Organizarea unei Conferinte

Extras din referat Cum descarc?

1. DEFINIREA PROFILULUI EVENIMENTULUI
Conferinta nationala ce va avea loc in capitala Romaniei, Bucuresti, se va desfasura in perioada 2-3 aprilie 2011 si va avea tema ,,Leadership - Povesti de succes". Punctul forte al conferintei este prezenta unor personalitati importante care vor prezenta de-a lungul celor doua zile de desfasurare povestile lor de succes dar si alte lucruri ce ar putea fi de folos publicului participant. Conferinta are ca prim scop informarea si motivarea tinerilor prezenti dar si schimbul de idei dintre acestia si vorbitori, astfel incat sa se produca un dialog eficient, folositor pentru toate partile implicate.
Responsabilitatea de organizare a conferintei ii revine Organizatiei pentru Succesul Tineretului, cu sprijinul agentiei de turism EleganTravel SRL in ce priveste alegerea locatiei si infrastructurii corespunzatoare profilului manifestarii, stabilirii bugetului de organizare si desfasurare a evenimentului, distribuirii sarcinilor, elaborarii planului de actiune, precum si organizarii unui circuit turistic (excursie) care le va oferi participantilor o experienta de neuitat in cel mai mare oras al tarii si in imprejurimile acestuia.
Comitetul de organizare a evenimentului
o Presedinte: Ioana POPESCU - Organizatia pentru Succesul Tineretului
o Membrii: Mircea POPA - Organizatia pentru Succesul Tineretului
Valeriu Marcescu - Organizatia pentru Succesul Tineretului 
Secretariatul comitetului de organizare a evenimentului (reprezentantii organizatorilor conferintei, cu responsabilitati de organizare):
o Ioana Popescu, Organizatia pentru Succesul Tineretului
Str. Caderea Bastiliei nr.11, 711391, sector 1, Bucuresti, tel: 021-215.07.81, 021-212.88.81, fax: 04021-212.99.79, e-mail: ioana@succestanar.ro
o Roberto Teodorescu, Agentia de turism EleganTravel SRL - Calea Victoriei nr.25, Bucuresti, Tel: 021-1234567, fax: 021-1234568, e-mail: RTeodorescu@elegantravel.ro
Calendarul conferintei
o 20 martie 2011 - data limita de inscriere a tinerilor pe site-ul www.leadership4tineri.ro. 
o 22 martie 2011 - data la care se comunica, pe www.leadership4tineri.ro, rezultatul evaluarii realizate de catre organizator (acceptare / respingere) si orarul prezentarilor.
o 2-3 aprilie 2011 - desfasurarea prezentarilor conferintei
o 4-5 aprilie 2011- tur organizat al orasului
Structura conferintei 
Pe parcursul celor 2 zile ale conferintei (2 si 3 aprilie 2011), 8 personalitati invitate isi vor sustine prezentarile si vor interactiona cu publicul pentru a facilita schimbul de idei si pareri. In fiecare dintre cele doua zile, cate patru vorbitori isi vor sustine prezentarile. Dupa fiecare prezentare va exista o pauza de 30 de minute in care toti participantii la conferinta vor putea servi gratuit alimente si bauturi puse la dispozitie de catre organizator. De asemenea, in aceste pauze se vor putea face fotografii cu personalitatile invitate si, in masura in care domniile lor au timp, se vor purta conversatii personale cu acestea.
Fiecare zi de prezentari va incepe la ora 10 dimineata si se va termina in jurul orei 6 dupa-amiaza.


Fisiere in arhiva (1):

  • Organizarea unei Conferinte.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!