Sol Melia

Extras din referat Cum descarc?

Sol Melia Hotels & Resorts isi are originea  in orasul Palma de Mallorca,in insulele Baleare din Spania.Formeaza un lant de hoteluri regasite in toata lumea,majoritatea dintre ele fiind in Spania si America Latina.
Istoria
In anul 1956, Gabriel Escarrer Julia deschide la varsta de 21 de ani primul sau hotel in regim de inchiriere, hotelul Altair situat in Palma de Mallorca.Acest lucru se va schimba incepand cu anul 1984 o data cu achizitia celor 32 de hoteluri apartinand organismului HOTASA, cand compania se distinge a fi primul lant hotelier spaniol.In anul 1985 se deschide primul hotel international Bali Sol numit astazi  Melia Bali.
In 1987 cumpara lantul Melia, adaugand inca 22 de hoteluri redenumind compania Grupul Sol Melia nume cu care este cunoscut si astazi.In anul 1996 actiuniile companiei sunt scoasa la Bursa. In anul 2000 cumpara lantul Tryp Hoteles,lantu intrand astfel in rangul primelor 10 companii hoteliere din lume datorita numarului de camere.
In anul 2006 Sol Melia implineste 50 de ani de existenta. 
Sol Melia in prezent
In prezent Sol Melia este al 3-lea lant hotelier din Europa,al 12-lea ca marime din lume si este lider global pentru vacante in America Latina si Caraibe.
Actualmente exista peste 300 de hoteluri in 30 de tari pe 4 continente si compania are o forta de munca cu mult peste 35.000 de angajati.
.                Sol Melia a luat in cauza diferitele stagii din viata clientilor sai,gusturile  si cererile lor schimbatoare si ofera produse potrivite pentru fiecare dintre ei.
Aceste hoteluri asigura turistilor  o experienta unica si de neuitat.Accentul pus pe experienta oaspetilor creaza emotii centrate pe fiecare dintre aceste branduri anticipand nevoile si pretentiile clientului.Cu o arhitectura deosebita,luminile,mirosul,muzica in zonele commune fiecare brand ofera ceva concret generat instantaneu cu servicii care se potrivesc.
Mancarea si bautura reprezinta un alt punct forte pentru Sol Melia,un atribut al calitatii folosit de asemenea pentru a promova cultura si  caracterul zonei respective.Zonele de servit masa asigura ca servirea,designul,atmosfera si muzica se combina pentru a crea o experienta de neuitat in timp ce se ofera produse de top pentru a satisface si cele mai pretentioase gusturi.
Cu mai mult  de 50 de ani experienta in industria hoteliera,in 2008 Sol Melia isi lanseaza noul Plan de Strategie sublinind cele 5 zone strategice pe care compania intentioneaza sa  se concentreze:Egalitatea Brandurilor,Contactul si Cunoasterea Clientilor,Dezvoltarea Managementului de Calitate,Aptitudini Manageriale si Promovarea Responsabilitatii  si Sustinere.
Competitori
Principalii competitori ai acestui club sunt :Hilton International,Marriott,NH Hoteles,Club Mediteranee si Sandals Hotels.
Brandurile lantului hotelier Sol Melia
Printre Brandurile comerciale care isi ofera serviciile se numara Gran Melia, Melia Hotels & Resorts, ME by Melia, Innside, TRYP Hotels, Sol Hotels, Paradisus Resorts si Sol Melia Vacation Club.Fiecare din aceste branduri au fost create sa


Fisiere in arhiva (1):

  • Sol Melia.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!