Studiu de caz protecția consumatorului

Cuprins referat Cum descarc?

INTRODUCERE 4
Primul control dupa 20 de ani 4
la HOTEL TROTUS 4
Drepturile consumatorului 5
Incalcari ale dreptului consumatorului 6
Propuneri 8
BIBLIOGRAFIE 9


Extras din referat Cum descarc?

INTRODUCERE
Situat la capatul de sus a principalului bulevard onestean (Republicii), Hotel Trotus este o cladire impunatoare, moderna fiind cel mai inalt obiectiv din municipiul Onesti, jud. Bacau. Principalul scop al afacerii este de a reusi atragerea unei clientele fidele, si mai ales deosebite, chiar daca aceasta necesita timp si investitii ridicate.este complet renovat si reechipat conform standardelor internationale.
Primul control dupa 20 de ani 
la HOTEL TROTUS
Hotel TROTUS are 10 nivele, 220 de camere, restaurant propriu care are acelasi coeficient calitativ cu unitatea hoteliera.
Complet renovat si reechipat conform standardelor internationale, Hotel Trotus va ofera:
- Servicii cazare categoria ***
Camere single- 16
Camere cu 2 paturi- 24
Camere cu pat matrimonial- 8
Apartament- 4
Internet wireless 
- Servicii cazare categoria **
Camere cu 2 paturi- 31
Camere cu pat matrimonial- 7 
Cele 220 locuri de cazare va sunt oferite in camere de 2 si 3 stele, recent renovate, dotate cu grup sanitar, aer conditionat, incalzire, internet, tv, radio, telefon
Servirea mesei, petrecerile, mesele festive si de protocol pot fi organizate in restaurantele proprii deservite de personal specializat care va ofera meniuri traditionale din bucataria romaneasca si internationala, vinoteca, bauturi fine, etc 
- Bar-Restaurant - 60 locuri
- Restaurant pentru micul dejun - 60 locuri dotat cu internet wireless 
- Restaurant - 200 locuri
- Gradina de vara - 200 locuri
Drepturile consumatorului intr-o societate democratica sunt:
- Listarea ingredientelor toxice cu denumirea completa si nu doar numarul E-000; 
- Dreptul de a alege;
- Dreptul de a returna marfa in termen de 30 de zile, prezentand bonul de cumparare (in unele tari UE); 
- Dreptul de a nu polua mediul; 
- Dreptul de a avea acces la facilitati de reciclare a deseurilor; 
- Dreptul de a fi informat;
- Dreptul de a semna contracte care iti respecta drepturile;
- Dreptul de a te razgandi;
- Dreptul de a putea compara preturile;
- Dreptul la protectie impotriva utilizarii frauduloase a cardurilor bancare;
- De a avea etichete cu afisarea continutului ( Ex: la alimente ); 
Principalele cerinte ale autoritatilor in ceea ce priveste serviciile hoteliere sunt urmatoarele:
- sanatatea si securitatea personalului si ale clientilor;
- zgomotele produc disconfort si din aceasta cauza se cere stabilirea nivelului maxim si minim in cadrul sectoarelor de lucru din hotel si in limitele amplasamentului;
- ape uzate - rezultate in urma executarii curateniei cotidiene si generale din structurile de cazare; se cere sa se cunoasca P-H ul apei rezultate fata de limita admisa, cantitatea unor substante folosite in procesul de igienizare care se regasesc in apa evacuata ( detergenti, clor );


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu de Caz Protectia Consumatorului.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Bibliografie

Neacsu Nicoleta Andreea - Protectia Consumatorului,Curs Pentru Invatamant La Distanta, Retrografia Universitatii Transilvania Brasov, 2011.
http://www.hoteltrotus.ro/hotel.htm


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!