Agenția de Turism Prima Tours

Referat
8/10 (2 voturi)
Domeniu: Turism
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 2179
Mărime: 18.72KB (arhivat)
Publicat de: Minodora Dima
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Cap.1. Prezentarea SC Prima Tours SRL

1.1. Localizare

În ansamblul societăţilor comerciale care activează în oraşul Iaşi se numără şi SC Prima Tours SRL, societate care are în vedere extinderea activităţii sale şi acoperirea unei pieţe mai largi şi satisfacea, prin serviciile oferite, a unui număr cât mai mare de clienţi.

SC Prima Tours SRL este o societate cu capital român în totalitate, înfiinţată în baza legilor române şi care activează pe teritoriul României.

Societatea a fost înfiinţată la data de 11 august 2001 şi de atunci ea desfăşoară o activitate continuă în domeniul serviciilor turistice, înregistrată la Registrul Comerţului nu numărul de ordine J07/232/2001.

Societatea nu dispune de spaţiu propriu, adresa unităţii fiind :

str. Lăpuşneanu nr. 16, Iaşi,

telefon 0232/247.733, fax 0232/247.766.

e-mail : office@primatours.ro

http: //primatours.ro

1.2. Obiect de activitate

Societatea poate desfăşura activitatea conform statutului societăţii, având următoarele obiecte de activitate:

- turism: agenţie de turism, hotel, motel, camping;

- intermediere, reprezentanţe de activitate ale firmei;

- videotecă, discotecă, centru de înregistrări audio-video, închirieri aparatură şi casete audio-video;

- autoservice, service, depanare, recondiţionare auto-moto-velo, aparatură de uz casnic şi gospodăresc, electronică industrială etc.

- croitorie, blănărie, marochinărie, pielărie, tâmplărie, dulgherie, coafură, frizerie, cabinet cosmetic, morărit şi panificaţie, presă ulei, încălţăminte, curăţătorie chimică;

- elaborarea de produse program pentru tehnologie de calcul;

- import-export de bunuri, mărfuri şi produse din obiectul de activitate;

- comerţ cu ridicata şi cu amănuntul la toate produsele.

In prezent societatea desfăşoară doar activitate de prestări servicii în turism funcţionând ca agenţie de turism în baza legislaţiei în vigoare în domeniul turismului.

1.3. Piaţa firmei

Piaţa firmei este reprezentată în prezent de zona oraşului Iaşi dar şi de împrejurimile acestuia iar în perspectivă are în vedere acapararea . Serviciile oferite fiind destinate satisfacerii nevoilor tuturor consumatorilor, persoane fizice sau juridice, indiferent de varsta, sex, apartenenţă politică, confesiune religioasă, venituri etc.

1.4. Indicatori economico financiari pentru anii 2002 - 2004 pornind de la datele din Bilanţul contabil şi anexa sa Contul de Profit şi pierdere cu referire la SC Prima Tours SRL

Pentru cunoaşterea activităţii unui agent economic, în practică se foloseşte un anumit sistem de indicatori valorici, fiecare în parte, prin conţinut şi mod de determinare având o anumită putere informaţională.

Cifra de afaceri (C.A.) - este considerat cel mai important indicator al volumului activităţii agentului economic şi reprezintă suma totală a veniturilor din activitatea comercială (vânzarea de mărfuri şi produse) într-o perioadă determinată.

Cifra de afaceri din activitatea de bază sau valoarea serviciilor vândute (Qv), reprezintă totalitatea vânzărilor din activitatea de bază a agentului economic. Pentru a avea la dispoziţie o bază completă de date, pe baza datelor preluate din documentele contabile se poate stabili şi volumul serviciilor vândute, care marchează finalitatea activităţii de servducţie şi comercializare. Orice agent economic este interesat să-şi sporească cifra de afaceri şi să realizeze un profit care să îi asigure stabilitate şi dezvoltarea în continuare.

Astfel, datele din documentele contabile evidenţiază, pentru cei trei ani luaţi în calcul, 2002, 2003 şi 2004 că cifra de afaceri a înregistrat următoarele valori:

- CA 2002 = 8,762 mild. lei

- CA 2003 = 9,762 mild. lei

- CA 2004 = 12,762 mild. lei

Se constată o creştere semnificativă a valorii acesteia, datorită sporirii vânzărilor şi care va influenţa rezultatele financiare ale societăţii economice şi în funcţie de acestea contribuţia financiară prin impozitul pe profit la bugetul statului.

În ceea ce priveşte profitul societăţii comerciale acesta este direct legat de volumul vânzărilor adică de cifra de afaceri dar şi de nivelul eforturilor sau a cheltuielilor pe care unitatea economică trebuie să le facă astfel încât să asigure continuitatea activităţii fără întrerupere.

Din datele furnizate de Bilanţul contabil şi anexa sa Contul de profit şi pierdere rezultă că pentru perioada avută în vedere au fost obţinute următoarele valori ale profitului brut:

- Pb 2002 = 335,1 mil. lei

- Pb 2003 = 419 mil. lei

- Pb 2004 = 494,7 mil. lei

Rezultatul exerciţiilor financiare pentru anii 2002 - 2004 are un trend ascendent pornind de la 335,1 mil. lei şi ajungând în anul 2004 la suma de 494,7 mil lei. Se constată o creştere semnificativă a valorii acesteia, datorită sporirii vânzărilor. Trebuie avut în vedere şi rata inflaţiei care influemnţează de la un an la altul valoarea monedei naţionale. Profitul real este în creştere ccea ce indică o activitate profitabilă şi care asigură surse de finanţare proprii fără a fi nevoia să se apeleze la credite.

Preview document

Agenția de Turism Prima Tours - Pagina 1
Agenția de Turism Prima Tours - Pagina 2
Agenția de Turism Prima Tours - Pagina 3
Agenția de Turism Prima Tours - Pagina 4
Agenția de Turism Prima Tours - Pagina 5
Agenția de Turism Prima Tours - Pagina 6
Agenția de Turism Prima Tours - Pagina 7
Agenția de Turism Prima Tours - Pagina 8
Agenția de Turism Prima Tours - Pagina 9
Agenția de Turism Prima Tours - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Agentia de Turism Prima Tours.doc

Alții au mai descărcat și

Metodologia Organizării unei Excursii

Capitolul 1 – Tehnologia serviciilor pentru turism Activitatea de turism intern vizează organizarea și oferirea de servicii turistice cetățenilor...

Turismul rural în comuna Bran

Turismul rural, ecologic si cultural în comuna Bran Pe baza experienteiternationale si a practicilor întâlnite în ultimii ani, în România sunt...

Serviciile în Turism

Turismul reprezinta astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice...

Hotelurile Hilton

Hilton Hhonors Worldwide : Razboiul loialitatii Hotelurile Hilton privesc cele mai frecvente programe ale oaspetilor ca cel mai important...

Te-ar putea interesa și

Locul și rolul agențiilor de turism pe piața turistică locală studiu de caz SC Sfara Tours SRL Baia Mare

INTRODUCERE Turismul organizat a apărut o data cu afirmarea turismului ca fenomen de masă. El se desfăşoară pe bază de contracte încheiate între...

Conceperea pachetelor turistice Sfara Tours Cluj

Capitolul I Prezentarea agenţiei de turism Sfara Tours Cluj - Napoca 1.1. Descrierea domeniului de activitate Agenţia de turism Sfara Tours...

Determinarea Gradului de Atractivitate a Statiunii Poiana Brașov

1. Prezentarea generala a statiunii Poiana Brasov Poiana Brasov este o statiune pentru sporturile de iarna din Romania, fiind o atractie turistica...

Agenția de turism SC Net International SRL

Motivaţie La momentul în care am avut de ales organizaţia la care trebuia să îmi încep stagiul de practică am avut de ales între entitatile ce...

Agenția de Turism PULS COM Iași

Sinteza raportului Agenţia PULS furnizează servicii turistice complete de bună calitate la cele mai bune preţuri. Este o agenţie care oferă...

Practică la agenția de turism Travis Tourism

Motivatii si explicaţii Agenţia de turism la care am efectuat practica se numeste:“TRAVIS TOURISM” cu sediul in Iasi, Bd. Stefan cel Mare, Nr 1,...

Raport de practică - agenția travel Tourism Iași

Agentia de turism la care am efectuat practicase numeste TRAVIS TOURISM si are sediul in Iasi, Str. Stefan cel Mare, Nr 1, parter.Ea si-a inceput...

Raport de consultanță agenție de turism

Prezentarea firmei ACP Consulting Firmele de consultanţă în turism se regăsesc pe piaţa românească într-un număr foarte mic, dar potenţialul...

Ai nevoie de altceva?