Prezentarea Grupului Hotelier NH Hotels

Extras din referat Cum descarc?

Descrierea grupului
NH Hoteles S.A. sau NH Hotels, este liderul grupurilor hoteliere spaniole, se afla pe locul 3 ca marime in Europa si in jur de locul 20 in top 300. 
NH Hotels este in principiu un one-name-brand.
Compania detine in jur de 350 de hoteluri detinute, inchiriate sau manageriate - proprietati ce insumeaza mai mult de 50.000 de camere in 22 de tari. Majoritatea hotelurilor sunt in Europa dar o parte insemnata se afla si in alte zone , in special in America Latina. 
NH Hotels opereaza hoteluri intre budget si upscale ( 4 stele ). Tinta o reprezinta segmentul de mijloc. Grupul se specializeaza pe hoteluri de mici dimensiuni - intre 80 si 200 de camere.
Brandul NH are ca si caracteristici un design modern al hotelului si organizarea de expozitii de arta si prezentari de moda. 
Grupul deasemenea detine 51% din operatorul hotelier italian NH Italia si operatorul italian Jolly Hotels. 
Punctul de vedere si misiunea companiei
NH Hotels este cunoscut pentru motto-ul sau ,,EYE FOR DETAIL". Clientii apreciaza acest lucru si au inceput sa astepte o diferentiere intre produsele si serviciile oferite de NH Hotels.
,,Sucul de portocale tocmai stors, politetea personalului, alegerea diferitelor masuri si forme ale pernelor din toate hotelurile sau kitul de toaleta complementar ,,Agua de la Tierra" sunt doar cateva dintre acele detalii ce incearca sa imbunatateasca imaginea valorii banului si sa creasca satisfactia clientiilor nostri."
Clientela de baza este de tip corporate dar odata cu globalizarea si cu expansiunea grupului doreste sa atraga o mare varietate de clienti . Se acorda o atentie sporita clientilor de sex feminin - multe din hotelurile grupului detin camere ,,women style" decorate special pentru clientela feminina.
Principalele companii subsidiare
Cofi SL; European Golf Booking Center SL; Grupo NH Hoteles Participaties N.V. (The Netherlands); Hotel Albar Ciudad Albacete SL; Hotel Palacio Castilla S.A.; Hotelera Onubense S.A.; Hoteles Express SL; Latinoamericana de Gestion Hotelera S.A. y Sociedades Dependientes; Lenguados Vivos SL y Filiales; NH Aranzazu Donosti S.A.; NH Private Equity B.V. (The Netherlands); Nuevos Espacios Hoteleros; Retail Invest S.A.; Sotogrande S.A. y Sociedades Dependientes (79%); Toralo S.A. y Filal (Uruguay)
Principalii competitori
Rallye S.A.; Compass Group PLC; ACCOR S.A.; CIGA S.p.A.; Six Continents PLC; InterContinental Hotels Group (UK) PLC; The Rank Group PLC; Grupo Calinda S.A. de C.V.; Sol Melia S.A.
Evolutia grupului
-1978 - Antonio Catalan Diaz fondeaza NH Hotels cu primul hotel in Pamplona, Spania
-1982 - Grupul adauga un hotel in Barcelona si astfel isi schimba politica de expansiune vizand in special orasele mari. Se deschid hoteluri in Madrid si alte orase
-1988 - Cofir achizitioneaza NH Hotels, care in acel moment detinea 16 hoteluri
-1992 - Gabriele Burgio este investit in functia de presedinte al Cofir. Din aceasta pozitie el impulsioneaza investitiile in grupul NH Hotels. Grupul detine 55 de hoteluri
-1998 - Cofir vine cu ideea atacarii pietii de statiuni. Astfel apare Sotogrande - companie ce se ocupa cu dezvoltarea statiunilor
-1999 - Cofir isi lichideaza companiile producatoare de vin si investeste banii in NH Hotels. Grupul isi face intrarea pe piata latino-americana. Sunt achizitionate 20% din actiunile Jolly Hotels Italia
-2000 - Achizitioneaza grupul hotelier olandez Krasnapolsky dublandu-si astfel numarul de hoteluri (78)
-2001 - Grupul achizitioneaza 15 hoteluri Chartwell in Mexic
-2002 - Cumpara grupul hotelier german Astron facandu-si astfel intrarea pe pietele din Germania, Austria si Elvetia.
-2003 - Lansarea conceptului Nhube
-2004 - Se lanseaza formatul de restaurant Fast Good
-2005 - Compania achizitioneaza primul sau hotel in Marea Britanie, la Londra
-2006 - Se lanseaza un plan de investii ce cuprinde deschiderea a peste 20 de hoteluri in urmatorii ani
Branduri ale grupului NH
-Conceptul revolutionar al Fast Good - in parteneriat cu celebrul bucatar Ferran Adria avand ca locatie cladirea NH Eurobuilding din Madrid - combina mancarea de tip fast food cu cateringul mancarurilor alese si livrarea de produse sanatoase. A fost prima oara testat pe piata din Spania unde a fost primit cu entuziasm. Acum se afla in proces de francizare


Fisiere in arhiva (1):

  • Prezentarea Grupului Hotelier NH Hotels.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!