Prezentarea agenției de turism Canonic Tur

Referat
6/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1905
Mărime: 16.37KB (arhivat)
Publicat de: Ina Biro
Puncte necesare: 0

Extras din referat

CanonicTur

Din momentul apariţiei pe piaţa serviciilor turistice, când a fost deschisă prima agenţie în Drezden, CanonicTur a devenit una din cele mai dinamice agenţii turistice de pe piaţa autohtonă. Cheia succesului – conceptul franceazingului, care corespunde standardelor în permanenţă schimbare, globalizării, integrării şi concentrării pieţei.

Pentru o buna functionare a agentiei si pentru desfasurarea in conditii optime a procesului de informare, promovare si comercializare a pachetelor si serviciillor turistice, unitatea dispune de resurse financiare, umane si materiale

Organizaţia îşi păstrează independenţa şi în acelaşi timp obţine toate veniturile de la colaborare în reţeua corporativă. Ei combină cu succes experienţa proprie şi cunoaşterea pieţii cu experienţa întregului lanţ de agenţii şi ofertele lor.

Genul de activitate prioritar pentru agenţie este deservirea în complex a vizitelor de afaceri şi turistice atât în interiorul ţării, precum şi după hotarele acestora. Activitatea agenţiei este concentrată în trei direcţii:

• primirea comenzilor, definitivarea, livrarea biletelor avia în toate direcţiile, inclusiv internaţionale,

• rezervarea hotelelor, automobilelor, organizarea deservirii de turism şi excursii,

• pregătirea documentelor de intrare-ieşire pentru cetăţeni.

Este un operator multidirecţional, unul din cele mai profitabile. După volumul serviciilor turistice prestate compania se află în topul primelor agenţii de turism din Moldova. Cu o echiapă plină de profesionişti, mobilă şi care oferă încredere maximă tuturor clientilor care se adresează pentru a petrece o vacanţă de vis, pentu a călători, sau pur şi simplu pentru a procura/ brona biletele pentru avion.

Agenţia de turism CanonicTur acţionează de câţiva ani pe piaţa autohtonă, fiind în principiu o agenţie compatibilă cu necesităţile fiecărui client in parte. Cu toate acestea, pentru a ajunge şi pentru a reuşi să se menţină printre cei mai buni de pe piaţă, aceasta se află în permanent preocupată de modul în care îşi satisface clienţii, dar mai ales de imaginea pe care şi-o face în rândul acestora.

Experienţa bogată, existenţa relaţiilor stabile în domeniul turismului internaţional, profesionalismul personalului permit agenţiei să ofere un spectru larg de servicii de cel mai înalt nivel pentru toţi clienţi care caută ceva pe placul lor.

Segmentul de clienti pe care îl are agenţia sunt atît persoane fizice, cît şi persoane juridice. În ceea ce priveste arealul, clienţii companiei devin mii de cetăţeni moldoveni, cît şi străini.

Scopul principal al agenţiei turistice «CanonicTur» este confortul clientului. Colaboratorii calificaţi şi profesionişti deservesc la cel mai înalt nivel. La toate etapele călătoriei sunt garantate clienţilor servicii şi consultaţii profesioniste. Marca «CanonicTur» a reuşit să obţină încrederea clienţilor, graţie dorinţei de a face mai uşoară viaţa călătorului.

Cît priveşte persoanlul firmei "CANONIC-TUR"poseda o vasta experienta in domeniul turismului şi este de circa 20 persoane. Majoritatea colaboratorilor are studii superioare de specialitate si poseda la perfectie limbile straine si tehnologiile informatice avansate ale business-ului turistic, perfectionindu-si in permanenta cunostintele si deprinderile practice.

Preview document

Prezentarea agenției de turism Canonic Tur - Pagina 1
Prezentarea agenției de turism Canonic Tur - Pagina 2
Prezentarea agenției de turism Canonic Tur - Pagina 3
Prezentarea agenției de turism Canonic Tur - Pagina 4
Prezentarea agenției de turism Canonic Tur - Pagina 5
Prezentarea agenției de turism Canonic Tur - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Prezentarea Agentiei de Turism Canonic Tur.doc

Te-ar putea interesa și

Raport de practică - Canonic Tur

Capitolul I. Caracteristica generală a agenţiei de turism 1.1 Determină si caracterizează tipul agenţiei de turism si forma juridică a acesteia...

Studiul Oportunităților de Extindere a unei Firme Turistice din Municipiul Chișinău în Țară

1.Identificarea problemei cercetării. Corina este o agenţie de turism care activează pe piaţa turistică din anul 1992,şi este una din cele mai...

Raport de practică Canonic Tur

Introducere Am ales această agenţie de turism, Canonic Tur, pentru a efectua stagiul de practică cu scopul de a căpăta un minim de experienţă în...

Dialog social întreprindere

INTRODUCERE În prezenta lucrare vreau sa vorbesc despre necesitatea dezvoltarii managementului organizational de la noi din tara, folosind ca...

Măsuri și Intervenții ce Privesc Familia

prezentarea agentiei de turism "Canonic Tur" Diversitatea măsurilor şi a intervenţiilor vizând familia pot fi clasificate în: - măsuri...

Ai nevoie de altceva?