Managementul calității la McDonald's

Extras din referat Cum descarc?

- calitatea inseamna satisfacerea continua a cerintelor clientilor;
- calitatea totala presupune satisfacerea continua a cerintelor clientilor in conditiile unor costuri minime;
- managementul calitatii totale asigura satisfacerea acestor cerinte, in conditiile unor costuri minime, cu implicarea tuturor salariatilor din organizatie.
Orientarea catre client
Leadership
Implicarea personalului
Abordarea bazata pe proces
Imbunatatirea continua
Relatii reciproc avantajoase cu furnizorii
Abordarea pe baza de fapte in luarea deciziilor
Abordarea sistemica a managementului
Ce este HACCP?
-Legislatia internationala si cea din Romania privind industria alimentara prevede aplicarea in toate societatile implicate in productia, transportul, depozitarea, servirea si comertul alimentelor a principiilor unui sistem de management al sigurantei produselor alimentare bazat pe evaluarea si prevenirea riscurilor contaminarii, deci a unui sistem HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point - Analiza riscurilor in cadrul sistemelor de management al igienei).


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Calitatii la McDonald's.ppt

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!