Pentru realizarea acestei teme am ales ca subiect "Aplicarea modelului SERVICECAPE in cadrul unui muzeu". Muzeele sunt atractii importante in turismul cultural contemporan, ceea ce le-a adus beneficia economice precum si provocari manageriale. Potrivit lui Angie Deva Tiffani Purnomo si Donni Juni Priansa (in articolul " Pengaruh Servicescape Terhadap Kepuasan Berkunjung Ke Museum Sri Baduga Tahun 2019" publicat pe 2 august 2019 in e-Proceeding of Applied Sciencee: Vol.5, Nr.2) "servicescape-ul" influenteaza alegerile, asteptarile, satisfactia si comportamenul clientilor. Astfel ca, in opinia noastra identificarea esecurilor serviciilor muzeale este complementara cu evaluarea satisfactiei vizitatorului muzeului. Muzeul de istorie din Sri Baduga Tahun In cadrul studiului "Contemplating museums' service failure: Extracting the service quality dimensions of museums from negative on-line review" (publicat de Yaohua Su si Weichen Teng in anul 2018, in Tourism Management), au fost extrase douasprezece calitati ale serviciului: asigurare, fiabilitate, capacitate de reactie, tangibilitate, empatie, comunicare, consumabile, comoditate, servicescape, intentie, contemplare si experienta de lucru. Noi consideram, ca o buna gestionare a acestor elemente duce la cresterea fluxului de turisti, la cresterea marketingului orasului/ zonei respective, dar si la dezvoltarea economiei locale. Tot in cadrul acestui articol este mentionat faptul ca pentru a imbunatatii experienta vizitatorilor, Luvru a dublat numarul de usi de intrare pentru a imbunatatii debitul de oameni si reduce zgomotul vizitatorilor care circula, in timp ce British Museum avea in vedere extinderea usilor sale din fata pentru a usura imensele cozi de la intrarea in muzeu. In opinia noasta, pentru a putea oferi o experienta inedita turistilor, managerii muzeelor trebuie sa inteleaga cine sunt vizitatorii lor, si cum pot imbunatatii serviciile oferite fara a avea un impact negativ asupra valorilor de baza ale muzeelor.
1. " Pengaruh Servicescape Terhadap Kepuasan Berkunjung Ke Museum Sri Baduga Tahun 2019" Autori: Angie Deva Tiffani Purnomo si Donni Juni Priansa Publicatie: e-Proceeding of Applied Sciencee: Vol.5, Nr.2 Data aparitiei: 2 august 2019 Link:https://libraryeproceeding.telkomuniversity.ac.id/index.php/appliedscience/article/v iew/10197 2. "Contemplating museums' service failure: Extracting the service quality dimensions of museums from negative on-line review" Autori: Yaohua Su si Weichen Teng Publicatie: Tourism Management, Vol.69 Data aparitiei: decembrie 2018 Link: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0261517718301316 3. " Influence of store environment of museum gift shops on buying emotion of visitors: A study of museums and visitors in Thailand" Autori: Ka Tat Nixon Chen Publicatie: Research Journal, Vol.6, Nr.2 Data aparitiei: decembrie 2017 Link: http://apheit.bu.ac.th/jounal/inter-vol6-2/p20-39%20inter- Ka%20Tat%20Nixon%20Chen.pdf 4. " The consequences of the heritage experience in brand museums on the consumer- brand relationship" Autori: Mathilde Pulh, Remi Mencarelli si Damien Chaney Publicatie: European Journal of Marketing Data aparitiei: 28 mai 2019 Link: https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-02142424/document 5. " Effect Of Servicescape On Revisit Intention With Pleasure Feeling Emotion As A Variable Of Mediation (Study of Visitors Educational tour The Bagong Adventure Museum of the Body)" Autori: Bagus Basuki Rahmat Publicatie: Jurnal Ilmiah Mahasiswa FEB Data aparitiei: februarie 2017 Link: https://jimfeb.ub.ac.id/index.php/jimfeb/article/view/4229
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).