Extras din referat
1. Ideea de afacere in servicii si sloganul firmei
PERFECT TOUR este o agentie de turism care pune la dispozitia clientiilor servicii de turism intern si international bilete de avion, cazare, organizare de evenimente in tara si strainatate.
Echipa „PERFECT TOUR” se afla permanent la dispozitia dumneavoastra oferindu-va, alaturi de partenerii sai, o gama larga de servicii, la standarde de calitate internationale si preturi competitive, printre care:
- rezervari si emitere de bilete de avion pe rute interne si internationale;
- rezervari si emitere de bilete de odihna si tratament pe litoralul romanesc si in statiuni montane/balneoclimarice
- transferuri aeroport - hotel - aeroport, inchirieri de masini
- organizarea de excursii in Romania si strainatate pentru grupuri si turisti individuali, cu transport pe cont propriu, autocar sau avion;
- vacante exotice, croaziere
- programe de week-end;
- cazari la preturi preferentiale in tara si strainatate, in hoteluri de la 3 la 5 stele
- organizare de programe turistice in Romania pentru turisti straini;
- turism de afaceri
- agroturism
- servicii la cerere
-emitere de asigurari medicale si carte verde.
4. Analiza SWOT si strategii aplicabile
PUNCTE TARI PUNCTE SLABE OPORTUNITATI AMENINTARI
- preturi competitive;
- facilitati speciale pentru anumite zone turistice;
- vine in intampinarea cererii clientului, care solicita “ceva diferit” pentru o locatie;
- furnizeaza un serviciu prietenos si de calitate;
- personal specializat in domeniul turistic;
- ghizi instruiti cu spirit de orientare foarte dezvoltat;
- amplasarea unui sediu central intr-o zona strategica a orasului;
- contracte avantajoase cu firmele de transport aerian si rutier;
- contracte avantajoase cu marile hoteluri din tara si strainatate;
- asigurari medicale incluse in pretul sejururilor in exterior;
- oferte avantajoase oferite clientilor fideli;
- program de lucru cu publicul 7 zile din 7;
- prezenta constanta pe primele locuri in topul agentiilor de turism din Romania;
- informarea permanenta a clientilor prin inetrmediul unui site pus la dispozitia acestora;
- campanii publicitare eficiente;
- management performant;
- strategii manageriale bine concepute.
- lipsa de cazare in anumite zone cerute de clienti;
- datorita pregatirii performante a personalului sunt necesare costuri ridicate cu salariile acestora;
- lipsa unor filiale in diferite orase posibile potentiale de noi clienti pentru agentie.
- servirea de noi grupuri de clienti;
- intrarea pe noi piete sau segmente de piata;
- marirea volumului de servicii pentru a satisface o gama cat mai larga de necesitati ale clientilor;
- caderea barierelor comerciale pe piete straine atractive;
- conflicte intre firme concurente;
- cresterea rapida a cerintelor de servicii turistice de pe piata.
- patrunderea masiva pe piata a unor agentii concurente straine care ofera servicii similare la preturi scazute;
- cresterea puterii de negociere a clientilor sau partenerilor;
- modificarea sau diversificarea brusca a cerintelor clientilor;
- modificari demografice nefavorabile;
- modificari defavorabile ale ratelor de schimb si ale politicilor comerciale ale guvernelor interne.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Idee de Afaceri in Servicii - Perfect Tour.doc