Promovarea Online - Italia

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2445
Mărime: 14.73KB (arhivat)
Publicat de: Petru Tănasă
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Marius Lazin
UNIVERSITATEA BABES-BOLYAI FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE ŞI GESTIUNEA AFACERILOR CLUJ NAPOCA

Extras din referat

Industria turistică din Italia se află sub autoritatea unui ministru delegat şi este poziţionat în structura Ministerului Turismului, Sportului şi Spectacolelor. Administraţia centrală este reprezentată de un Secretariat de Stat al Turismului. Pentru activitatea de promovare turistică, la nivel naţional funcţionează Oficiul Naţional de Turism, cu 26 de birouri în străinătate. La nivel teritorial, organizarea turismului este realizată prin: Delegaţia Regională Pentru Turism – pentru fiecare din cele 20 de regiuni; Oficiul Provincial de Turism – la nivelul celor 97 de provincii; Oficii de Turism Locale sau, în marile oraşe, Agenţii Autonome de Sejur şi Turism şi Sindicate de Iniţiativă. Acestea sunt reunite în Uniunea Naţională a Oficiilor de Turism.

Organizaţii de turism din care face parte Italia

Italia, este un stat cu o semnificatie deosebită la nivel mondial, în ceea ce priveste activitătile turistice, promovarea si practicarea acestora. Tocmai pentru a-si îndeplini aceste deziderate primordiale, Italia face parte din numerose organizatii de turism care o ajută la organizarea si promovarea activitătilor turistice realizate pe plan national. În continuare vom mentiona principalele organizatii de turism din care Italia face parte, facându-le o scurtă descriere.

Organizatii la nivel mondial, din care face parte Italia:

- Organizatia mondială a turismului- un organism semnificativ la nivel global, cu atribuţii de colectare şi de colaţionare de informaţii statistice privind turismul internaţional. Această organizaţie reprezintă organismele turstice din sectorul public, din cele mai multe ţări din lume şi publică topuri cu privire la gradul de creştere a turismului la nivel global, regional sau naţional. Organizatia Mondiala a Turismului joacă un rol important în promovarea dezvoltării de fond, durabile şi universal accesibilă a turismului, acordând o atenţie deosebită ţărilor în curs de dezvoltare. Organizaţia încurajează punerea în aplicare a Codului de etică globală pentru Turism, cu scopul de a asigura faptul că ţările membre, să maximizează pozitiv economic, sociale şi culturale efectele turismului şi de a culege pe deplin beneficiile sale, în timp ce minimalizarea impactul aspectele sociale negative asupra mediului.

- Consiliul Mondial al turismului si călătorilor- 100 de membrii din cele mai faimoase corporaţii din toate domeniile turismului. Este singura structură care reprezintă sectorul privat în toată diversitatea lui. Misiunea sa este să crească interesul pentru creşterea economică şi dezvoltare socială, să conlucreze cu guvernele şi politicienii, să deschidă potenţialul industriei turistice pentru crearea de locuri de muncă şi generarea de prosperitate.

- Comisia europeană pentru turism- este o organizatie non-profit, al cărei membrii sunt reprezentati în fapt de toate tările membre ale Uniunii Europene. Scopul principal al organizatiei este acela de a promova tările membre ca destinatii turistice atractive. De asemea organizatia strânge date statistice referitoare la desfăsurarea activitătilor turistice în tările membre, pune la punct campanii de promovare atât la nivel comunitar, cât si la nivel individual al fiecărui stat membru.

Organizatii nationale de turism din Italia:

- Turismo Verde- este o asociatie creată în 1981, promovând turismul ecologic si toate initiativele ce sprijină dezvoltarea turismului care se axează pe promovarea tuturor activitătilor înclinate spre natură, mediu, etc.

- Terra Nostra- sprijină turismul rural în Italia, sprijină initiativele locale, publică ghiduri locale specifice, întretine seiuni de formare în dezvoltarea turismului, fac proiecte de dezvoltare locală, si creează parteneriate cu scoli pentru a informa elevii despre importanta agroturismului.

- Oficiul national pentru turism- este un organism aflat sub conducerea Guvernului italian, al carui scop primordial este de a reglementa activitatea turistică în Italia, dar si sustinerea promovării turismului atât în vederea atragerii turistilor străini, cât si mentinerea turistilor nationali, în sensul ca acestia să isi petreacă concediul în tară.

- Associazioni turistico-culturali sau ricreative- este o organizatie care promovează turismul ecologic, bazându-se pe desfăsurarea de activităti recreative pentru turisti, în special pe călătorii cu scop cultural.

- Agenzia per il turismo- scopul existentei organizatiei este dezvoltarea si promovarea turismului italian, dar doreste si elaborarea si implementarea unor proiecte si stategii care să sustină dezvoltarea turismului national.

Publicitatea online

Publicitatea online este considerată a fi una din cele mai comode, ieftine şi eficiente mijloace de promovare. Aceasta se poate realiza în mai multe moduri: prin intermediul bannarelor publicitare, publicităţii contextuale şi reclamelor în motoare de căutare. În ceea ce priveşte bannerele acestea pot fi de mai multe tipuri:

- Floating ad: este o reclamă care se va deplasa în pagină în acelaşi timp cu ecranul utilizatorului care va derula conţinutul unei pagini.

- Expanding ad: este un banner publicitar care îşi modifică dimensiunile (se extinde) automat sau în urmă unei acţiuni a utilizatorului (de exemplu trecerea cu pointerul mouse-ului peste reclamă).

- Wallpaper ad: este un tip de reclamă care schimbă fundalul paginii care este citită de vizitator.

- Trick banner: Un banner care arată ca o fereastră de dialog cu butoane. De multe ori simulează un mesaj de eroare sau o alertă (de exemplu: Aveţi un mesaj!). Se bazează pe inducerea în eroare a utilizatorului şi din această cauza poartă această denumire.

- Pop-up: O fereastră publicitară care se deschide peste pagina deschisă de utilizator pentru a o citi.

Preview document

Promovarea Online - Italia - Pagina 1
Promovarea Online - Italia - Pagina 2
Promovarea Online - Italia - Pagina 3
Promovarea Online - Italia - Pagina 4
Promovarea Online - Italia - Pagina 5
Promovarea Online - Italia - Pagina 6
Promovarea Online - Italia - Pagina 7
Promovarea Online - Italia - Pagina 8
Promovarea Online - Italia - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Promovarea Online - Italia.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza comparativă între România și Italia

Capitolul 1 Localizare gerografică Romania este situată în centrul geografic al Europei(sud-estul Europei Centrale), la nord de Peninsula...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Te-ar putea interesa și

Analiza strategică și modalități de dezvoltare în cadrul Zara

Introducere Industria textilă este un element fundamental al economiei mondiale. Comerţul internaţional în acest sector a crescut de 60 de ori în...

Perfecționarea managementului relațiilor cu clienții folosind sisteme de servicii electronice

1. DATE GENERALE 1.1.Obiectivele studiului de oportunitate S.C DESIGN S.R.L doreste perfectionarea managementului relatiilor cu clientii...

Strategii de marketing în turism - studiu de caz Grand Hotel Italia Cluj-Napoca

INTRODUCERE Cluj-Napoca nu este recunoscut pentru atracții turistice naturale importante, din simplul motiv că nu a fost înzestrat, cum este spre...

Pastă de dinți - analiză antreprenorială

Capitolul 1 Analiza pietei 1.1.Piata de referinta 1.1.1.Evolutie si perspective de dezvoltare Piata pastelor de dinti a avut un curs ascendent,...

Plan de Marketing Fashiondays

1. Analiza organizaţiei Fondat în 2009 de către antreprenori elveţieni, Fashion Days Shopping S.R.L. s-a extins rapid, devenind cel mai mare club...

Marcă versus brand

I. Marcă vs. Brand Problema marcă vs. brand este o controversă în industria publicităţii şi a comunicării de marketing din România. De cele mai...

Braiconf S.A - Raport de evaluare

INFORMAȚII GENERALE PRIVIND SOCIETATEA - Denumirea societății: SC BRAICONF SA - Domeniu de activitate: Principala activitate a societății este...

Mixul de marketing la Banca Transilvania

Prezentarea şi evoluţia firmei Banca Transilvania (BT) este Banca Oamenilor Întreprinzători din România. Banca se clasează pe poziţia a 3-a în...

Ai nevoie de altceva?