Caiet de practică

Cuprins referat Cum descarc?

Activitatea hoteliera 3
Cazarea 3
Departamentul de receptie ( front office ) 3
Departamentul de etaj ( Housekeeping ) 4
Vanzari -  Marketing 5
Departamentul tehnic ( intretinere ) 5
Paza si securitate 6
Restaurant -  alimetatie publica 6
Organizarea firmei President Resort Tirgu-Mures 7
Hotel President 7
Camere 8
President Trade Centre Center & Salile de conferinte 9
Sali de conferinta 9
Sala mica President 10
Sala City Us 10
Sala Manadas 11
Sala mare President 11
Sala Garden 12
Restaurantele President Resort 12
Hanul Manadas 12
Restaurant President 13
Restaurant Manadas 13
Restaurant Only White 13
Restaurant Garden 14
Pizzeria Il Padre 14
AquaRock Spa 14
Serviciile prestate de firma 16
Stabilirea preturilor 17
Promovarea 18
Personalul 18
Tabloul de bord 19
Conceperea tabloului de bord 21
Diagnosticarea sistemului informational aferent domeniului condus de manager 21
Reproiectarea subsistemului informational aferent managerului respectiv 21
Completarea tabloului de bord si armonizarea cu alte instrumente manageriale 21
Utilizarea tabloului de bord 22
Concluzii 22


Extras din referat Cum descarc?

Activitatea hoteliera
Urmatoarea definitie a serviciilor inglobeaza toate tipurile de servicii: ,,Un serviciu este o activitate sau o serie de activitati de natura intangibila, mai mult sau mai putin, care in mod normal, dar nu necesar, are/au loc in interactiunile dintre consumator si angajati si/sau de resurse fizice sau bunuri si/sau sisteme ale furnizorului de servicii, care sunt oferite ca o solutie pentru problemele consumatorului." (Gronroos 1990) 
Din punct de vedere al oaspetelui, serviciul hotelier este o experienta, determinata de raportul calitate/pret, atmosfera si personal. Decalajul asteptari-experienta traita trebuie sa tinda spre zero pentru a obtine entuziasmul clientului. Prin urmare, serviciul hotelier reprezinta suma a tot ce i se intampla clientului in contact cu o tranzactie sau o serie de tranzactii.
Organizarea activitatii unei unitati hoteliere este expresia unei politici manageriale, tinand cont de tipul, capacitatea de clasificare a hotelului. Pornind de la conceptul de ospitalitate, structura organizatorica trebuie sa asigure realizarea obiectivelor, si anume satisfacerea nevoilor de baza, adapost si hrana, impuse de statutul de turist, precum si a altor necesitati, dorinte, preferinte ale oaspetilor, la un inalt nivel calitativ si in conditii de eficienta economica. 
Aceste considerente au impus configurarea celor doua departamente specifice ale unui hotel: cazarea si alimentatia publica care asigura serviciile hoteliere de baza. 
Alte activitati, indispensabile functionarii unui hotel, sunt legate de administrare, control, comercializare, resurse umane si se constituie in departemente si sectoare generale.
Cazarea
Departamentul de receptie ( front office ) 
Sectoare de activitate : 
-  Rezervari
-  Receptie
-  Comunicatii
Rolul acestui departament este : promovarea si vanzarea serviciilor hoteliere, cazare si servicii suplimentare.
Activitati:
-  Promovarea si vanzarea serviciilor hoteliere
-  Planificarea rezervarilor si inregistrarea acestora
-  Evidenta clientilor si a situatiei camerelor
-  Intampinara clientilor
-  Alocarea spatiului de cazare
-  Inregistrarea datelor clientului
-  Efectuarea serviciilor suplimentare
-  Rezolvarea solicitarilor si a reclamatiilor
-  Inregistrarea consumurilor clientilor
-  Incasarea contravalorii serviciilor consumate de client
-  Emiterea notelor de plata si a facturilor
-  Gestionarea cheilor
-  Realizarea comunicatiilor in interiorul si in afara hotelului, prin telefon, telex, fax
-  Intocmirea situatiilor si a rapoartelor zilnice
-  Intocmirea de statistici specifice
-  Colaborarea cu alte sectoare si departamente de activitate
Departamentul de etaj ( Housekeeping )
Sectoare de activitate :
-  Spatiile de cazare
-  Spatii comune ( publice )
-  Lenjerie
-  Spalatorie
Rolul acestui departament este: asigurarea igienei si amenajarea spatiilor hoteliere. 
Activitati:
-  Curatenia si igienizarea spatiilor de cazare si a celorlalte spatii hoteliere
-  Dotarea si amenajarea spatiilor de cazare
-  Intretinerea si gestionarea lenjeriei hoteliere
-  Efectuarea de servicii suplimentare specifice.


Fisiere in arhiva (1):

  • Caiet de practica.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 5 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!