HOTEL RIN GRAND Hotelul RIN GRAND, din Bucuresti este cel mai mare hotel din Europa, avand o suprafata totala de 115 000 mp., si un numar de 1.459 de camere caracterizate de un design modern cu detalii ambientale unice ce vor face sederea clientilor de neuitat. Ca numar de camere, hotelul depaseste Estrel din Berlin (1.162 de camere), Concorde La Fayette din Paris (1.000 de camere), Hilton din Londra (1.052 de camere), Auditorium Madrid Hotel (894 de camere) si Royal National London (800 de camere). Cea mai mare dintre sali are o capacitate de 1.000 de persoane, ceea ce o plaseaza automat pe primul loc in topul celor mai spatioase sali din Bucuresti. Hotelul Grand Rin mai dispune de patru sali cu capacitatea de 360 de locuri si doua pentru 300 de persoane, restul salilor putand gazdui intre 20 si 250 de persoane. In plus, hotelul Grand Rin dispune de : - parcare exterioara, cat si in garaj supraetajat cu o capacitate 1000 locuri, - spalatorie si curatatorie, - fax, - concierge, - acces internet, - televiziune prin cablu, - linie telefonica internationala, - room service, minibar si aer conditionat, - safe, Pay TV, VOD.. - 3 restaurante cu specific, ultramoderne si elegante; - snack-bar; - 3 baruri; - spa, centru fitness, piscina; - cazino; - centru comercial; - heliport. Structura de organizare-departamente cu activitati specifice Structura organizatorica a hotelului Rin Grand Bucuresti este compusa din: o structura de productie, din care fac parte toate compartimentele in care se produc serviciile si sunt: serviciul de cazare, alimentatie si serviciile care realizeaza nemijlocit prestatii (telecomunicatii, inchiriere sali, salon de coafura, piscina, centru fitness, parcare, spalatorie). structura functionala, constituita din totalitatea compartimentelor in care se desfasoara activitati cu caracter functional, de pregatire si luare a deciziilor in hotel; acestea nu ofera in mod direct servicii clientilor si nu genereaza venituri directe (departamentul financiar - contabil, departamentul rezervari - vanzari - marketing si departamentul resurse umane). Intreaga structura manageriala a hotelului este alcatuita din toate posturile de responsabilitate si autoritate de la varful managementului care este reprezentat in hotel de Consiliul Director. Sefii departamentelor operationale sunt cunoscuti ca fiind manageri din acelasi nivel ierarhic, cu responsabilitati directe si se subordoneaza superiorilor si au subordonati in functie de fiecare departament operational. Impartirea activitatilor in cadrul hotelului se efectueaza prin urmatoarele departamente: 1. Departamentul Front-office: Compartimentele si personalul aferent serviciului front-office sunt: receptia, holul si centrala telefonica. A. Receptie Receptia efectueaza primirea clientilor si atribuirea camerelor (check-in). Are un numar total de 37 angajati, incadrati pe 4 tipuri de functii. Este vorba de Front office manager avand in subordine pe sefii de tura (Shift Leader) (3) si acestia, la randul lor, un numar de 13 receptioneri pe turele de zi si 2 pe turele de noapte. La nivelul holului de primire activitatile specifice sunt indeplinite de personalul aferent: 2 Chief concierge, 9 bagajisti, 2 hostess si 4 soferi.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).