiuni turistice si anume : Franta si respectiv Austria. Prezentare generala a Frantei Franta...

Agențiile de Turism

INTRODUCERE Unul dintre principalele fenomene social-economice ale secolului nostru îl constituie dezvoltarea cu o rapiditate şi continuitate...

Producerea, Comercializarea Produselor Turistice

INTRODUCERE Calatoriile au constituit înca de la începuturile umanitatii o preocupare cu multiple scopuri, oamenii manifestând nevoia de deplasare...

Circuit Turistic Italia

1. Alegerea tipului de program turistic Programul turistic propus este un circuit Italia dupa cum urmeaza : Venetia, Padova,Verona , Milano ,...

Circuit Italia

Introducere Insorita Italie este o atractie eterna. Ea seduce prin romantismul si diversitatea sa. Cu frumusetea sa mediteraneana de neegalat dar...

Turism internațional

Este adresata tinerilor cu varste cuprinse intre 17 si 24 de ani (elevi si studenti) a. Turism de divertisment a.1 Circuit Europa Centrala...

Destinația turistică Barcelona

agenţii economici prestatori direcţi de servicii turistice şi turişti. Activitatea sa constă în producerea, comercializarea şi promovarea unor...

Ai nevoie de altceva?