In ultimul timp, un numar din ce in ce mai mare de persoane practica agroturismul, respectiv intoarcerea la natura, la munca in gospodarie, la traditiile si obiceiurile stravechi. In majoritatea cazurilor, intreg personalul dintr-o gospodarie agroturistica intra in contact cu clientii, unii permanent iar altii ocazional. Pentru a da dovada de buni oaspeti, gazdele trebuie sa manifeste un comportament profesional adecvat. In continuare vom vorbi despre principalele etape ce intervin in relatia cu turistii. 1. Pregatirea primirii oaspetilor: - verifica situatia rezervarilor - ia cunostinta de solicitarile speciale - stabileste si pregateste primirea oaspetilor (bauturi, fructe, flori) - pregateste camerele conform cerintelor - organizeaza activitati de gastronomie 2. La sosirea oaspetilor: - priveste-i in fata - zambeste-le - saluta-i - inlesneste-le accesul in spatiile gospodariei - acorda-le ajutor la transportul bagajelor - identifica rezervarea (in cazul in care a fost facuta) - adreseaza-te cu apelativul doamna/domnule, urmate de numele de familie - prezinta-le gospodaria cu serviciile de baza si facilitatile oferite - prezinta-le camerele disponibile si spatiile comune - comunica-le tarifele - repartizeaza-le camerele in functie de cerinte - inregistreaza oaspetii conform metodologiei si prevederilor legale - incaseaza, dupa caz, anticipat, contravaloarea serviciilor - insoteste-i in camera - informeaza-i cu privire la dotarile camerei SALUTUL - trebuie sa fie cald, cordial, neconventional, insotit, daca este posibil de numele clientului.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.