Compania ceha Snowhill, este una din cele mai mari companii producatoare de echipamente de schi din lume. Compania va reamenaja cateva partii de schi in Romania si intentioneaza sa investeasca 37,2 milioane de euro intr-o viitoare expansiune, potrivit The Prague Daily Monitor. MACROMEDIU Factori sociali: Traind intr-o lume plina de stres oamenii simt nevoia sa aiba cat mai multe iesiri in aer liber pentru a se relaxa, astfel a crescut si numarul celor care practica sporturi de iarna. Factori economici: Cresterea nivelului de trai din Romania a facut ca numarul oamenilor care merg iarna la munte sa fie din ce in ce mai mare. Se observa ca nu doar numarul adultilor ce practica sporturi de iarna a crescut ci si numarul copiilor. Magazinele proprii de desfacere ne permit un control mai mare asupra preturilor. Astfel cumparatorii vor avea parte de preturi mult mai mici. Organizarea unor concursuri in perioada iernii este cea mai buna forma de publicitate, deoarece se adreseaza exact celor interesati. O eventuala scumpire a materiilor prime oferite de furnizori va determina si o crestere a preturilor produselor noastre. Factori naturali: Incalzirea globala, care s-a accentuat in ultimii ani ar putea duce la disparitia zapezii din foarte multe zone, lucru care ne va afecta si noua profitul. MICROMEDIU Concurenta reprezentata de celelalte firme care produc echipamente sportive reprezinta un factor ce trebuie monitorizat in continuu pentru a sti cat mai exact cum putem raspunde la strategiile lor. Furnizorii de materii prime sunt printre cei mai renumiti din acest domeniu, ceea ce face ca produsele noastre sa fie de cea mai inalta calitate. ANALIZA INTERNA Resurse umane: Personalul calificat de care compania dispune reprezinta un element fara de care nu ar putea rezista si avea succes pe piata. Resurse fizice: aparatura moderna pentru fabricarea
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).