Grup Hotelier Intercontinental

Extras din referat Cum descarc?

Grupul hotelier Intercontinental este in momentul de fata cel mai mare din punct de vedere al numarului de camere detinut, mai exact 563.676 camere in cele 4400 de hoteluri proprii aflate in aproape 100 de tari din intreaga lume.
Brandurile detinute din domeniul hotelier sunt: Intercontinental, Crowne Plaza, Hotel Indigo, Holiday Inn, Holiday Inn Express, Staybridge Suites si Candlewood Suites.
Grupul hotelier este cotat la bursa din Londra, dar, si la cea din New York.
Desi, pare incredibil toata aceasta poveste de succes isi are radacinile inca din anul 1777, cand William Bass inaugureaza o fabrica de bere de succes. Bass reuseste in anul 1876 sa fie prima marca inregistrata din Marea Britanie.
Datorita faptului ca in anul 1960 Bass reuseste sa se dezvolte in industria berii, cumparand de asemenea si o serie de baruri acesta isi permite ca, in anul 1988 sa faca primul pas in industria hoteliera reusind sa cumpere Holiday Inn International. Anul in care are sa se schimbe toata aceasta afacere este 1989 cand, datorita legilor care restrictionau posibilitatea detinerii a mai multor baruri Bass face o restructurare, alegand sa isi depuna eforturile in industria hoteliera. 
In 1990, Bass cumpara in America de Nord Holiday Inn Bussiness si acesta ajunge sa fie cunoscut international. Un an mai tarziu, lanseaza pe piata hoteliera Holiday Inn Express, chiar daca acest segment al serviciilor era unul limitat. 
In 1994 Bass lanseaza Crowne Plaza Hotels & Resorts. Afacerea lui Bass cu pub-urile este intr-o crestere continua. Tot in acest an, achizitioneaza si lantul de restaurante Harvester. 
In 1996, incercarea lui Bass de a obtine jumatate din fabrica de bere Carlsberg - Tetley, este blocata de guvernul britanic. Cu un an mai tarziu, este lansat un nou hotel, Staybridge Suites, care devide foarte rapid cel mai cunoscut brand in acest domeniu.
Hotelul Intercontinental este achizitionat in 1998, Bass adaugand inca un brand in portofoliul sau. Prin cumpararea Sud Pacific Hotels Corporation (SPHC) din Australia, grupul Bass confirma pozitia sa in calitate de lider pe piata hoteliera din Asia Pacific. De asemenea dobandeste si Bristol Hotels & Resorts, un lant hotelier american, care avea in gestiunea sa 112 hoteluri. Acesta ofera grupului Bass o puternica influenta in contractele de management ale hotelurilor. 
In 2000, fabrica de bere Bass este vanduta pentru suma de 2,3 miliarde de lire unei fabrici mari de bere din Belgia. Acest major pas marcheaza reorientarea grupului Bass de la fabrica de bere la un lider international al ospitalitatii, actiune ce a durat mai mult de 10 ani. De asemenea si numele de ,,Bass" este schimbat cu ,,Six Continents", care sa reflecte mai bine la nivel global raspandirea hotelurilor.
In februarie 2001, Six Continents vinde 988 de pub-uri care nu reprezentau niciun brand important.In aprilie el dobandeste un lant de hoteluri Europene Penthouse, care valora 810 milioane lire. Lantul de hoteluri are o locatie strategica, consolidand Holiday Inn Hotels, astfel, devenind un brand cunoscut atat in Marea Britanie, cat si in Europa.Tot in acest an, grupul Six Continents cumpara Intercontinental Hong Kong cu 241 milioane lire, consolidand pozitia sa si urcand pe scara pietei hotelire din China, Asia si Pacific. 
La data de 1 octombrie 2002, Six Continents Plc propune separarea grupului hotelier de vanzarea cu amanuntul, returnand 700 de milioane de lire din capital, actionarilor. Acest proces este finalizat la data de 15 aprilie 2003. Intercontinental Hotels Group Plc este acum un grup, o companie discreta, aflata pe piata Marii Britanii si SUA.
In luna iulie 2003, International Hotels Groupe vinde 16 hoteluri Staybridge Suites lui Hospitality Properties Trust si intra intr-un acord de management de 20 de ani. In decembrie 2003, Candlewood Suites este noul brand adaugat la portofoliul International Hotels Groupe.
Un an mai tarziu, IGH anunta introducerea unui nou brand Indigo Hotel, un hotel tip boutique, care promite calitate ridicata la preturi accesibile. In aceeasi luna, grupul adopta noi standarde pentru vanzarea sau revanzarea camerelor de hotel pentru clientii care sunt acolo prin intermediul unei agentii turistice online.
Ca urmare a succesului de sedere prelungita a hotelului Staybridge Suites in America de Nord, IHG lanseaza Staybridge Suites in Marea Britanie in aprilie 2005.
In 2006 IGH semneaza un contract cu All Nippon Airways (ANA), din care rezulta IGH ANA Hotels Group Japonia, devenind cel mai mare operator international din Japonia si al doilea lant hotelier din lume. Contractul are in vedere introducerea a 3 noi branduri special create pentru Japonia: ANA Intercontinental, ANA Crowne Plaza si ANA Holiday Inn.
In 2007, IGH anunta o relansare pe plan mondial a Holiday Inn brand de familie care cuprinde Holiday Inn, Express de catre Holiday Inn si Holiday Inn Express. Relansarea va fii pentru Holiday Inn o improspatare si o contemporana imagine de brand.


Fisiere in arhiva (1):

  • Grup Hotelier Intercontinental.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!