Comportament și Cultură Organizațională în Cadrul Hotelului Europa Vaslui

Extras din referat Cum descarc?

Scurt istoric al hotelului
Cladirea complexului a fost construita in anul 1975 fiind initial camin de 122 locuri si cantina de 150 de locuri, devenind in 1992 hotel Rondo de categorie o stea cu o capacitate de 80 de locuri si un restaurant categoria I cu o capacitate de 150 de locuri.
In anul 1995 unitatea hoteliera a suferit o reparatie capitala fiind schimbata structura constructiei in concordanta cu criteriile de performanta constand in: modernizarea receptiei, modernizarea spatiilor de cazare, realizarea unei sali de conferinta, realizarea unei terase si a unei parcari de 20 de locuri, asigurarea tuturor serviciilor si utilitatilor. Tot in acest an hotelul a fost cotat la categoria de 2 stele. In anul 2002 hotelul primeste denumirea de Europa. In vara anului 2006, Hotelul Europa Vaslui intra in renovare si consolidare, urmarind modernizarea si redecorarea spatiilor de cazare, reorganizarea receptiei, marirea capacitatii restaurantului, toate acestea menite sa satisfaca cele mai exigente gusturi. In anul 2007 Hotelul Europa a fost cotat la categoria de 3 stele. 
Despre noi
Gandit pentru a pune valoare eleganta si consolidat in virtutea ospitalitatii, Europa Hotel Vaslui ramane in continuare prima alegere, atat turismului de afaceri cat si celui de vacanta. Interioarele calde, serviciile impecabile, bucataria de calitate, tehnologia moderna, toate acestea fac din hotel un colt de lume in care te poti relaxa, intr-o atmosfera vie si incantatoare. 
Misiune, viziune, valori
Misiunea hotelului este de a asigura servicii de calitate superioara intr-o atmosfera de lucru pozitiva astfel incat oaspetii, clientii sa se poata simii ca acasa. Personalul hotelului se straduieste permanent sa se ridice la inaltimea asteptarilor clientilor si a investitorilor, astfel incat hotelul sa evolueze in continuare, fie individual, fie colectiv.
Viziunea consta in faptul ca hotelul fiind unul dintre cele mai de lux hoteluri din Vaslui, hotelul urmreste sa fie dorit de catre consumatori, sa fie un partener de incredere pentru clienti, sa fie indragit de catre angajati si sa fie de temut pentru competitori.
Din punctul de vedere al relatiilor cu concurenta foarte puternica si al principiului respect calitatea serviciilor, Hotelul Europa se mentine pe piata datorita politicilor si strategiilor adoptate de conducere: fidelizarea clientilor, atragerea de noi clienti, calitatea personalului, promovarea serviciilor, avand un grad de ocupare bun.
Un factor important pentru noi reprezinta pastrarea clientilor actuali si atragerea celor potentiali. Fiind un hotel destinat in principal delegatilor si oamenilor de afaceri aflati in tranzit, amplasarea hotelului in centrul orasului constiutie un atu. O alta strategie de mentinere a avantajului competitiv este folosirea unor mijloace tehnice si echipamente de intretinere de calitate ridicata care sa mareasca nivelul confortului si sa sporeasca utilitatea serviciilor oferite.
Politica vanzarilor s-a modificat prin acordarea de facilitati sub forma unor reduceri de pret agentiilor de turism, grupurilor organizate si clientilor care revin in hotel. Astfel prin contractele cu diverse agentii din tara gradul de ocupare al hotelului a crescut cu aproximativ 35%.
Calitatea personalului, relatiile publice, participarea la targuri de turism, materialele publicitare sunt alte mijloace prin care noi incercam zi de zi sa facem din Hotel Europa un loc in care te simti bine, in siguranta, un loc in care te intorci oricand cu placere.
Valorile hotelului sunt :
1. Integritatea: este trasatura care sta la baza echipei hotelului; este modalitatea acestuia de a lucra impreuna, respectandu-se reciproc si tinandu-si promisiunile.
2. Eficienta: - reprezinta "a face ceea ce spunem si a spune ceea ce facem"!
- inseamna sa fie operativi cu cerintele oaspetilor 
- inseamna sa ramana un exemplu pe piata si in final sa obtina succese financiare.
3. Creativitatea: este cheia in succesul relatiilor cu oaspetii lor. Europa Hotel Vaslui este hotelul in care "te simti ca acasa", unde nu vei simti niciodata monotonie, fie ca esti client sau membru al echipei.
Obiectivele hotelului includ:
- Cresterea cu 10% a numarului de clienti pana la sfarsitul anului 2010;
- Fidelizarea a 30% din clientii actuali pana pe data de 12 septembrie 2010;
- Cresterea profesionalismului angajatilor cu 7% in primul semestru al anului (1 ianuarie-
1 iunie 2010) prin organizare de training-uri;
- Cresterea cotei de piata cu 9% sn urmatorii 5 ani.
Comunicarea in cadrul Hotelului Europa Vaslui
Un alt factor ce influenteaza in mare parte motivarea personalului si obtinerea de performanta la locul respectiv il reprezinta comunicarea in cadrul hotelului. Importanta comunicarii eficiente in hotel decurge din necesitatea muncii in echipa.
Aceasta se poate realiza intre compartimente sau in interiorul unui compartiment, important fiind faptul ca aceasta duce la indeplinirea sarcinilor si la crearea unei atmosfere favorabile in unitate. In cadrul acestei unitati hoteliere cel mai des se face comunicarea intre compartimentul de receptie si etaj, dar si invers deoarece se transmit informatii folositoare unor servicii de calitate. Receptia trebuie sa-i comunice compartimentului de etaj anumite informatii cum ar fi: situatia camerelor la inceperea zilei hoteliere (orele 6.30 - 7.00) sosirile de turisti pe parcursul zilei hoteliere ; plecarile neanuntate; plecarile clientilor dupa ora 12.00; situatiile particulare; apartamentele speciale pentru clientii casei si VIP-uri; comenzile pentru serviciile suplimentare; defectiunile reclamate; cererile pentru montarea patului suplimentar; solicitarile speciale ale clientilor si preferintele acestora; si de asemenea si compartimentul de etaj trebuie sa ii comunice receptiei numite aspecte din timpul programului de lucru: raportul guvernantei privind situatia camerelor (inainte de ora 12.00); situatiile particulare; defectiunile depistate si cerere de remediere a acestora; consumul din mini-barul frigorific; obiectele uitate etc.
De asemenea comunicarea se poate realiza si la nivelul celorlalte tipuri de personal intalnite in cadrul unitatii: personal de productie-personal de servire, personal de receptie-personal de servire etc.
Motivatia este un factor important in cadrul oricarei firme, iar in cazul de fata, fiind vorba si de o unitate hoteliera este cu mult mai importanta deoarece factorul uman duce la satisfacerea in mare parte a clientilor. Daca acesta nu se simte bine si este suficient de motivat pentru a face fata cerintelor, atunci hotelul ar avea de suferit.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comportament si Cultura Organizationala in Cadrul Hotelului Europa Vaslui.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!