Logistica - Hotelul Brancusi

Extras din referat Cum descarc?

1. Prezentare
Datorita confortului, intimitatii si localizarii in zona financiara, culturala si comerciala a Tg-Jiului, zona centrala, si de asemenea facilitatilor oferite (Sala de conferinta, acces la internet in fiecare camera, sala de fitness), Complexul Hotelier Brancusi este o zona ideala de cazare, langa Parcul Central Tg-Jiu.
2. Facilitati Hotelul Brancusi 
Este preferat indeosebi de catre oameni de afaceri aflati in delegatii, turisti veniti sa admire Arta Brancusiana (prezenta in apropiere prin Poarta Sarutului, Masa Tacerii) si, nu in ultimul rand, de catre sportivi. 
Hotelul Brancusi este deschis in 1996, extins si renovat dupa standarde europene in 2004.
Capacitate cazare: 86 locuri, 2 multi-functionale - sali de nunti cu capacitatea de 400 respectiv 800 de locuri, 1 sala de conferinte cu capacitate maxima 50 de locuri dotata cu flipchart, videoproiector, display.
3. Serviciile Oaspetilor 
Serviciile Oaspetilor includ babysitting, limousine service si livrarea cinei de la restaurantele din imediata apropiere a hotelului. 
In interiorul Hotelului Brancusi Bucuresti puteti gasi un operator de schimb valutar si un bancomat/ATM. Serviciile de housekeeping si curatatorie sunt asigurate zilnic, iar Room service-ul opereaza 24 de ore din 24. 
Receptia Hotelul Brancusi va poate pune la dispozitie cutii de pastrare a valorilor. Politica in ceea ce priveste animalele de companie permite accesul acestora numai in cazul persoanelor cu dizabilitati. Parcarea este contra cost, fiind disponibil serviciul de Valet Parking. 
Hotelul poate percepe unele tarife suplimentare pentru anumite servicii solicitate de clienti. Nu toate articolele si serviciile sunt disponibile in toate camerele.
4. Organigrama 
Am pozitionat departamentul de logistica pe aceeasi linie ierarhica cu celelalte departamente (marketing, financiar, resurse umane etc) datorita rolului important pe care acesta il are in cadrul organizatiei:
- toate activitatile logistice se incadreaza in strategia generala a hotelului
- relatia cu celelalte departamente este esentiala. 
5. Atributiile departamentului de logistica 
Departamentul de logistica coordoneaza lantul aprovizionare, gestiune si livrare asigurand astfel livrarea comenzilor intr-un interval optim.
- asigurarea relatiei cu furnizorii, negocierea contractelor si urmarirea desfasurarii acestora identificarea de noi furnizori care sa raspunda cerintelor societatii;
- efectuarea selectiei furnizorilor;
- mentine contactul direct cu funizorii;
- optimizarea costurilor in privinta aprovizionarii si a depozitarii; 
- intocmirea documentatiilor in vederea participarii la diferite licitatii de achizitii publice de servicii hoteliere si de alimentatie publica; 
- supervizarea activitatii de confirmare a comenzilor pentru pachetele de servicii cat si a activitatii de dispecerizare;


Fisiere in arhiva (1):

  • Logistica - Hotelul Brancusi.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!