1. Date generale privind zona in care a fost intreprinsa operatiunea urbana pag 3 2. Date generale privind operatiunea urbana pag 3 2.1 Actori implicati pag 4 3. Principiile de organizare spatiala adoptate si tipurile de masuri urbanistice corespunzatoare acestora, care au vizat remodelearea mobilitatii pag 5 3.1 Probleme in timpul constructiei pag 6 4. Tipurile de masuri de diverse naturi pag 8 4.1 Sistemul de Pozitionare Globala (GPS) pag 8 4.2 Instalatii auxiliare si structuri pag 8 5. Indicatori ai mobilitatii pag 9 6. Efecte directe sau indirecte, de diverse naturi, ale remodelarii mobilitatii pag 9 7. Webliografie pag 10
Hangzhou Bay Bridge China 1. Date generale privind zona in care a fost intreprinsa operatiunea urbana Hangzhou Bay sau Golful Hangzhou este o intrare a Marii Chinei de Est, marginita de provincia Zhejiang si municipalitatea din Shanghai. Golful se afla la sud de Shanghai , si se termina in orasul Hangzhou. Raul Qiantang se varsa in acesta. Hangzhou Bay contine multe insule mici numite Insulele Zhoushan. Golful este cunoscut pentru gazduirea uneia dintre cele mai mari maree ,aceasta fiind de pana la 9 metri (30 ft) inaltime, si cu o viteza ce poate ajunge pana la 40 km (25 mile) pe ora. 2. Date generale privind operatiunea urbana Hangzhou Bay Bridge a fost cel mai lung pod trans-oceanic din lume in anul 2008. El se intinde peste golful Hangzhou din Marea Chinei de Est si traverseaza raul Qiantang catre delta raului Yangtze. A depasit Podul Donghai la vremea respectiva, acesta fiind cel mai lung pod transoceanic din lume, ce fusese inaugurat in 2005. Totodata realizat din ciment si otel, podul Hangzhou il depaseste cu mult pe cel care uneste Bahrein de Arabia Saudita, lung de numai 25 km. Avand o lungime lungime de 36 km, acesta face legatura intre Jiaxing City, din apropiere de Shanghai si Cixi City, aflat la circa 70 de kilometri de Ningbo. Podul are doua deschideri principale, o deschidere spre nord de 448 m, si una spre sud de 318 m. Taxa de trecere intr-un singur sens este de 80 yuani. Hangzhou Bay Bridge a fost principala componenta a unei autostrazi nationale de 5.2 km intre provinciile Heilongjiang din nord si Hainan in sud. Wang Yong, director sef al Hangzhou Bay Bridge Trans-Oceanic Construction Command Post, a declarat la vremea respectiva ca podul va fi unul dintre cele mai importante, nu numai in China, dar si in lume << pentru ca nu este numai cel mai lung (peste o mare) dar, de asemenea, va fi construit in mediul cel mai complicat din lume, cu una dintre cele mai mari trei maree de pe Pamant, numeroase taifunuri ,dar si datorita continutului dificil al solului marii >>. 2.1 Actori implicati 17 intreprinderi non-guvernamentale din provincie au contribuit cu aproximativ 180 milioane de $ din costul total al proiectului (1,7 miliarde de $). Aproximativ 35% din aceasta suma a fost ridicata de la companii private din Ningbo, 59% au fost oferite ca imprumuturi de la bancile centrale si regionale ale Chinei. Grupul Songcheng este cel mai mare actionar non-guvernamental in cadrul proiectului de contabilitate, investitiile sale fiind de 17,3% din capitalul de baza. Construirea podului de traversare maritima este un indiciu al cresterii puterii economice din China, si este de asteptat ca acesta sa ajute dezvoltarea economica in zona deltei fluviul Yangtze, zona denumita triunghiul industrial de aur. Oficialii asteapta sa recupereze costurile de capital ale proiectului in 15 ani. Lv Zushan, guvernator al Zhejiang, a patra provincie ca economie din China, a declarat: "Podul va ajuta la formarea unei retele de trafic mai convenabil si eficient in zona deltei raului Yangtze, si va permite fiecarei parti sa dezvolte relatii mai stranse cu cealalta Noi credem ca podul va oferii mult mai multe oportunitati pentru dezvoltarea regiunii generale si va spori foarte mult puterea economica si cea competitiva." China Railway Bridge Bureau Group Co. Ltd. a fost principalul contractor al proiectului. Contractul pentru consultanta si servicii de inginerie a fost atribuit lui Hardesty & Hanovra, LLP. Ty Lin International a fost proiectantul podului. Ben C Gerwick a asigurat un sistem de protectie pentru pod in cazul unui impact cu o nava. 3. Principiile de organizare spatiala adoptate si tipurile de masuri urbanistice corespunzatoare acestora, care au vizat remodelearea mobilitatii Hangzhou Bay este un golf in Marea Chinei de Est unde, una dintre minunile naturale ale Chinei, mareea raului Qiantang creeaza valuri mari. Mareele pot ajunge pana la o viteza de 30 km (19 mile), ce suna ca un tunet si pot fi de pana la 8 metri inaltime (25 picioare). Zona este, de asemenea, predispusa taifunurilor. Acesti factori au condus la o preocupare majora pentru proiect, podul fiind finalizat doar dupa noua ani de consultare si dupa 120 de studii tehnice, cu ajutorul a mai mult de 700 de experti din intreaga lume. Cablul de sustinere al podului a fost ales special pentru proiect, deoarece poate rezista conditiilor nefavorabile, curentilor multi-directionali, valurilor mari, si de asemenea conditiilor geologice din zona. Structura podului a fost de asemenea proiectata conform criteriilor seismice, pastrandu-si astfel integritatea in conditii de cutremur pana la sapte grade pe scara Richter.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).