Înființarea agenției de turism Paralela 45

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 7014
Mărime: 40.21KB (arhivat)
Publicat de: Dacian Vasile
Puncte necesare: 7

Extras din referat

1. Constituirea agentiei

Agenţia are sediul in Bucureşti pe Str. Gabroveni, nr 9, sector 3 si are un singur punct de lucru care este amplasat intr -o vilă pe 2 etaje.

Firma s-a infiinţat în anul 1996 sub denumirea de S.C. Carpe Diem Invest S.R.L., având ca obiect de activitate comerţul cu amănuntul, iar din anul 2002 se transformă într-o agenţie de turism numită Carpe Diem Travel S.R.L, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/7442/1996 din 06.09.1996, având brevet şi licenţa de turism de Categoria A nr. 2480, eliberată în baza Hotărârii Guvernului nr. 238/2001 şi cu un capital social subscris vărsat de 200 RON.

Agenţia de turism Carpe Diem Travel este un tour-operator cu sediul în Bucureşti care oferă o gama largă de servicii atât în domeniul turismului intern, cât şi al celui internaţional, dorind diversificarea activităţii şi fidelizarea clienţilor prin oferirea unor servicii de calitate. Are doi asociati : Oana Crupa şi Paul Frenţescu.

Prestarea serviciilor turistice se efectueaza pe baza de contract în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului 107 / 1999, privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 631 / 2001 şi a Ordinului Ministerului Turismului nr. 69 / 28.01.2003.

În anul 2004 agenţia a devenit membră activă a Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (A.N.A.T.), figurând astfel şi în catalogul publicat de această agenţie.

Devenind membră A.N.A.T., agenţia beneficiază de următoarele drepturi: să participe la lucrările Adunărilor Generale, să fie consultaţi la iniţierea / modificarea de acte normative, să primească toate informaţiile pe care le deţine A.N.A.T. din punct de vedere fiscal, comercial, vamal, bancar, valutar, juridic, tehnic şi managerial, să solicite şi să primească consultanţă privind desfăşurarea activităţii de turism, să-şi depună candidatura pentru organele de conducere ale A.N.A.T. în conformitate cu prevederile Statutului A.N.A.T. şi să propună reprezentanţi în comisiile profesionale, dar şi să apară în Catalogul A.N.A.T. Faptul ca este membră A.N.A.T. reprezintă pentru agenţie un avantaj deoarece conferă mai multă încredere potenţialilor clienţi (turişti sau agenţii angrosiste).

2. Structura organizatorică

Structura organizatorică a agenţiei Carpe Diem Travel este o expresie atât a resurselor umane, materiale, financiare şi informaţionale încorporate, cât şi a caracteristicilor mediului în care aceasta îşi desfăşoară activitatea. Organigrama şi dotarea cu personal a structurii organizatorice vor fi prezentate în cele ce urmează

Agenţia de turism Carpe Diem Travel este împărţită pe departamente operaţionale şi departamente nonoperaţionale.

Astfel că în departamentul operaţional putem menţiona următoarele activităţi:

- departamentul de turism intern, care oferă spre vânzare pachete şi servicii turistice atât pentru turiştii de tip leisure, cât şi pentru cei de tip business;

- departamentul de incoming, care promovează oferta turistică a agenţiei în străinăte atât pentru turiştii străini sosiţi în scop de leisure, cât şi pentru cei în interes de serviciu;

- departamentul de outgoing, care aranjează şi oferă servicii turistice pentru turiştii din România (leisure şi de business);

- departamentul de ticketing, care emite bilete de avion pe rute interne şi internaţionale şi colaborează cu toate celelalte departamente pentru realizarea programelor;

- departamentul de evenimente, care organizează în special pentru turiştii de tip business acţiuni de genul: conferinţe, congrese, întâlniri de afaceri, simpozioane.

Si cel de-al doilea departament, cel nonoperaţional prezintă următoarele activităţi:

- departamentul financiar – contabil;

- departamentul de marketing – vânzări;

- departamentul administrativ;

- departamentul de resurse umane;

- departamentul de IT programare;

Structura de conducere a agenţiei se împarte în: manager general, administrator, manager departament extern, manager proiecte evenimente, manager transport.

Personalul agenţiei de turism Carpe Diem Travel este format din 18 de persoane tinere, cu o buna pregătire profesională , creativi, pasionaţi de ceea ce fac, corecţi, cunoscători de cel puţin 1-2 limbi de circulaţie internaţională.

Personalul agenţiei se împarte în : manager general, administrator, manager departament extern, agenţi de turism pe intern şi extern, agenţi de ticketing, manager proiect evenimente, organizatori evenimente, organizatori tehnic evenimente, manager transport, contabil, secretară şi curieri.

Preview document

Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 1
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 2
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 3
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 4
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 5
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 6
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 7
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 8
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 9
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 10
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 11
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 12
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 13
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 14
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 15
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 16
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 17
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 18
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 19
Înființarea agenției de turism Paralela 45 - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Infiintarea Agentiei de Turism Paralela 45.doc

Alții au mai descărcat și

Organizarea unei Agenții de Turism

1. Agenție de turism – Generalități 1.1. Concept. Scurt istoric. În Hotărârea Guvernului României nr. 513/august 1998, agenţia de turism este...

Agenția de turism SC Net International SRL

Motivaţie La momentul în care am avut de ales organizaţia la care trebuia să îmi încep stagiul de practică am avut de ales între entitatile ce...

Agenția de Turism Choose Your Way

1. Agenţia de turism. 1.1 Prezentare generală Se preconizează în acest an că turismul din România ar putea creşte cu 15% faţă de anul trecut,...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Structura Organizatorică a Agențiilor de Turism

Introducere Structura organizatorică reprezintă „ansamblul persoanelor si subdiviziunilor astfel constituite încât să asigure realizarea...

Agenția de Turism Paralela 45

1.Prezentarea generală a agenţiei de turism SC UNIVERSAL TOURS 2006 SRL este o societate română de drept privat de turism având codul fiscal R...

Aerotravel - fabrica de vise

Introducere Turismul este industria păcii, a ospitalităţii şi a înţelegerii între popoare, ce cunoaste cea mai rapida dezvoltare încă de la a doua...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Te-ar putea interesa și

Strategiile de distribuție ale agenției de turism utilizând comerțul electronic

Preambul Turismul este domeniul cu cea mai mare expansiune la nivel internaţional, contribuind cu 10% la produsul intern brut mondial. Dependent...

Valorificarea Potențialului Turistic al județului Argeș

DATE GENERALE Judetul Arges se afla in partea central-sudica a tarii. Se află aşezat în partea central-sudica a tarii, intre 44° 22' şi 45° 36'...

Transporturile Turistice - Tiketing

Capitolul I : Impactul transporturilor asupra activitatii turistice 1.1. Turismul şi sectorul terţiar Conform teoriei lui Jean Fourastie (în...

Dezvoltarea Turismului Balnear în Stațiunea Mangalia

INTRODUCERE Originea lingvistica a termenului “turism” este strans legata de semnificatia cuvintelor latine “tornare” (a se intoarce) si “tornus”...

Politica de Distribuție a Serviciilor Turistice pe Piața Românească

Introducere Prea bogata ca sa poata fi cuprinsa intr-o definitie, sfera turismului il are in centrul sau pe "Homo viator", adica pe omul care...

Agenția de turism - noi concepte în dezvoltarea turismului românesc

INTRODUCERE Dezvoltarea turismului atât ca modalitate de petrecere într-un mod placut si instructiv a timpului liber, cât si ca activitati...

Practică la agenția Travis Iași

Motivația Am ales agenţia de turism TRAVIS TOURISM, pentru a efectua stagiul de practică în perioada de 8-27 iunie, cu scopul de a căpăta un minim...

Înființarea unei agenții de turism

CAPITOLUL I. CONSTITUIREA AGENTIEI 1. Denumirea agentiei:”Paralela 45” 2. Fisa de prezentare a agentiei - Amplasare Agentia de turism...

Ai nevoie de altceva?