Aplicarea modelului Servicescape în cadrul unui muzeu - Dezvoltarea Afacerilor în Servicii

Extras din referat Cum descarc?

Pentru realizarea acestei teme am ales ca subiect "Aplicarea modelului SERVICECAPE
in cadrul unui muzeu".
Muzeele sunt atractii importante in turismul cultural contemporan, ceea ce le-a adus
beneficia economice precum si provocari manageriale.
Potrivit lui Angie Deva Tiffani Purnomo si Donni Juni Priansa (in articolul " Pengaruh
Servicescape Terhadap Kepuasan Berkunjung Ke Museum Sri Baduga Tahun 2019" publicat pe
2 august 2019 in e-Proceeding of Applied Sciencee: Vol.5, Nr.2) "servicescape-ul" influenteaza
alegerile, asteptarile, satisfactia si comportamenul clientilor. Astfel ca, in opinia noastra
identificarea esecurilor serviciilor muzeale este complementara cu evaluarea satisfactiei
vizitatorului muzeului.
Muzeul de istorie din Sri Baduga Tahun
In cadrul studiului "Contemplating museums' service failure: Extracting the service
quality dimensions of museums from negative on-line review" (publicat de Yaohua Su si
Weichen Teng in anul 2018, in Tourism Management), au fost extrase douasprezece calitati ale
serviciului: asigurare, fiabilitate, capacitate de reactie, tangibilitate, empatie, comunicare,
consumabile, comoditate, servicescape, intentie, contemplare si experienta de lucru. Noi
consideram, ca o buna gestionare a acestor elemente duce la cresterea fluxului de turisti, la
cresterea marketingului orasului/ zonei respective, dar si la dezvoltarea economiei locale. Tot in
cadrul acestui articol este mentionat faptul ca pentru a imbunatatii experienta vizitatorilor, Luvru
a dublat numarul de usi de intrare pentru a imbunatatii debitul de oameni si reduce zgomotul
vizitatorilor care circula, in timp ce British Museum avea in vedere extinderea usilor sale din fata
pentru a usura imensele cozi de la intrarea in muzeu. In opinia noasta, pentru a putea oferi o
experienta inedita turistilor, managerii muzeelor trebuie sa inteleaga cine sunt vizitatorii lor, si
cum pot imbunatatii serviciile oferite fara a avea un impact negativ asupra valorilor de baza ale
muzeelor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Aplicarea modelului Servicescape in cadrul unui muzeu - Dezvoltarea Afacerilor in Servicii.pdf

Imagini din acest referat Cum descarc?

Bibliografie

1. " Pengaruh Servicescape Terhadap Kepuasan Berkunjung Ke Museum Sri Baduga
Tahun 2019"
Autori: Angie Deva Tiffani Purnomo si Donni Juni Priansa
Publicatie: e-Proceeding of Applied Sciencee: Vol.5, Nr.2
Data aparitiei: 2 august 2019
Link:https://libraryeproceeding.telkomuniversity.ac.id/index.php/appliedscience/article/v
iew/10197
2. "Contemplating museums' service failure: Extracting the service quality dimensions
of museums from negative on-line review"
Autori: Yaohua Su si Weichen Teng
Publicatie: Tourism Management, Vol.69
Data aparitiei: decembrie 2018
Link: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0261517718301316
3. " Influence of store environment of museum gift shops on buying emotion of
visitors: A study of museums and visitors in Thailand"
Autori: Ka Tat Nixon Chen
Publicatie: Research Journal, Vol.6, Nr.2
Data aparitiei: decembrie 2017
Link: http://apheit.bu.ac.th/jounal/inter-vol6-2/p20-39%20inter-
Ka%20Tat%20Nixon%20Chen.pdf
4. " The consequences of the heritage experience in brand museums on the consumer- 
brand relationship"
Autori: Mathilde Pulh, Remi Mencarelli si Damien Chaney
Publicatie: European Journal of Marketing
Data aparitiei: 28 mai 2019
Link: https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-02142424/document
5. " Effect Of Servicescape On Revisit Intention With Pleasure Feeling Emotion As A
Variable Of Mediation (Study of Visitors Educational tour The Bagong Adventure
Museum of the Body)"
Autori: Bagus Basuki Rahmat
Publicatie: Jurnal Ilmiah Mahasiswa FEB
Data aparitiei: februarie 2017
Link: https://jimfeb.ub.ac.id/index.php/jimfeb/article/view/4229


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!