Tehnologie Hoteliera si de Restaurant - Tehnici de Animatie

Extras din referat Cum descarc?

Tehnici de animatie in turism
Primele definitii consacrate animatiei dateaza din anii 1960. Prin acest termen se intelege orice actiune intr-un grup sau asupra unui grup, a unei colectivitati sau a unui mediu social ce are ca scop dezvoltarea comunicarii si asigurarea vietii sociale, recurgand la metode semidirecte. Animatia in hotel este considerata ca o metoda de integrare si de participare pornind de la trei procese stans unite: 
- un proces de dezvaluire prin crearea de conditii ca orice grup sau individ sa se descopere pe el insusi; 
- un proces de punere in legatura a grupurilor de oameni intre ei, cu opere si creatori sau cu centre superioare fie prin acceptare (acordul partilor), fie printr-un conflict formalizat (de exemplu joc de echipa); 
- un proces de creativitate prin interactiunea indivizilor si grupurilor cu mediul ambiant prin propria exprimare, propria initiativa si propria responsabilitate; 
- crearea tuturor conditiilor pentru petrecerea intr-un mod cat mai placut si util a sejurului; 
- informarea clientilor si stimularea consumului serviciilor hoteliere cu plata si fara plata; 
- antrenarea clientilor in diferite activitati recreative, cultural - sportive ca participanti activi sau pasivi; 
- antrenarea clientilor in activitati inedite, altele decat cele pe care le desfasoara in mod obisnuit in timpul anului, reintorcerea la copilarie si la esenta lucrurilor; 
- crearea unei atmosfere placute pe tot parcursul sejurului. 
Pentru unii, animatia are ca functie dezvoltarea comunicarii sociale, stabilirea caldurii si intimitatii in relatii. Pentru altii, are ca functie raportat la tranditia culturilor populare, de a pregati ucenicia si achizitionarea marilor limbaje rationale ale fiintei umane, cu scopul unei eliberari totale, o metoda de organizare estetica, poetica si economica. Intr-o alta viziune, animatia nu se intrevede decat printr-o perspectiva de largire a constiintei, a petrecerii timpului liber si de a face turism in genul tehnicilor de divertisment sau relaxare nord-americane, intr-o conceptie de a ocupa timpul liber al indivizilor si o miscare sociala pe timpul calatoriilor sau al sejurului lor de vacanta. 
Tipologia animatiei:
- Dupa locul de desfasurare:
- Animatie specifica structurilor de primire hoteluri, restaurante;
- Animatie specifica activitatii de turism care poate interveni in toate momentele consumului turistic: in mijloacele de transport, in statiuni etc.
- Dupa natura activitatilor desfasurate care sunt identificate de unii autori si cu tehnicile de animatie.
1. Animatie sportiva: lectii, cursuri de gimnastica aerobica, sporturi de iarna, sporturi nautice, ski, echitatie, golf, inot, plonjari subacvatice, yoga concursuri sportive intre turisti;
2. Animatie de divertisment: organizarea de seri distractive, concursuri distractive intre turisti (karaoke), organizarea de baluri mascate, seri de discoteca si concursuri: Miss Hotel, aniversarea zilelor de nastere, cei mai buni dansatori, parada modei organizata de turisti etc.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnologie Hoteliera si de Restaurant - Tehnici de Animatie.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!