Extras din referat
HOTEL RIN GRAND
Hotelul RIN GRAND, din Bucureşti este cel mai mare hotel din Europa, având o suprafaţă totală de 115 000 mp., şi un număr de 1.459 de camere caracterizate de un design modern cu detalii ambientale unice ce vor face şederea clienţilor de neuitat.
Ca număr de camere, hotelul depaşeşte Estrel din Berlin (1.162 de camere), Concorde La Fayette din Paris (1.000 de camere), Hilton din Londra (1.052 de camere), Auditorium Madrid Hotel (894 de camere) si Royal National London (800 de camere).
Cea mai mare dintre sali are o capacitate de 1.000 de persoane, ceea ce o plasează automat pe primul loc în topul celor mai spaţioase săli din Bucuresti. Hotelul Grand Rin mai dispune de patru săli cu capacitatea de 360 de locuri şi două pentru 300 de persoane, restul sălilor putând găzdui între 20 si 250 de persoane.
În plus, hotelul Grand Rin dispune de :
- parcare exterioară, cât şi în garaj supraetajat cu o capacitate 1000 locuri,
- spălătorie şi curăţătorie,
- fax,
- concierge,
- acces internet,
- televiziune prin cablu,
- linie telefonică internaţională,
- room service, minibar şi aer condiţionat,
- safe, Pay TV, VOD..
- 3 restaurante cu specific, ultramoderne şi elegante;
- snack-bar;
- 3 baruri;
- spa, centru fitness, piscină;
- cazino;
- centru comercial;
- heliport.
Structura de organizare-departamente cu activităţi specifice
Structura organizatorică a hotelului Rin Grand Bucuresti este compusă din:
• structura de productie, din care fac parte toate compartimentele în care se produc serviciile si sunt: serviciul de cazare, alimentaţie şi serviciile care realizează nemijlocit prestaţii (telecomunicaţii, închiriere săli, salon de coafură, piscină, centru fitness, parcare, spalatorie).
structura funcţională, constituită din totalitatea compartimentelor în care se desfaşoară activităţi cu caracter funcţional, de pregătire şi luare a deciziilor în hotel; acestea nu oferă în mod direct servicii clienţilor şi nu generează venituri directe (departamentul financiar – contabil, departamentul rezervări – vânzări – marketing şi departamentul resurse umane).
Întreaga structură manageriala a hotelului este alcatuita din toate posturile de responsabilitate si autoritate de la vârful managementului care este reprezentat în hotel de Consiliul Director. Şefii departamentelor operationale sunt cunoscuti ca fiind manageri din acelasi nivel ierarhic, cu responsabilitati directe si se subordoneaza superiorilor si au subordonati în functie de fiecare departament operational.
Împartirea activitatilor în cadrul hotelului se efectueaza prin urmatoarele departamente:
1. Departamentul Front-office:
Compartimentele si personalul aferent serviciului front-office sunt: receptia, holul si centrala telefonica.
A. Receptie
Receptia efectueaza primirea clientilor si atribuirea camerelor (check-in). Are un numar total de 37 angajati, încadrati pe 4 tipuri de functii. Este vorba de Front office manager având în subordine pe sefii de tura (Shift Leader) (3) si acestia, la rândul lor, un numar de 13 receptioneri pe turele de zi si 2 pe turele de noapte.
La nivelul holului de primire activitatile specifice sunt îndeplinite de personalul aferent: 2 Chief concierge, 9 bagajisti, 2 hostess si 4 soferi.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Hotel Rin Grand.doc