Hotel Rin Grand

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 1352
Mărime: 32.24KB (arhivat)
Publicat de: Anghel Simon
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Gina Butnaru

Extras din referat

HOTEL RIN GRAND

Hotelul RIN GRAND, din Bucureşti este cel mai mare hotel din Europa, având o suprafaţă totală de 115 000 mp., şi un număr de 1.459 de camere caracterizate de un design modern cu detalii ambientale unice ce vor face şederea clienţilor de neuitat.

Ca număr de camere, hotelul depaşeşte Estrel din Berlin (1.162 de camere), Concorde La Fayette din Paris (1.000 de camere), Hilton din Londra (1.052 de camere), Auditorium Madrid Hotel (894 de camere) si Royal National London (800 de camere).

Cea mai mare dintre sali are o capacitate de 1.000 de persoane, ceea ce o plasează automat pe primul loc în topul celor mai spaţioase săli din Bucuresti. Hotelul Grand Rin mai dispune de patru săli cu capacitatea de 360 de locuri şi două pentru 300 de persoane, restul sălilor putând găzdui între 20 si 250 de persoane.

În plus, hotelul Grand Rin dispune de :

- parcare exterioară, cât şi în garaj supraetajat cu o capacitate 1000 locuri,

- spălătorie şi curăţătorie,

- fax,

- concierge,

- acces internet,

- televiziune prin cablu,

- linie telefonică internaţională,

- room service, minibar şi aer condiţionat,

- safe, Pay TV, VOD..

- 3 restaurante cu specific, ultramoderne şi elegante;

- snack-bar;

- 3 baruri;

- spa, centru fitness, piscină;

- cazino;

- centru comercial;

- heliport.

Structura de organizare-departamente cu activităţi specifice

Structura organizatorică a hotelului Rin Grand Bucuresti este compusă din:

• structura de productie, din care fac parte toate compartimentele în care se produc serviciile si sunt: serviciul de cazare, alimentaţie şi serviciile care realizează nemijlocit prestaţii (telecomunicaţii, închiriere săli, salon de coafură, piscină, centru fitness, parcare, spalatorie).

structura funcţională, constituită din totalitatea compartimentelor în care se desfaşoară activităţi cu caracter funcţional, de pregătire şi luare a deciziilor în hotel; acestea nu oferă în mod direct servicii clienţilor şi nu generează venituri directe (departamentul financiar – contabil, departamentul rezervări – vânzări – marketing şi departamentul resurse umane).

Întreaga structură manageriala a hotelului este alcatuita din toate posturile de responsabilitate si autoritate de la vârful managementului care este reprezentat în hotel de Consiliul Director. Şefii departamentelor operationale sunt cunoscuti ca fiind manageri din acelasi nivel ierarhic, cu responsabilitati directe si se subordoneaza superiorilor si au subordonati în functie de fiecare departament operational.

Împartirea activitatilor în cadrul hotelului se efectueaza prin urmatoarele departamente:

1. Departamentul Front-office:

Compartimentele si personalul aferent serviciului front-office sunt: receptia, holul si centrala telefonica.

A. Receptie

Receptia efectueaza primirea clientilor si atribuirea camerelor (check-in). Are un numar total de 37 angajati, încadrati pe 4 tipuri de functii. Este vorba de Front office manager având în subordine pe sefii de tura (Shift Leader) (3) si acestia, la rândul lor, un numar de 13 receptioneri pe turele de zi si 2 pe turele de noapte.

La nivelul holului de primire activitatile specifice sunt îndeplinite de personalul aferent: 2 Chief concierge, 9 bagajisti, 2 hostess si 4 soferi.

Preview document

Hotel Rin Grand - Pagina 1
Hotel Rin Grand - Pagina 2
Hotel Rin Grand - Pagina 3
Hotel Rin Grand - Pagina 4
Hotel Rin Grand - Pagina 5
Hotel Rin Grand - Pagina 6
Hotel Rin Grand - Pagina 7
Hotel Rin Grand - Pagina 8
Hotel Rin Grand - Pagina 9
Hotel Rin Grand - Pagina 10
Hotel Rin Grand - Pagina 11
Hotel Rin Grand - Pagina 12
Hotel Rin Grand - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Hotel Rin Grand.doc

Te-ar putea interesa și

Strategii de marketing - prezentarea lanțului all inclusive

Capitolul I .Misiunea şi obiectivele în cadrul Rin Grand Hotel 1.1 Scurt istoric RIN HOTELS reprezintă conceptul din care fac parte hotelurile de...

Structura Organizatorică a Hotelului Rin Grand

Capitolul I.Prezentarea generala a hotelului RIN GRAND Amplasare Situat în partea de sud - est a Bucurestiului pe soseaua Vitan Barzesti, sosea...

Structura organizatorică a hotelului

Introducere Este un obicei des întâlnit în cadrul industriei hoteliere ca managerul general să schimbe oamenii de la un loc de muncă la altul,...

Hoteluri din București

Hotel DUKE Situat in centrul Bucurestiului, foarte aproape de zona comerciala si de agrement a orasului. - 20 min distanta fata de Aeroportul...

Strategii de marketing a firmei - Geo Soft Internațional SRL - Hotel Dan 3 stele

Prezentare Obiectul de activitate al firmei SC GEO SOFT INTERNAŢIONAL S.R.L. este vânzarea sericiilor în domeniul turistic. Pe piaţa ospitalieră...

Diagnosticul Resurselor Umane în Cadrul Hotelului Rin Grand

CAP. I PREZENTAREA GENERALĂ A HOTELULUI RIN GRAND Situat în partea de sud - est a Bucureştiului pe şoseaua Vitan Bârzeşti, şosea ce face legătura...

Locul și importanța comunicării verbale

Locul si importanta comunicarii verbale Capitolul 1. Continutul si tipologia comunicarii de afaceri 1.1. Definirea şi tipologia comunicării...

Promovarea Turismului în Transilvania

1. Introducere Transilvania sau Ardealul este o regiune istorică și geografică situată în interiorul arcului carpatic, una din regiunile istorice...

Ai nevoie de altceva?