Grupul Hotelier InterContinental

Extras din referat Cum descarc?

Desi, pare incredibil toata aceasta poveste de succes isi are radacinile inca din anul 1777, cand William Bass inaugureaza o fabrica de bere de succes. Bass reuseste in anul 1876 sa fie prima marca inregistrata din Marea Britanie.
Datorita faptului ca in anul 1960 corporatia Bass reuseste sa se dezvolte in industria berii, cumparand de asemenea si o serie de baruri acesta isi permite ca, in anul 1988 sa faca primul pas in industria hoteliera. Reuseste sa cumpere Holiday Inn International, prima companie hoteliera din lume care reusise sa ajunga la un numar de 300,000 camere in anul 1956. Anul in care are sa se schimbe toata aceasta afacere este 1989 cand, datorita legilor care restrictionau posibilitatea detinerii a mai multor baruri Bass face o restructurare, alegand sa isi depuna eforturile in industria hoteliera. 
In 1990, Bass cumpara in America de Nord Holiday Inn Bussiness si acesta ajunge sa fie cunoscut international. Un an mai tarziu, lanseaza pe piata hoteliera Holiday Inn Express, chiar daca acest segment al serviciilor era unul limitat. 
In 1994 Bass lanseaza Crowne Plaza Hotels & Resorts. Afacerea lui Bass cu pub-urile este intr-o crestere continua. Tot in acest an, achizitioneaza si lantul de restaurante Harvester. 
In 1996, incercarea lui Bass de a obtine jumatate din fabrica de bere Carlsberg - Tetley, este blocata de guvernul britanic. Cu un an mai tarziu, este lansat un nou hotel, Staybridge Suites, care devine foarte rapid cel mai cunoscut brand in acest domeniu.
Hotelul Intercontinental este achizitionat in 1998, Bass adaugand inca un brand in portofoliul sau. 
In 2000, fabrica de bere Bass este vanduta pentru suma de 2,3 miliarde de lire unei fabrici mari de bere din Belgia. Acest major pas marcheaza reorientarea grupului Bass de la fabrica de bere la un lider international al ospitalitatii, actiune ce a durat mai mult de 10 ani. De asemenea si numele de ,,Bass" este schimbat cu ,,Six Continents", care sa reflecte mai bine la nivel global raspandirea hotelurilor.
In februarie 2001, Six Continents vinde 988 de pub-uri care nu reprezentau niciun brand important. 
In aprilie el dobandeste un lant de hoteluri Europene Penthouse, care valora 810 milioane lire. Lantul de hoteluri are o locatie strategica, consolidand Holiday Inn Hotels, astfel, devenind un brand cunoscut atat in Marea Britanie, cat si in Europa.
Tot in acest an, grupul Six Continents cumpara Intercontinental Hong Kong cu 241 milioane lire, consolidand pozitia sa si urcand pe scara pietei hotelire din China, Asia si Pacific.
In luna iulie 2003, International Hotels Groupe vinde 16 hoteluri Staybridge Suites lui Hospitality Properties Trust si intra intr-un acord de management de 20 de ani.
In decembrie 2003, Candlewood Suites este noul brand adaugat la portofoliul International Hotels Groupe.
Un an mai tarziu, IGH anunta introducerea unui nou brand Indigo Hotel, un hotel tip boutique, care promite calitate ridicata la preturi accesibile.
In 2009 IHG lanseaza programul online "Green Engage" menit sa ajute hotelurile sa-si gestioneze consumurile de energie, apa si deseuri mult mai eficient. Un an mai tarziu incheie o alianta inovatoare cu Las Vegas Sands Corp, aducand Venetian si Palazzo Resorts in cadrul sistemului InterContinental. 
Dupa cum reiese si din scurta istorie brandurile detinute din domeniul hotelier sunt: InterContinental, Crowne Plaza, Hotel Indigo, Holiday Inn, Holiday Inn Express, Staybridge Suites si Candlewood Suites.
Crowne Plaza Hotels&Resorts 
Crowne Plaza Hotels&Resorts este un loc destinat in principal pentru intalniri. Hotelul asigura camere pentru nefumatori si o camera pentru persoane cu handicap. Aproape toate camerele au balcon si privelisti incantatoare.Este alegerea ideala pentru intalniri de afaceri mici si mijlocii, el oferind servicii personalizate.
Pentru a avea intalniri de success, Crowne Plaza recunoaste importanta unei odihne foarte bune si ofera un pachet special pentru oaspeti care include o masca pentru ochi si dopuri pentru urechi si camere in zone linistite ale hotelului cu apel de trezire, asternuturi noi. Ca de obicei hotelurile Crowne Plaza ofera facilitati pentru fitness, oferte culinare dintre cele mai alese si bineinteles o acomodare in camere exceptionale. Hotelurile Crown Plaza sunt intalnite in majoritatea marilor orase din intreaga lume.
Hotel Indigo
Este primul brand de hotel tip ,,boutique". Cazarea in hotelurile boutique combina confortul unui hotel cu o abordare personala pentru fiecare client. Camerele si apartamentele sunt modern echipate si decorate cu gust. Serviciile personale, activitatile de recreere speciale, si un meniu special ales sunt doar cateva din avantajele oferite. Asemenea hoteluri sunt de cele mai multe ori unice din punct de vedere al designului si sunt proiectate cu mare grija pentru a se incadra cu mediul si tema centrala, care sunt vizibile de la decor, si pana la ambianta generala. inoirea este sufletul hotelurilor Indigo, prin schimbarile care au loc de-a lungul anului pentru a pastra hotelul fresh (proaspat), gest, similar negustorilor care isi schimba frecvent imaginea produselor.


Fisiere in arhiva (2):

  • Grupul Hotelier InterContinental
    • Grupul Hotelier InterContinental.doc
    • Grupul Hotelier InterContinental.ppt

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!