Tehnologie Hoteliera si de Restaurant

Extras din referat Cum descarc?

1.1. Prezentarea unitatii de cazare
Tipul de unitate: hotel
Numele: SunShine
Categoria: 3*
Profilul unitatii: hotel 
Numarul de camere: 40
Structura camerelor si clasificarea acestora: 32 de camere duble, 6 camere single si doua apartamente. 
1.2. Structura de organizare a unitatii
o Structura departamentelor functionale
Departamentul Serviciul Specificul activitatii
Resurse umane Contracte salarizare
- resurse umane - realizarea politicii de resurse umane; 
- selectionarea;
- recrutarea;
- elaborarea standardelor ocupationale;
- normarea muncii;
- elaborarea grilelor de salarizare;
- evidenta cartilor de munca;
- incheierea contractelor individuale de munca.
Invatamant - dezvoltare - elaborarea planurilor de dezvoltare profesionala;
- stimularea evolutiei in cariera a angajatilor si motivarea acestora;
- calificarea, specializarea, perfectionarea, promovarea personalului.
Aprovizionare Aprovizionare tehnico-materiala - stabilirea necesarului din punct de vedere calitativ si cantitativ;
- identificarea si selectarea furnizorilor;
- incheierea de contracte si urmarirea respectarii acestora.
Aprovizionare materii prime si auxiliare alimentare - stabilirea necesarului din punct de vedere calitativ si cantitativ;
- identificarea si selectarea furnizorilor;
- incheierea de contracte si urmarirea respectarii acestora.
- efectuarea receptiei cantitative si calitative;
- gestionarea stocurilor;
- colaborarea cu departamentul alimentatie in scopul realizarii unei aprovizionari si gestiuni eficiente.
Financiar-contabil Contabilitate-furnizori - urmarirea respectarii contractelor cu furnizorii si a termenelor de plata a facturilor.
Casierie generala - colectarea incasarilor pe baza documentelor specifice de la compartimentele prestatoare;
- intocmirea documentelor specifice;
- efectuarea platilor specifice;
- depunerea la banca a numerarului.
Contabilitate-debitori - evidentierea si urmarirea debitorilor in scopul stingerii acestora.
Contabilitate generala - elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli;
- urmarirea rezultatelor economice ale departamentelor operative;
- determinarea costurilor specifice si urmarirea reducerii acestora.
Financiar - elaborarea balantelor;
- efectuarea rapoartelor specifice;
- respectarea termenelor de plata a taxelor, impozitelor, redeventelor si a altor drepturi catre stat si lantului hotelier.
Control financiar intern - verificarea corectitudinii inregistrarilor clientilor;
- verificarea inregistrarilor serviciilor prestate;
- verificarea gestiunii compartimentelor operative;
- verificarea stocurilor;
- verificarea documentelor de gestiune, in special a notelor de plata si a facturilor.
Juridic - asigurarea respectarii legislatiei interne si internationale;
- reprezentarea hotelului in relatiile cu clientii si furnizorii;
- solutionarea litigiilor contractuale de munca sau de alta natura.
Strategie-dezvoltare Cercetare - elaborarea de studii si cercetari privind evolutia mediului intern si a celui extern al organizatiei;
Strategie-dezvoltare - formularea strategiilor privind dezvoltarea organizatiei;
- formularea obiectivelor manageriale;
- stabilirea mijloacelor de realizare;
- formularea strategiilor de comunicare interna si externa;
- formularea criteriilor de performanta si a strategiilor de realizare.
Securitate Securitatea generala - asigurarea securitatii hotelului si a clientilor;
- solutionarea tuturor incidentelor;
- colaborarea cu institutiile specializate in solutionarea problemelor care depasesc sfera de competenta a hotelului.
Intretinere-tehnic Tehnic - remedierea defectiunilor;
- asigurarea functionarii tuturor instalatiilor, echipamentelor.
PSI - protectia muncii - efectuarea controalelor privind prevenirea si stingerea incendiilor;
- asigurarea respectarii normelor de protectia muncii;
- instruirea personalului privind normele de protectia muncii si PSI.
o Structura departamentelor operative - Departamentul de cazare
Departamentul Serviciul (sectorul) Specificul activitatii
Vanzari-marketing Conventii (contracte) - incheierea contractelor privind organizarea de congrese, conferinte, simpozioane etc.
- organizarea si asistarea derularii actiunilor contractate.
Marketing - crearea si promovarea imaginii de marca;
- elaborarea studiilor privind profilul si preferintele clientilor.
Receptia (Front-office) Receptie
- primirea, inregistrarea clientilor;
- vanzarea serviciilor (cazare);
- inregistrarea si contabilizarea serviciilor prestate clientului.
Concierge - gestionarea cheilor;
- primirea, distribuirea, expedierea corespondentei si a mesajelor.
- rezervari, diverse.
Casa-facturare
- incheierea contului pasagerului;
- incasarea contravalorii serviciilor;
- efectuarea de servicii suplimentare specifice.
Rezervari - primirea, solutionarea comenzilor de rezervare;
- evidenta rezervarilor.
Centrala telefonica - realizarea convorbirilor telefonice in hotel si in afara acestuia;
- efectuarea apelurilor la ore solicitate de clientii;
- oferirea de informatii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnologie Hoteliera si de Restaurant.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!