Scandic Hotels - Strategii de Dezvoltare Durabila

Extras din referat Cum descarc?

Lantul hotelier Scandic este lider de piata in zona scandinava, detinand 151 de hoteluri in 11 state: Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda, Estonia, Lituania, Germania, Olanda, Belgia, Polonia si Rusia. Echipa sa inglobeaza un numar de 6.600 de persoane dispuse sa faca orice pentru a oferi o vacanta accesibila si comfortabila clientilor care practica atat turismul de loisir, cat si cel de afaceri.
In ceea ce priveste strategiile de dezvoltare durabila, incepand cu anul 1993, Scandic a dat curs programului de durabilitate, devenind lider in domeniu. Orientarea lor se bazeaza pe PROACTIVITATE durabila, precum si pe grija si consideratia oferita celoralti. Acestea sunt valori fundamentale ale intregului personal Scandic. 
Dezvoltarea durabila si mediul inconjurator
Scopul lantului hotelier este de a contribui la un punct de vedere social si ecologic pentru o societate durabila. Scandic detine peste 100 de hoteluri etichetate cu Swan din punct de vedere ecologic. In toamna anului 2006, a avut loc prima etichetare ecologica Swan a unui restaurant nordic- Cafeneaua Artist de la Scandic Winn in Karlstad, Suedia. In 2007, a fost anuntat obiectivul prin care lantul isi propune reducerea la jumatate a emisiilor de dioxid de carbon fosil pana in 2011 si asigurarea ca pana in 2025 acestea vor fi zero.
Hotels for all
Acest program are ca scop oferirea unui sejur comfortabil la Scandic tuturor, indiferent de cerintele lor speciale. Programul a fost demarat in 2003 si a coincis cu numirea lui Magnus Berglund in postul de Disability Coordinator. Una din primele sale sarcini a fost aceea de a instrui personalul in acest sens. Fiecare trebuia sa stie ce inseamna sa lucrezi cu o persoana cu dizabilitati si in ce mod poate fi ajutata si i se poate facilita sederea. S-a ajuns pana la punctul in care fiecare angajat a trebuit sa experimenteze ce inseamna sa lucrezi intr-un scaun cu rotile. 
Atentia sporita pe care o necesita un astfel de client poate varia, deoarece putem vorbi despre alergici, dependenti de scaun cu rotile, surdo- muti sau orbi. De aceea in permanenta sunt actualizate normele legate de acest aspect, existand in plus un standard comun de accesibilitate. Acest standard de accesibilitate cuprinde 93 de puncte si a fost intocmit in parteneriat cu organizatiile de handicapati, oaspetii hotelului si membrii echipei Scandic. Continutul sau se refera la toate serviciile si produsele oferite de hotel si are scopul de a le face sederea mai usoara.
Safety first
Hotelurile Scandic reprezinta un loc sigur de intalnire pentru toti clientii lor. Insa un numar mare de clienti poate reprezenta si o expunere mare la risc, de aceea personalul este intotdeauna instruit si pregatit sa actioneze corect in situatiile nedorite. Formarea profesionala, actiunile de prevenire si bunul simt sunt instrumentele cheie. Considerentele de siguranta sunt o parte a muncii de zi cu zi. Acest lucru nu poate fi intotdeauna evident la suprafata, dar poate fi observat in cazul in care au loc evenimente neplacute. Toti clientii trebuie sa se simta in siguranta, de aceea:
o De doua ori pe an in hotelurile Scandic se efectueaza un control de 120 de puncte de siguranta si securitate.
o Zilnic sunt verificate caile de evacuare si se controleaza echipamentul de incendiu.
o Intreg personalul este instruit permanent in munca de siguranta.
o In fiecare hotel exista cel putin o persoana instruita in acordarea primului ajutor in ceea ce priveste resuscitarea pulmonara si nu numai.
o Toti angajatii iau parte la simulari practice de incendiu de cel putin doua ori pe an.
o Manualul de siguranta si securitate reprezinta un instrument folosit atat pentru situatiile de urgenta, dar si in scopuri de instruire.
o Un clip al sigurantei este prezentat in toate camerele de hotel.
o Toti participantii intrunirilor primesc informatii de siguranta.
o Fiecare hotel are propriul sau grup de criza.
Clientii reprezinta o parte importanta a mentinerii sigurantei, de aceea hotelierii incurajeaza colaborarea cu acestia. Ei sfatuiesc in legatura cu furnizarea de informatii ca acestea sa fie cat mai clare, pentru ca numai asa vor stii cum sa actioneze.
Flacarile reprezinta cel mai mare risc de siguranta al unui hotel. Prin prevenire, se poate evita sau limita pericolul de incendiu. Acest lucru are loc in urma instruirilor permanente, folosind alarme pentru depistarea precoce, controale zilnice si detinand un bun sistem de stingere a incendiului. De asemenea Scandic Hotels lucreaza cu serviciile de urgenta locale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Scandic Hotels - Strategii de Dezvoltare Durabila.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!