Extras din referat
Misiunea hotelului este aceea de a asigura servicii de calitate superioară într-o atmosferă de lucru pozitivă astfel încât oaspeţii noştri să se poată simţi ca acasă
Clienţii reprezintă cea mai importantă componenta a micromediului. Fără aceştia, hotelul nu ar putea supravieţui.
Oferta hotelului este adresată la trei segmente de consumatori: oameni de afaceri, turişti şi locuitorii oraşului.
Clientela de afaceri este concentrată în sejururi în interes de serviciu şi participanţi la seminarii, târguri, afaceri. Acest segment de clienţi este sensibil la confort sporit astfel dotările hotelului trebuie să fie pe măsura cerinţelor
Furnizori de telefonie şi internet - S.C.Romtelecom S.R.L.
- Furnizori de televiune prin cablu - - UPC România
- Furnizori de enenrgie electrică – SC. Electrica Regionala Muntenia Sud
- Furnizori de apă – Compania de apă Dâmboviţa
- Furnizori de alimente – S.C. Central Moreni S.R.L., Kaufland Târgovişte, Metro Târgovişte/ Ploieşti, Sellgros, Agroalim
- Furnizori de băuturi răcoritoare şi ape minerale – S.C. Coca-Cola România
- Furnizori de băuturi alcoolice – S.C. Central Moreni S.R.L.
- Furnizori de corespondenţă – Poşta Română
- Furnizori de echiapamente de birotică şi papetărie – Dappa
Activitatea de piaţă a hotelului Hotel Dâmboviţa este marcată de prezenţa pe piaţă a unui număr de hoteluri concurente.
Actionând în cadrul acelorasi pieţe, acestea intră într-o competiţie şi îşi dispută oportunităţile pe care le oferă piaţa.
Concurenţa îmbracă forma luptei pentru cucerirea pietei, fiecare concurent cautând să satisfacă nevoile clienţilor săi în condiţii superioare celorlalţi ofertanţi.
Conținut arhivă zip
- Hotel Dambovita.ppt