Promovarea Online - Italia

Extras din referat Cum descarc?

Industria turistica din Italia se afla sub autoritatea unui ministru delegat si este pozitionat in structura Ministerului Turismului, Sportului si Spectacolelor. Administratia centrala este reprezentata de un Secretariat de Stat al Turismului. Pentru activitatea de promovare turistica, la nivel national functioneaza Oficiul National de Turism, cu 26 de birouri in strainatate. La nivel teritorial, organizarea turismului este realizata prin: Delegatia Regionala Pentru Turism - pentru fiecare din cele 20 de regiuni; Oficiul Provincial de Turism - la nivelul celor 97 de provincii; Oficii de Turism Locale sau, in marile orase, Agentii Autonome de Sejur si Turism si Sindicate de Initiativa. Acestea sunt reunite in Uniunea Nationala a Oficiilor de Turism.
Organizatii de turism din care face parte Italia
Italia, este un stat cu o semnificatie deosebita la nivel mondial, in ceea ce priveste activitatile turistice, promovarea si practicarea acestora. Tocmai pentru a-si indeplini aceste deziderate primordiale, Italia face parte din numerose organizatii de turism care o ajuta la organizarea si promovarea activitatilor turistice realizate pe plan national. In continuare vom mentiona principalele organizatii de turism din care Italia face parte, facandu-le o scurta descriere.
Organizatii la nivel mondial, din care face parte Italia:
- Organizatia mondiala a turismului- un organism semnificativ la nivel global, cu atributii de colectare si de colationare de informatii statistice privind turismul international. Aceasta organizatie reprezinta organismele turstice din sectorul public, din cele mai multe tari din lume si publica topuri cu privire la gradul de crestere a turismului la nivel global, regional sau national. Organizatia Mondiala a Turismului joaca un rol important in promovarea dezvoltarii de fond, durabile si universal accesibila a turismului, acordand o atentie deosebita tarilor in curs de dezvoltare. Organizatia incurajeaza punerea in aplicare a Codului de etica globala pentru Turism, cu scopul de a asigura faptul ca tarile membre, sa maximizeaza pozitiv economic, sociale si culturale efectele turismului si de a culege pe deplin beneficiile sale, in timp ce minimalizarea impactul aspectele sociale negative asupra mediului.
- Consiliul Mondial al turismului si calatorilor- 100 de membrii din cele mai faimoase corporatii din toate domeniile turismului. Este singura structura care reprezinta sectorul privat in toata diversitatea lui. Misiunea sa este sa creasca interesul pentru cresterea economica si dezvoltare sociala, sa conlucreze cu guvernele si politicienii, sa deschida potentialul industriei turistice pentru crearea de locuri de munca si generarea de prosperitate. 
- Comisia europeana pentru turism- este o organizatie non-profit, al carei membrii sunt reprezentati in fapt de toate tarile membre ale Uniunii Europene. Scopul principal al organizatiei este acela de a promova tarile membre ca destinatii turistice atractive. De asemea organizatia strange date statistice referitoare la desfasurarea activitatilor turistice in tarile membre, pune la punct campanii de promovare atat la nivel comunitar, cat si la nivel individual al fiecarui stat membru.
Organizatii nationale de turism din Italia:
- Turismo Verde- este o asociatie creata in 1981, promovand turismul ecologic si toate initiativele ce sprijina dezvoltarea turismului care se axeaza pe promovarea tuturor activitatilor inclinate spre natura, mediu, etc.
- Terra Nostra- sprijina turismul rural in Italia, sprijina initiativele locale, publica ghiduri locale specifice, intretine seiuni de formare in dezvoltarea turismului, fac proiecte de dezvoltare locala, si creeaza parteneriate cu scoli pentru a informa elevii despre importanta agroturismului.
- Oficiul national pentru turism- este un organism aflat sub conducerea Guvernului italian, al carui scop primordial este de a reglementa activitatea turistica in Italia, dar si sustinerea promovarii turismului atat in vederea atragerii turistilor straini, cat si mentinerea turistilor nationali, in sensul ca acestia sa isi petreaca concediul in tara.
- Associazioni turistico-culturali sau ricreative- este o organizatie care promoveaza turismul ecologic, bazandu-se pe desfasurarea de activitati recreative pentru turisti, in special pe calatorii cu scop cultural.
- Agenzia per il turismo- scopul existentei organizatiei este dezvoltarea si promovarea turismului italian, dar doreste si elaborarea si implementarea unor proiecte si stategii care sa sustina dezvoltarea turismului national.
Publicitatea online
Publicitatea online este considerata a fi una din cele mai comode, ieftine si eficiente mijloace de promovare. Aceasta se poate realiza in mai multe moduri: prin intermediul bannarelor publicitare, publicitatii contextuale si reclamelor in motoare de cautare. In ceea ce priveste bannerele acestea pot fi de mai multe tipuri:
- Floating ad: este o reclama care se va deplasa in pagina in acelasi timp cu ecranul utilizatorului care va derula continutul unei pagini.
- Expanding ad: este un banner publicitar care isi modifica dimensiunile (se extinde) automat sau in urma unei actiuni a utilizatorului (de exemplu trecerea cu pointerul mouse-ului peste reclama).
- Wallpaper ad: este un tip de reclama care schimba fundalul paginii care este citita de vizitator.
- Trick banner: Un banner care arata ca o fereastra de dialog cu butoane. De multe ori simuleaza un mesaj de eroare sau o alerta (de exemplu: Aveti un mesaj!). Se bazeaza pe inducerea in eroare a utilizatorului si din aceasta cauza poarta aceasta denumire.
- Pop-up: O fereastra publicitara care se deschide peste pagina deschisa de utilizator pentru a o citi.


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovarea Online - Italia.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!