Aspecte privind Dezvoltarea Turismului și Agroturismului pe Continent

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Promovarea ofertelor de turism in mediul rural din Germania reprezinta un segment important al pietei turistice. In prezent in Germania exista 14 organizatii care formeaza un sistem federativ, fiind sprijinite de catre Ministerul Agriculturii din fiecare land. Fiecare uniune este autonoma si dispune de un marketing propriu, elaborat si dezvoltat in functie de caracteristicile locale. Uniunile se preocupa de alcatuirea ofertelor, comercializarea ofertelor turistice rurale, pregatirea si perfectionarea membrilor organizatiei pentru activitatile turistice. Uniunile de turism in mediul rural si Camerele de Agricultura au oferit si ofera consultanta celor interesati, astfel incat ofertele se caracterizeaza printr-un standard de calitate ridicat, structurat in functie de produs si de grupele de populatie avizate.

Turismul rural in Germania este sustinut de Deutsche Landwirtshafs-Gesellshaft e.v. (D.L.G.) - Societatea Germana pentru Agricultura, care acorda asistenta fermelor agricole pentru a-si adapta serviciile in vederea primirii turistilor. Aceasta societate functioneaza de mai mult de 25 de ani, realizand numeroase teste si atestari in ceea ce priveste calitatea serviciilor oferite de fermele egricole atribuind marca ,,Urlaub auf dem Bauernhof" (vacanta la ferma) sau marca ,,Landurlab" (vacanta la tara) fermelor care indeplinesc anumite cerinte minime.

Promovarea ,,Turismului rural" si a ,,vacantei in gospodaria taraneasca", doua concepte foate larg raspandite in randul tour-operatorilor din Germania, nu mai este eficienta la nivel regional sau de land , in conditiile unei concurente sporite. De aceea, s-a decis ca promovarea ofertelor sa se realizeze prin asocierea tuturor Uniunilor regionale. Astfel, inca din anul 1990, a luat fiinta ,,Gruparea de lucru pentru vacanta in gospodaria taraneasca si turismul rural din Germania" (A.N.G.) ale carui obiective sunt printre altele: eleborarea de strategii vizand promovarea turismului in gospodaria taraneasca si a turismului rural, cu scopul de a comtribui la imbunatatirea situatiei economice a unitasilor de primire.

A.N.G. colaboreaza cu ,,Societatea de Marketing in Agricultura" din Germania, pentru promovarea vanzarilor, prin organizarea in magazinele din orasele mari a unor actiuni de prezentare a prospectelor si

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Aspecte privind Dezvoltarea Turismului si Agroturismului pe Continent.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (6 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
8 pagini
Imagini extrase:
8 imagini
Nr cuvinte:
2 612 cuvinte
Nr caractere:
14 391 caractere
Marime:
17.12KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Turism
Tag-uri:
promovare, vnazari, marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Turism
Sus!