Grupul Hotelier InterContinental

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 2 fișiere: doc, ppt
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 1695
Mărime: 842.85KB (arhivat)
Publicat de: Rafael Alecu
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Deşi, pare incredibil toată această poveste de succes îşi are rădăcinile încă din anul 1777, când William Bass inaugurează o fabrică de bere de succes. Bass reuşeşte în anul 1876 să fie prima marcă înregistrată din Marea Britanie.

Datorita faptului că în anul 1960 corporatia Bass reuşeşte să se dezvolte în industria berii, cumpărând de asemenea şi o serie de baruri acesta îşi permite ca, în anul 1988 să facă primul pas în industria hotelieră. Reuşeşte să cumpere Holiday Inn International, prima companie hotelieră din lume care reuşise să ajungă la un număr de 300,000 camere în anul 1956. Anul în care are să se schimbe toată aceasta afacere este 1989 când, datorită legilor care restricţionau posibilitatea deţinerii a mai multor baruri Bass face o restructurare, alegând să îşi depună eforturile în industria hotelieră.

În 1990, Bass cumpără în America de Nord Holiday Inn Bussiness şi acesta ajunge să fie cunoscut internaţional. Un an mai târziu, lansează pe piaţa hotelieră Holiday Inn Express, chiar dacă acest segment al serviciilor era unul limitat.

În 1994 Bass lansează Crowne Plaza Hotels & Resorts. Afacerea lui Bass cu pub-urile este într-o creştere continuă. Tot în acest an, achiziţionează şi lanţul de restaurante Harvester.

În 1996, încercarea lui Bass de a obţine jumatate din fabrica de bere Carlsberg – Tetley, este blocată de guvernul britanic. Cu un an mai târziu, este lansat un nou hotel, Staybridge Suites, care devine foarte rapid cel mai cunoscut brand în acest domeniu.

Hotelul Intercontinental este achiziţionat în 1998, Bass adaugând încă un brand în portofoliul său.

În 2000, fabrica de bere Bass este vândută pentru suma de 2,3 miliarde de lire unei fabrici mari de bere din Belgia. Acest major pas marchează reorientarea grupului Bass de la fabrica de bere la un lider internaţional al ospitalităţii, acţiune ce a durat mai mult de 10 ani. De asemenea şi numele de „Bass” este schimbat cu „Six Continents”, care să reflecte mai bine la nivel global răspândirea hotelurilor.

În februarie 2001, Six Continents vinde 988 de pub-uri care nu reprezentau niciun brand important.

În aprilie el dobândeşte un lanţ de hoteluri Europene Penthouse, care valora 810 milioane lire. Lanţul de hoteluri are o locaţie strategică, consolidând Holiday Inn Hotels, astfel, devenind un brand cunoscut atat în Marea Britanie, cât şi în Europa.

Tot în acest an, grupul Six Continents cumpără Intercontinental Hong Kong cu 241 milioane lire, consolidând poziţia sa şi urcând pe scara pieţei hotelire din China, Asia şi Pacific.

În luna iulie 2003, International Hotels Groupe vinde 16 hoteluri Staybridge Suites lui Hospitality Properties Trust şi intră într-un acord de management de 20 de ani.

În decembrie 2003, Candlewood Suites este noul brand adăugat la portofoliul International Hotels Groupe.

Un an mai târziu, IGH anunţă introducerea unui nou brand Indigo Hotel, un hotel tip boutique, care promite calitate ridicată la preţuri accesibile.

În 2009 IHG lansează programul online “Green Engage” menit să ajute hotelurile să-şi gestioneze consumurile de energie, apă şi deşeuri mult mai eficient. Un an mai târziu încheie o aliantă inovatoare cu Las Vegas Sands Corp, aducând Venetian şi Palazzo Resorts în cadrul sistemului InterContinental.

După cum reiese şi din scurta istorie brandurile detinute din domeniul hotelier sunt: InterContinental, Crowne Plaza, Hotel Indigo, Holiday Inn, Holiday Inn Express, Staybridge Suites şi Candlewood Suites.

Crowne Plaza Hotels&Resorts

Crowne Plaza Hotels&Resorts este un loc destinat în principal pentru întalniri. Hotelul asigură camere pentru nefumători şi o cameră pentru persoane cu handicap. Aproape toate camerele au balcon şi privelişti încantatoare.Este alegerea ideala pentru întâlniri de afaceri mici şi mijlocii, el oferind servicii personalizate.

Pentru a avea întalniri de success, Crowne Plaza recunoaşte importanta unei odihne foarte bune şi oferă un pachet special pentru oaspeti care include o mască pentru ochi şi dopuri pentru urechi şi camere în zone liniştite ale hotelului cu apel de trezire, asternuturi noi. Ca de obicei hotelurile Crowne Plaza oferă facilităti pentru fitness, oferte culinare dintre cele mai alese şi bineînteles o acomodare în camere exceptionale. Hotelurile Crown Plaza sunt întalnite in majoritatea marilor oraşe din întreaga lume.

Hotel Indigo

Este primul brand de hotel tip „boutique”. Cazarea în hotelurile boutique combină confortul unui hotel cu o abordare personală pentru fiecare client. Camerele şi apartamentele sunt modern echipate şi decorate cu gust. Serviciile personale, activitătile de recreere speciale, şi un meniu special ales sunt doar câteva din avantajele oferite. Asemenea hoteluri sunt de cele mai multe ori unice din punct de vedere al designului şi sunt proiectate cu mare grijă pentru a se încadra cu mediul si tema centrală, care sunt vizibile de la decor, şi pană la ambianta generală. înoirea este sufletul hotelurilor Indigo, prin schimbările care au loc de-a lungul anului pentru a păstra hotelul fresh (proaspat), gest, similar negustorilor care îşi schimbă frecvent imaginea produselor.

Preview document

Grupul Hotelier InterContinental - Pagina 1
Grupul Hotelier InterContinental - Pagina 2
Grupul Hotelier InterContinental - Pagina 3
Grupul Hotelier InterContinental - Pagina 4
Grupul Hotelier InterContinental - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Grupul Hotelier InterContinental
    • Grupul Hotelier InterContinental.doc
    • Grupul Hotelier InterContinental.ppt

Alții au mai descărcat și

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Turism Rural

1.Itroducere in TRChiar dacă o definiţie a turismului rural ar putea părea ca fiind foarte simplă – acea formă de turism practicată în spaţiile...

Te-ar putea interesa și

Studiu Comparativ Privind Motivațiile Atitudinile și Preferințele Clienților în Raport cu Oferta Unităților Hoteliere

Introducere Argumentarea temei alese În conceperea acestei lucrări am pornit de la ideea că toată lumea a beneficiat de serviicle unui hotel, cel...

Infrastructura superioară de cazare a Municipiului București

Introducere Imi aduc aminte de pe vremea cand eram licean si inca novice, ca am avut ocazia sa imi petrec vacantele in cateva ţări dezvoltate din...

Protecția consumatorului privind serviciile hoteliere

INTRODUCERE Întâietatea utilizării noţiunii de consumator este disputată între europeni şi nord-americani. Cei din urmă afirmă că preşedintele...

Management Strategic - Carol Parc Hotel

CAPITOLUL I. Prezentare, misiune, viziune, valori, obiective Carol Parc Hotel, cel mai luxos hotel de 5 stele din Bucureşti, este situat discret,...

Grup Hotelier Intercontinental

Introducere Deşi, pare incredibil toată această poveste de succes îşi are rădăcinile încă din anul 1777, când William Bass inaugurează o fabrică...

Compania hotelieră Intercontinental România SA

Capitolul I Prezentarea Hotelului Intercontinental 1.1 Scurt istoric Hotelul Intercontinental este un hotel de 5 stele din Bucureşti, amplasat...

Prezentarea lanțului hotelier InterContinental Groups Hotels

InterContinental Group Hotels este una dintre principalele companii hoteliere din lume, cu o prezență în aproape 100 de țări. A devenit o companie...

Metodele de management ale hotelului Crowne Plaza București în front office

CAPITOLUL I :PREZENTAREA GENERALĂ A SOCIETĂŢII Grupul hotelier InterContinental (IHG) este în momentul de faţă cel mai mare din punct de vedere...

Ai nevoie de altceva?