Reguli de comportament în relațiile cu turiștii

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 708
Mărime: 2.30MB (arhivat)
Publicat de: Camelia C.
Puncte necesare: 5

Extras din referat

În ultimul timp, un număr din ce în ce mai mare de persoane practică agroturismul, respectiv întoarcerea la natură, la munca în gospodărie, la tradițiile și obiceiurile străvechi.

În majoritatea cazurilor, întreg personalul dintr-o gospodărie agroturistică intra in contact cu clienții, unii permanent iar alții ocazional. Pentru a da dovadă de buni oaspeți, gazdele trebuie sa manifeste un comportament profesional adecvat. În continuare vom vorbi despre principalele etape ce intervin în relația cu turiștii.

1. Pregătirea primirii oaspeților:

- verifică situația rezervărilor

- ia cunoștință de solicitările speciale

- stabilește și pregătește primirea oaspeților (băuturi, fructe, flori)

- pregătește camerele conform cerințelor

- organizează activități de gastronomie

2. La sosirea oaspeților:

- privește-i în față

- zâmbește-le

- salută-i

- înlesnește-le accesul în spațiile gospodăriei

- acordă-le ajutor la transportul bagajelor

- identifică rezervarea (în cazul în care a fost făcută)

- adresează-te cu apelativul doamnă/domnule, urmate de numele de familie

- prezintă-le gospodăria cu serviciile de bază și facilitățile oferite

- prezintă-le camerele disponibile și spațiile comune

- comunică-le tarifele

- repartizează-le camerele în funcție de cerințe

- înregistrează oaspeții conform metodologiei și prevederilor legale

- încasează, după caz, anticipat, contravaloarea serviciilor

- însoțește-i în cameră

- informează-i cu privire la dotările camerei

SALUTUL

- trebuie să fie cald, cordial, neconvențional, însoțit, dacă este posibil de numele clientului.

Preview document

Reguli de comportament în relațiile cu turiștii - Pagina 1
Reguli de comportament în relațiile cu turiștii - Pagina 2
Reguli de comportament în relațiile cu turiștii - Pagina 3
Reguli de comportament în relațiile cu turiștii - Pagina 4
Reguli de comportament în relațiile cu turiștii - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Reguli de comportament in relatiile cu turistii.doc

Te-ar putea interesa și

Turism

Etimologic, termenul “turism” provine de la englezescul “tour” = călătorie. “To make a tour” desemna acţiunea de a voiaja prin Europa, specifică...

Calitatea Serviciilor în Industria Hotelieră

INTRODUCERE Industria hotelieră modernă se conturează odată cu apariţia marilor hoteluri europene din a doua jumătate a secolului al –XIX- lea...

Turismul Românesc - Locul și rolul resurselor umane și a capacității manageriale - Necesitați și posibilități de revitalizare

I.TURISMUL – CA SERVICIU AGREAT. PREZENT ŞI PERSPECTIVE. 1.1. MANAGEMENTUL SERVICIILOR – CONŢINUT, OBIECTIVE, PARICULARITĂŢI. Serviciile sunt,...

Managementul Calității la Agenția Apsarom SRL

INTRODUCERE Rolul turismului în economia naţională a diverselor ţări este deosebit de important, datorită complexităţii acestui fenomen, a...

Etica și dezvoltarea durabilă în Roșia Montană

INTRODUCERE „Doar când ultimul copac a murit, ultimul râu a fost otrăvit şi ultimul peşte a fost prins, ne vom da seama că nu putem mânca bani.”...

Strategia de Dezvoltare a Turismului Rural Românesc în Contextul Integrării în Uniunea Europeana

CAPITOLUL I Strategii de dezvoltare a unor zone turistice româneşti în perspectiva integrării în Uniunea Europeană În cadrul strategiei naţionale...

Management Intercultural - Grecia, Ungaria, Rusia

Introducere “Nu te nasti intamplator intr-o anumita natiune: exista o marca destinala in aceasta imprejurare(…) Identitatea nationala e un fapt de...

Rolul Codurilor de Etică în Industria Turismului

I. Introducere Turismul este un domeniu de activitate complex, reunind un ansamblu de servicii şi bunuri, proprii mai multor ramuri, fiind punctul...

Ai nevoie de altceva?