Eficiența economică a firmei Vibilia Tour

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 17 în total
Cuvinte : 2831
Mărime: 502.69KB (arhivat)
Publicat de: John M.
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Prof. univ. dr. Nicolae Neacsu
UNIV. SPIRU HARET - TURISM SI INTEGRARE REGIONALA Program masterat 2008 - 2010

Cuprins

  1. 1. Denumirea firmei
  2. 2. Forma de proprietate
  3. 3. Forma juridical
  4. 4. Oferta firmei
  5. 5. Piata firmei
  6. 6. Concurenta
  7. 7. Servicii de turism practicate
  8. 8. Evolutia indicatorilor economico-financiari generali

Extras din referat

1. Denumirea unitatii

,,VIBILIA TOUR” este o firma de management complet al serviciilor de turism.

( Vibilia era, in Roma antica, zeita calatorilor rataciti) .

2. Forma de proprietate

Forma de proprietate este privata .

3. Forma juridica

Este o societate cu raspundere limitata .

4. Oferta firmei

Este o agentie cu experienta pe piata serviciilor turistice, care si-a castigat prestigiul prin calitatea si promptitudinea ofertelor, avand in spate o echipa entuziasta, cu pregatire profesionala in turism. Se ofera urmatoarele avantaje concurentiale majore partenerilor nostri:

a. timp - principiul nostru este "ofertare in 24 – 48 ore" pentru orice cerere;

b. calitate - alinierea la tendinta globala catre managementul integrat si tehnologia informatiei, afilierea agentiei la importante organizatii interne si internationale de profil.

c. financiar - putere de negociere, programe de creditare, parteneriate strategice.

Agentia se afla pe piata turismului de 9 ani. Solicitarile clientilor se schimba neintrerupt – acestia doresc servicii mai bune, mai rapide si inovatoare – aceasta reprezentand pentru personalul firmei o provocare, determinandu-l nu doar sa le satisfaca dorintele, dar sa le si preintampine asteptarile, perfectionandu-se cu fiecare client dobandit.

Incepand cu anul 2006, ,,Vibilia Tour” a primit certificarea ISO 9001:2000.

Principalul indicator pe care l-am avut in vedere la stabilirea serviciilor pe care am decis sa le oferim a fost clientul. Studiile de piata pe care le-am avut la dispozitie au aratat ca printre lucrurile pe care publicul le asteapta de la o agentie de turism sunt si urmatoarele:

- Preturi cat mai mici. Se ofera clientilor posibilitatea de a negocia preturile pentru serviciile oferite. Fiecare client este deosebit si de aceea agentia noastra a inteles ca la cerinte diferite trebuie oferite alternative diferite. Un client fericit aduce profit pe cand unul nesatisfacut nu face decat sa aduca pierderi, de aceea specialistii nostri trateaza fiecare client in mod diferit pentru ca oamenii sunt diferiti.

- Redescoperirea tarii. Romanii au fost binecuvantati poate cu una dintre cele mai frumoase tari din lume si nimic nu poate fi mai incantator decat sa redescoperim impreuna locurile cele mai frumoase din tara. Acum este vremea pentru a vedea partea frumoasa a lucrurilor. Sa ne bucuram si sa fim mandri ca avem manastirile din nordul Moldovei, statiunile de pe valea Prahovei, Cheile Bicazului, lacurile vulcanice, pesterile din muntii Apuseni s.a.m.d.

- Conditii deosebite. Sfarsitul mileniului ne face pe toti sa ne dorim un viitor mai bun. Conditiile pe care o agentie de turism trebuie sa le ofere sunt foarte ridicate, noi putem satisface cele mai variate si mai exigente asteptari ale clientilor. Asiguram clientilor nostri serviciile unor companii care respecta cele mai inalte standarde. Tot odata angajatii firmei noastre va vor asigura asistenta dorita pentru alegerea variantei cea mai potrivita pentru vacanta dumneavoastra

- Bonusuri pentru fidelitate. Satisfacerea clientilor este un proces de lunga durata care presupune multa atentie si efort iar pentru aceasta lucreaza intreaga echipa a agentiei noastre. “Cine pune astazi o samanta maine va culege un fir de orez” spune un intelept proverb japonez iar noi ne ocupam de fiecare client in parte, pentru ca odata revenit la agentia noastra sa beneficieze de reduceri si facilitati care sa-i demonstreze cat de importanta este fiecare persoana in parte.

5. Piata firmei

a- clienti

Clientii nostrii, deja fideli, sunt atat corporatii cat si turisti individuali, care au descoperit de la prima actiune impreuna cu ,,Vibilia Tour” ca serviciile noastre au depasit cu mult stadiul de simple operatiuni turistice.

b- furnizori

TURISM INTERN

Exemple de pachete turistice :

,,Decada Balneara”

Hotel BRADET** - SOVATA

Amplasare: 150 m distanta de lacul Ursu Facilitati Hotel: 96 de camere, restaurant, bar, cafenea, terasa de vara, magazine pentru suveniruri, parcare, spalatorie, baza de tratament, sala de conferinta

-de la 650 RON ;

Hotel ARIESUL*** - TURDA

Amplasare: situat la 2.5 km de centrul municipiului Turda, in baza de agrement Bai Sarate Turda. Facilitati Hotel: 100 locuri, camere duble, restaurant, bar de zi, parcare, piscina acoperita, sauna, masaj, sala de sport, teren de sport, frizerie, dus, tv

- de la 750 RON ;

Hotel TURIST** - PUCIOASA Amplasare: statiunea Puciaoasa Facilitati Hotel: 109 locuri de cazare, restaurant-pensiune (80 locuri), bază de tratament. Facilitati camere: Dotari camere: baie proprie, 2 paturi sau pat matrimonial, televizor

- de la 650 RON

Preview document

Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 1
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 2
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 3
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 4
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 5
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 6
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 7
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 8
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 9
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 10
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 11
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 12
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 13
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 14
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 15
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 16
Eficiența economică a firmei Vibilia Tour - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • Eficienta Economica a Firmei Vibilia Tour.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza și circulația turistică în cadrul Hotelului Iaki

INTRODUCERE În mediul concurenţial de astăzi, dezvoltarea turismului trebuie să ajute la crearea unui mediu favorabil acestui sector; turismul...

Proiect de practică - agenția de turism SC Bibi Touring SRL

CAP 1. PREZENTAREA GENERALA A INTREPRINDERII DATE DE IDENTIFICARE A FIRMEI. Numele firmei : SC BIBI TOURING S.R.L. Forma juridica de...

Agenția de turism - agenția Corner Tour SRL

CAPITOLUL I : PREZENTAREA GENERALA A INTREPRINDERII 1.1. Scurt istoric Agentia Corner Tour S.R.L. face parte din categoria tour operatorilor...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Ai nevoie de altceva?