Sol Melia

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Sol Melia Hotels & Resorts isi are originea in orasul Palma de Mallorca,in insulele Baleare din Spania.Formeaza un lant de hoteluri regasite in toata lumea,majoritatea dintre ele fiind in Spania si America Latina.

Istoria

In anul 1956, Gabriel Escarrer Julia deschide la varsta de 21 de ani primul sau hotel in regim de inchiriere, hotelul Altair situat in Palma de Mallorca.Acest lucru se va schimba incepand cu anul 1984 o data cu achizitia celor 32 de hoteluri apartinand organismului HOTASA, cand compania se distinge a fi primul lant hotelier spaniol.In anul 1985 se deschide primul hotel international Bali Sol numit astazi Melia Bali.

In 1987 cumpara lantul Melia, adaugand inca 22 de hoteluri redenumind compania Grupul Sol Melia nume cu care este cunoscut si astazi.In anul 1996 actiuniile companiei sunt scoasa la Bursa. In anul 2000 cumpara lantul Tryp Hoteles,lantu intrand astfel in rangul primelor 10 companii hoteliere din lume datorita numarului de camere.

In anul 2006 Sol Melia implineste 50 de ani de existenta.

Sol Melia in prezent

In prezent Sol Melia este al 3-lea lant hotelier din Europa,al 12-lea ca marime din lume si este lider global pentru vacante in America Latina si Caraibe.

Actualmente exista peste 300 de hoteluri in 30 de tari pe 4 continente si compania are o forta de munca cu mult peste 35.000 de angajati.

. Sol Melia a luat in cauza diferitele stagii din viata clientilor sai,gusturile si cererile lor schimbatoare si ofera produse potrivite pentru fiecare dintre ei.

Aceste hoteluri asigura turistilor o experienta unica si de neuitat.Accentul pus pe experienta oaspetilor creaza emotii centrate pe fiecare dintre aceste branduri anticipand nevoile si pretentiile clientului.Cu o arhitectura deosebita,luminile,mirosul,muzica in zonele commune fiecare brand ofera ceva concret generat instantaneu cu servicii care se potrivesc.

Mancarea si bautura reprezinta un alt punct forte pentru Sol Melia,un atribut al calitatii folosit de asemenea pentru a promova cultura si caracterul zonei respective.Zonele de servit masa asigura ca servirea,designul,atmosfera si muzica se combina pentru a crea o experienta de neuitat in timp ce se ofera produse de top pentru a satisface si cele mai pretentioase gusturi.

Cu mai mult de 50 de ani experienta in industria hoteliera,in 2008 Sol Melia isi lanseaza noul Plan de Strategie sublinind cele 5 zone strategice pe care compania intentioneaza sa se concentreze:Egalitatea Brandurilor,Contactul si Cunoasterea Clientilor,Dezvoltarea Managementului de Calitate,Aptitudini Manageriale si Promovarea Responsabilitatii si Sustinere.

Competitori

Principalii competitori ai acestui club sunt :Hilton International,Marriott,NH Hoteles,Club Mediteranee si Sandals Hotels.

Brandurile lantului hotelier Sol Melia

Printre Brandurile comerciale care isi ofera serviciile se numara Gran Melia, Melia Hotels & Resorts, ME by Melia, Innside, TRYP Hotels, Sol Hotels, Paradisus Resorts si Sol Melia Vacation Club.Fiecare din aceste branduri au fost create sa

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Sol Melia.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
6/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
1 004 cuvinte
Nr caractere:
5 824 caractere
Marime:
14.49KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Turism
Tag-uri:
hoteluri, servicii
Predat:
la facultate
Materie:
Turism
Sus!