Agentia de Turism Prima Tours

Extras din referat Cum descarc?

Cap.1. Prezentarea SC Prima Tours SRL
1.1. Localizare
In ansamblul societatilor comerciale care activeaza in orasul Iasi se numara si SC Prima Tours SRL, societate care are in vedere extinderea activitatii sale si acoperirea unei piete mai largi si satisfacea, prin serviciile oferite, a unui numar cat mai mare de clienti.
SC Prima Tours SRL este o societate cu capital roman in totalitate, infiintata in baza legilor romane si care activeaza pe teritoriul Romaniei.
Societatea a fost infiintata la data de 11 august 2001 si de atunci ea desfasoara o activitate continua in domeniul serviciilor turistice, inregistrata la Registrul Comertului nu numarul de ordine J07/232/2001. 
Societatea nu dispune de spatiu propriu, adresa unitatii fiind : 
str. Lapusneanu nr. 16, Iasi, 
telefon 0232/247.733, fax 0232/247.766.
e-mail : office@primatours.ro
http: //primatours.ro 
1.2. Obiect de activitate
Societatea poate desfasura activitatea conform statutului societatii, avand urmatoarele obiecte de activitate:
- turism: agentie de turism, hotel, motel, camping;
- intermediere, reprezentante de activitate ale firmei;
- videoteca, discoteca, centru de inregistrari audio-video, inchirieri aparatura si casete audio-video;
- autoservice, service, depanare, reconditionare auto-moto-velo, aparatura de uz casnic si gospodaresc, electronica industriala etc.
- croitorie, blanarie, marochinarie, pielarie, tamplarie, dulgherie, coafura, frizerie, cabinet cosmetic, morarit si panificatie, presa ulei, incaltaminte, curatatorie chimica;
- elaborarea de produse program pentru tehnologie de calcul;
- import-export de bunuri, marfuri si produse din obiectul de activitate;
- comert cu ridicata si cu amanuntul la toate produsele.
In prezent societatea desfasoara doar activitate de prestari servicii in turism functionand ca agentie de turism in baza legislatiei in vigoare in domeniul turismului.
1.3. Piata firmei
Piata firmei este reprezentata in prezent de zona orasului Iasi dar si de imprejurimile acestuia iar in perspectiva are in vedere acapararea . Serviciile oferite fiind destinate satisfacerii nevoilor tuturor consumatorilor, persoane fizice sau juridice, indiferent de varsta, sex, apartenenta politica, confesiune religioasa, venituri etc.
1.4. Indicatori economico financiari pentru anii 2002 - 2004 pornind de la datele din Bilantul contabil si anexa sa Contul de Profit si pierdere cu referire la SC Prima Tours SRL 
Pentru cunoasterea activitatii unui agent economic, in practica se foloseste un anumit sistem de indicatori valorici, fiecare in parte, prin continut si mod de determinare avand o anumita putere informationala.
Cifra de afaceri (C.A.) - este considerat cel mai important indicator al volumului activitatii agentului economic si reprezinta suma totala a veniturilor din activitatea comerciala (vanzarea de marfuri si produse) intr-o perioada determinata. 
Cifra de afaceri din activitatea de baza sau valoarea serviciilor vandute (Qv), reprezinta totalitatea vanzarilor din activitatea de baza a agentului economic. Pentru a avea la dispozitie o baza completa de date, pe baza datelor preluate din documentele contabile se poate stabili si volumul serviciilor vandute, care marcheaza finalitatea activitatii de servductie si comercializare. Orice agent economic este interesat sa-si sporeasca cifra de afaceri si sa realizeze un profit care sa ii asigure stabilitate si dezvoltarea in continuare.
Astfel, datele din documentele contabile evidentiaza, pentru cei trei ani luati in calcul, 2002, 2003 si 2004 ca cifra de afaceri a inregistrat urmatoarele valori:
- CA 2002 = 8,762 mild. lei
- CA 2003 = 9,762 mild. lei 
- CA 2004 = 12,762 mild. lei
Se constata o crestere semnificativa a valorii acesteia, datorita sporirii vanzarilor si care va influenta rezultatele financiare ale societatii economice si in functie de acestea contributia financiara prin impozitul pe profit la bugetul statului.
In ceea ce priveste profitul societatii comerciale acesta este direct legat de volumul vanzarilor adica de cifra de afaceri dar si de nivelul eforturilor sau a cheltuielilor pe care unitatea economica trebuie sa le faca astfel incat sa asigure continuitatea activitatii fara intrerupere.
Din datele furnizate de Bilantul contabil si anexa sa Contul de profit si pierdere rezulta ca pentru perioada avuta in vedere au fost obtinute urmatoarele valori ale profitului brut:
- Pb 2002 = 335,1 mil. lei
- Pb 2003 = 419 mil. lei 
- Pb 2004 = 494,7 mil. lei
Rezultatul exercitiilor financiare pentru anii 2002 - 2004 are un trend ascendent pornind de la 335,1 mil. lei si ajungand in anul 2004 la suma de 494,7 mil lei. Se constata o crestere semnificativa a valorii acesteia, datorita sporirii vanzarilor. Trebuie avut in vedere si rata inflatiei care influemnteaza de la un an la altul valoarea monedei nationale. Profitul real este in crestere ccea ce indica o activitate profitabila si care asigura surse de finantare proprii fara a fi nevoia sa se apeleze la credite.


Fisiere in arhiva (1):

  • Agentia de Turism Prima Tours.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!