- calitatea inseamna satisfacerea continua a cerintelor clientilor; - calitatea totala presupune satisfacerea continua a cerintelor clientilor in conditiile unor costuri minime; - managementul calitatii totale asigura satisfacerea acestor cerinte, in conditiile unor costuri minime, cu implicarea tuturor salariatilor din organizatie. Orientarea catre client Leadership Implicarea personalului Abordarea bazata pe proces Imbunatatirea continua Relatii reciproc avantajoase cu furnizorii Abordarea pe baza de fapte in luarea deciziilor Abordarea sistemica a managementului Ce este HACCP? -Legislatia internationala si cea din Romania privind industria alimentara prevede aplicarea in toate societatile implicate in productia, transportul, depozitarea, servirea si comertul alimentelor a principiilor unui sistem de management al sigurantei produselor alimentare bazat pe evaluarea si prevenirea riscurilor contaminarii, deci a unui sistem HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point - Analiza riscurilor in cadrul sistemelor de management al igienei).
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).