Conceptul Hotelier Lifestyle

Extras din referat Cum descarc?

'Lifestyle' este termenul folosit pentru a descrie o nisa din ce in ce mai dezvoltata si complexa a hotelurilor upscale si luxury care ofera clientilor servicii specifice unui anumit stil de viata. Acestea satisfac cererea pentru servicii si bunuri sofisticate, de lux, tehnologie de ultima generatie sau pentru gasirea echilibrului corp-minte-suflet. Aceste hoteluri au in general designeri renumiti care se ocupa de decor, dotari de cea mai inalta calitate, servicii peste limita asteptarilor si personal atent la detalii. Multe dintre asa-zisele hoteluri lifestyle se incadreaza in categoria hotelurilor boutique, termen care si-a pierdut din inteles, fiind folosit de necunoscatori pentru desemnarea hotelurilor de mici dimensiuni.
Segmentul hotelurilor lifestyle continua sa fie definit de talentul de a invova, de prezenta spectaculosului, experienta si valoarea pentru bani. Aceste aspecte ii dau o latura competitiva si au ridicat nivelul calitatii produsului hotel.
Pe locul 1 din punct de vedere al designului, hotelurile lifestyle au devenit trensetteri cu o atractie reala pentru clienti, dar acest lucru doar cand produsul respectiv si serviciile coincid cu aspiratiile clientilor vizati/tinta.
Cand incerci sa descrii hotelurile cu design contemporan trebuie inteles in primul rand care este segmentul de piata caruia i se adreseaza si cine sunt cei care aleg astfel de hoteluri. Bazat pe o varietate de studii de piata realizate de companii din toata lumea, a devenit evident faptul ca iubitorii de arta, design interior, moda, lux aleg acest fel de hoteluri. Daca luxul face parte din stilul de viata de zi cu zi sau este doar o 'recompensa' temporara depinde doar de backgroundul financiar al clientului. Totusi interesul pentru arta si design nu tine cont de grosimea contului bancar.
Un hotel nu trebuie neaparat da dispuna de utlimele aparitii extravagante in ceea ce priveste mobilierul, de exemplu, pentru a atrage acest grup tinta, daca in schimb ofera o experienta care combina interioare interesante, arta, muzica si divertisment intr-un pachet creat special pentru a satisface consumatorul.
Produsul hotel lifestyle nu ofera numai o calitate a designului interior ci si un sentiment special dat de combinarea calitatii traditionale a serviciilor cu servicii suplimentare apreciate de comunitatea lifestyle si comunicarea cu clientii intr-un mod profesional dar nu pretentios.
Pe langa toate acestea, hotelul poate avea si oferte personalizate: in baruri, restaurante, arta, muzica, spa-uri, toate creand un intreg, un pachet de bunuri si servicii pe care clientii din zilele noastre il asteapta.
Multe elemente din compozitia produsul oferit contribuie la crearea impresiei pozitive in ceea ce priveste sederea sau experienta culinara. Cele cinci simturi pot fi flosite ca puncte de reper: vazul (lumina, arta, decorul, prezentarea), auzul (sunetele, muzica, linistea, conversatia), mirosul (mancarea, curatenia, arome), gustul (ingredientele, arome), atingere (materiale, texturi).


Fisiere in arhiva (1):

  • Conceptul Hotelier Lifestyle.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!