Strategia de Marketing pentru Turism

Referat
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 3374
Mărime: 26.12KB (arhivat)
Publicat de: Magdalena Farcaș
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Virgil Balaure

Extras din referat

Crearea ofertei

Oferta de cazare

Prin acest proiect se doreste construirea si dotarea unei pensiuni agroturistice care va oferi servicii de cazare in zece camere, la un grad de confort de minim 3 margarete. Suprafaţa camerelor, amenajarea, dotările şi serviciile oferite turiştilor vor fi in conformitate cu standardele acestei încadrări H.B. nr.1041/25.09.1990) privind clasificarea structurilor de primire turistice, HG 238/2001 privind condiţiile de acordare a licenţei şi brevetului de turism, şi OG 58/1998 şi a normelor metodologice de aplicare din 31.05.1999 privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor de turism in România). Fiecare camera va avea grup sanitar propriu. Spatiile construite sunt separate pe functiuni respectiv de odihna, bar, servirea mesei/organizare de seminarii.

Spatii de cazare:

– Numar de camere / Paturi : 20 camere X 2 locuri = 40 locuri

Spatiile pentru cazare se vor afla la etajul pensiunii si vor consta in:

Numar Suprafata utila

(m2) Suprafata utila - Total

(m2)

Camere 20 14,25 285,00

Hol camera 20 5,00 100,00

Grup sanitar 20 2,75 55,00

Masa: (X)

Mic dejun (X) oferit in pretul de cazare

Demipensiune (X)

Pensiune completa (X)

Pensiunea va dispune de un spatiu special amenajat pentru servire la masa si bar cu 60 de locuri. Vor fi servite preparate specifice bucatariei traditionale; sarmale (sarmale mici), racituri de pasare, piftie de porc, ciorba de potroace, saramura de peste, pârjoale, tochitura, cozonac, alivenci, placinta "poale'n brâu", coltunasi, etc. Se propun doua tipuri de pensiune:

- pensiune completa (cazare, 3 mese pe zi)

- demipensiune (cazare, mic dejun, masa principala)

Pensiunea va oferi si organizarea de mese festive.

Spatiile pentru servirea mesei si depozitarea alimentelor vor fi amplasate la parter astfel:

Parter

Numar Suprafata utila

(m2) Suprafata utila - Total

(m2)

Sala de mese 1 120,40 120,40

Bucatarie 1 39,05 39,05

Spalator 1 2,20 2,20

Bar 1 4,40 4,40

Total 304,50

Ce puteti / doriti sa oferiti?

Turism in cadrul natural

Aşezare geografica

Judeţul Buzău se afla in sud-estul tarii si este limitat la nord-vest de judetele:Vrancea, Brăila, Ialomiţa, Prahova si Covasna. Teritoriul judeţului Buzău reprezintă cea. 2,6% din suprafaţa totala a tarii si este organizat din punct de vedere administrativ in 2 municipii, 2 oraşe, 81 de comune si 481 sate.

Relieful

Fiind situat in curbura Carpatilor, judeţul Buzău se încadrează in regiunea bazinului hidrografic ai râului cu acelaşi nume, desfasurandu-se pe trei trepte de relief munte, deal si câmpie - ale căror altitudini scad de la nord la sud. Cea mai mare altitudine - 1772m aparţine vârfului Penteleu, iar cea minima, de 40m, se înregistrează in Valea Calmatuiului.

Zona de munte cuprinde M-tii Buzăului, cu cele 5 masive: Penteleu; Podu Calului; Siriu; Monteoru; Ivaretu si M-tii Vrancei. Zona subcarpatica, numita si subcarpatii Buzăului, are altitudini cuprinse intre 400 si 8oom si este formata din dealurile Istrita, Ciolanu, Bocu, Muscelu si Dalma despărţite de depresiuni intracolinare. Intre Valea Buyaului si cea a Slanicului se afla Vulcanii Noroioşi de la Pactele Mari si Mici, fenomen unic in tara noastră. Regiunea cea mai joasa, cu altitudini cuprinse intre 40 si 100 m sunt suprapuse pârtii de nord - est a Câmpiei Romane.

Clima

Regimul climatic caracteristic judeţului Buzău este temperat continental si este influenţat de treptele de relief. Astfel, se diferenţiază climatul de munte, cu temperaturi medii anuale de 4-6 grade Celsius si precipitaţii bogate, ale căror cantităţi variază intre 800-1200 ml/mp. Climatul de deal cu temperaturi medii anuale de 8-10 grade Celsius si precipitaţii anuale medii de 600-700 ml/mp si climatul specific zonei de câmpie. In regiunea de câmpie precipitaţiile nu depăşesc annual 400 ml/mp, iar pe timp de iarna este caracteristica prezenta crivatului.

Reţeaua Hidrografica

Varietatea formelor de relief si influenta climei este se reflecta in reţeaua hidrografica a judeţului. Aceasta este reprezentata de râuri, lacuri si izvoare de apa minerala sulfuroasa. Principalele râuri care străbat teritoriul judeţului Buzău sunt Buzaul si afluenţii acestuia dintre care cei mai importanţi sunt: Bosca Mare, Bosca Mica, Stanic, Niscov, Căinau, Valea Neagra, Siriu si Nehoiu.

Preview document

Strategia de Marketing pentru Turism - Pagina 1
Strategia de Marketing pentru Turism - Pagina 2
Strategia de Marketing pentru Turism - Pagina 3
Strategia de Marketing pentru Turism - Pagina 4
Strategia de Marketing pentru Turism - Pagina 5
Strategia de Marketing pentru Turism - Pagina 6
Strategia de Marketing pentru Turism - Pagina 7
Strategia de Marketing pentru Turism - Pagina 8
Strategia de Marketing pentru Turism - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Strategia de Marketing pentru Turism.doc

Alții au mai descărcat și

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Turism Rural

1.Itroducere in TRChiar dacă o definiţie a turismului rural ar putea părea ca fiind foarte simplă – acea formă de turism practicată în spaţiile...

Amenajarea Turistică a Teritoriului

I. Amenajarea teritoriului Ca activitate si preocupare distincta, amenajarea teritoriului se contureaza abia dupa anul 1950 când apar primele...

Te-ar putea interesa și

Strategii de Marketing Folosite în Turism pentru Atenuarea Sezonalității

Introducere Activitatea turistică se înscrie între fenomenele ce s au impus în mod deosebit pe plan mondial, dezvoltarea sa spectaculoasă...

Organizarea evenimentelor în cadrul Hotelului West Plaza

INTRODUCERE Motivul pentru care am ales să abordez această temă pentru a redactarea lucrarea de disertație a fost din dorința de a atrage atenția...

Dezvoltarea și promovarea zonei turistice Neamț

INTRODUCERE TURISMUL – ŞANSǍ A DEZVOLTǍRII ECONOMICO - SOCIALE Turismul se manifestă ca o componentă distinctă a economiei, cu o prezenţă tot...

Strategii de Marketing în Vederea Dezvoltării Turismului Intern

CAPITOLUL 1. Consideraţii teoretico-metodologice privind dezvoltarea strategică a turismului intern în viziunea de marketing 1.1. Delimitarea...

Strategia de Marketing pentru Dezvoltarea unei Afaceri în Domeniul Turismului

Cap 1. Prezentarea ideii de afacere in turism Introducere Dezvoltarea unei afaceri in domeniul turismului in contextul economiei mondiale...

Valorificarea potențialului turistic în Județul Neamț

Capitolul 1. Prezentarea cadrului natural şi antropic al Judeţului Neamţ „România, datorită aşezării sale unice, este o ţară ideală pentru...

Turism Rural

INTRODUCERE Este necesar să se scoată în relief rolul revitalizator al turismului rural in zonele rurale, împiedicând depopularea şi creând...

Elemente Strategice de Marketing

INTRODUCERE Prezervarea mediului înconjurător preocupă în tot mai mare măsură omenirea, edificatoare fiind, pe de o parte, conceptualizarea şi...

Ai nevoie de altceva?