Capitolul 1. Prezentarea datelor generale ale structurii de primire 1.1. Date de identificare a hotelului Ring 1.2. Tipul activitatii curente (obiectul de activitate al societatii) 1.3. Natura capitalului (mixt, strain) Capitolul 2. Structura organizatorica 2.1. Organigrama hotelului 2.2. Prezentarea atributiilor principalelor categorii de personal din cadrul hotelului 2.3. Prezentarea principalelor functii ale fiecarui compartiment in parte 2.4. Ponderea fiecarei activitati desfasurate in volumul total de activitate a societatii comerciale Capitolul 3. Activitatea de comercializare desfasurata in cadrul societatii comerciale Ring 3.1. Modalitati de vanzare a serviciilor/produselor (contracte cu diversi intermediari, vanzare directa, etc) Capitolul 4. Preocuparile societatii comerciale Ring in domeniul asigurarii calitatii 4.1. Descrierea produselor/serviciilor pe care le fabrica/comercializeaza hotelul Ring.
Capitolul 1. Prezentarea societatii 1.1 Date de identificare a hotelului Ring Hotelul Ring este unitatea reprezentativa a societatii comerciale S.C Ring S.R.L cu sediul general pe strada Deltei, numarul 10, in orasul Tulcea, acesta fiind si unicul sediu. Este destinatia ideala pentru persoanele care vin in vacante sau alte calatorii. Hotelul dispune de 100 locuri de cazare in 20 de camere matrimoniale, 28 camere duble twin, 2 apartamente junior, 2 apartamente standard si 2 apartamente prezidentiale. Hotelul satisface chiar si cele mai exigente pretentii ale oaspetilor si se caracterizeaza prin eleganta, securitate, confort, curatenie impecabila, servicii ireprosabile. 1.2. Tipul activitatii curente (obiectul de activitate al societatii) S.C Ring S.R.L. , prin hotelul Ring de 3 stele, are ca obiect de activitate serviciile de turism si cele aferente acestei activitati. Amplasat in vecinatatea Dunarii ce prezinta un punct de atractie a intregii tari, hotelul vine in intampinarea cerintelor segmentului de client-turisti implicati in tot felul de activitati turistice. 1.3. Natura capitalului (mixt,strain) Personalul hotelului Ring este format din rusi si romani. Capitolul 2. Organigrama activitatii in cadrul hotelului Ring 2.1. Organigrama hotelului Organigrama este un instrument utilizat pentru a exprima structura organizatorica a societatii. Ea este prezentarea schematic in toate detaliile a subordonarii si a legaturii dintre compartimentele si sectoarele din cadrul unitatii. Aceasta schematizeaza principalele component, sectoare, posturi, functii, in sistem ierarhic pe nivele managerial si relatiile intercompartimentale. Adesea, organigrama cuprinde numarul de personal pe compartimente, birouri, departamente. In prezent, numarul total de salariati ai hotelului Ring este de 25 de angajati. 2.2. Prezentarea atributiilor principalelor categorii de personal din cadrul hotelului. Fisa postului este un document operational important, care prezinta in detaliu toate elementele necesare unui salariat pentru a-si executa in conditii normale postul atribuit. Aceasta cuprinde denumirea postului, sarcinile, autoritatea, responsabilitatile, relatiile cu alte posturi, cunostiintele, aptitudinile, deprinderile necesare realizarii obiectivelor individuale prevazute pentru postul respectiv. Fisa postului este un document organizatoric necesar fiecarui salariat, caruia ii furnizeaza informatiile neceare desfasurarii unei munci eficiente si, de asemenea, este un suport pentru evaluarea muncii si a comportamentului salariatului. FISA POSTULUI : - Receptioner principal Cerinte:-Studii liceu + curs de calificare - cunoasterea unei limbi de circulatie internationala Relatii: -ierarhice - este subordonatul sefului de receptie - are in subordonare: muncitorii necalificati - de reprezentare: reprezinta unitatea in relatiile cu clientii unitatii.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).