Transportul în India

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 2291
Mărime: 11.77KB (arhivat)
Publicat de: Smaranda Bunea
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Muntean Mihaela
Facultea de Stiinte Economice Galati

Extras din referat

Transportul in Republica India reprezinta o parte importanta in economia nationala. Cu o suprafaţă de 3 287 240 km² şi o populaţie estimată la 1 028 737 436 transportul în India este atât o necesitate cat si un avantaj. Odata cu liberalizarea economică din anii 1990, dezvoltarea infrastructurii de pe teritoriul ţării a progresat într-un ritm rapid, iar în prezent există o mare varietate de moduri de transport terestre, navale şi aeriene. Cu toate acestea, PIB-ul relativ scăzut al Indiei a însemnat faptul că accesul la aceste moduri de transport nu a fost uniform.

Doar aproximativ 10% din gospodăriile sunt proprietarii unei motociclete (aproximativ 102,873,744 de persoane). Autoturismele sunt detinute de catre cei instariti - în jur de 0,7% din gospodarii detin una in 2007 (în jur de 7201163 de persoane). Transportul public rămâne în continuare principalul mod de transport pentru majoritatea populaţiei iar sistemele de transport public ale Indiei sunt printre cele mai intens utilizate în lume.

În ciuda îmbunătăţirilor, mai multe aspecte ale transportului au inca probleme din cauza infrastructurii învechite şi a populaţiei în plin avânt iar cererea de infrastructura de transport şi servicii a fost în creştere cu aproximativ 10% pe an. Impozitele şi mita sunt comune între frontierele de stat, şi Transparency International estimează că soferii de camioane plătesc anual 5 miliarde dolari în mită.Cu toate că India are doar 1% din vehicule din lume, 8% din decesele in urma accidentelor de acest gen din lume sunt inregistrate aici.Oraşele din India sunt extrem de congestionate - viteza medie de autobuz este de 6-10 km / h în oras.Din cauza congestionarii drumurilor indiane, eficienţa consumului de combustibil al vehiculelor este, de asemenea, foarte scăzuta. Acest lucru creşte consumul total de combustibil al ţării pe lângă crearea de poluare uriaşă, deoarece motoarele nu mai functioneaza corespunzator la astfel de viteze mici. Reţeaua de cale ferată din India este cea mai lungă şi al patrulea sistem utilizat în lume. Creşterea comerţului internaţional al Indiei, pune presiune pe porturile din India. Aeroporturile suprasolicitate ale tarii au inceput sa obţina un makeover, odata cu lucrările de modernizare şi investiţiile mai mari în sectorul aviaţiei. În general transportul public suferă din cauza tehnologiilor invechite, managementul incompetent, corupţia, personalul, precum şi productivitatea scăzută Conform estimărilor recente ale Goldman Sachs, India, va trebui să-şi cheltuiasca 1.7 dolari trilioane USD la proiecte de infrastructură în următorul deceniu pentru a stimula creşterea economică din care 500 miliarde de dolari USD este înscrisă în buget pentru a fi cheltuite în timpul planului al unsprezecea de cinci ani.

Modalitati Traditionale:

Plimbari, lectică (Palanquins, de asemenea, cunoscut sub numele de palkis, a fost una dintre metodele de lux folosite de cei bogaţi şi nobili pentru călătorii.)

Căruţe Bullock şi trasurele de cai, biciclete, Ciclul ricşa, tramvaiele

Transportul feroviar

Serviciile de transport feroviar din India, introduse pentru prima oară în 1853, sunt furnizate de către statul- India, sub supravegherea Ministerului Cailor Ferate.

Căile Ferate indiene oferă un mod important de transport in India, care transportă peste 18 de milioane de pasageri şi mai mult de 2 milioane de tone de marfă pe zi, este una din cele mai mari si aglomerate retele de cale ferata din lume.

Pana in 1947, anul independenţei Indiei, au fost 42 sisteme de transport feroviar. În 1951 au fost nationalizate sistemele ca o singură unitate, devenind una dintre cele mai mari reţele din lume. Căile ferate indiene sunt divizate în saisprezece zone, care sunt în continuare sub-împărţite în şaizeci şi şapte divizii. Reţeaua feroviară traverseaza in lungime şi lăţime ţara, avand 6909 staţii pe o lungime totala de aproximativ 63,465 km (39,435 mi). Este cea mai mare unitate comerciala angajatoare, cu mai mult de 1.4 milioane de angajaţi. În ceea ce priveşte materialul rulant, IR detine peste 200.000 (transport de marfă) vagoane, 50.000 de autocare şi 8.000 locomotive. De asemenea, detine locomotive,transport cu autocarul şi facilităţi de producţie. Reteaua feroviara Kashmir ca marime a doua din lume şi prima etapă a fost finalizată în 2009.Au fost facute propuneri de introducere a cailor feroviare de mare viteza in India. O propunere a fost făcută pentru a construi o cale Maglev în oraşul Mumbai, conectându-l la Capitala Naţională New Delhi, precum şi alte părţi ale Maharashtra, sub formă de Maglev Mumbai. O altă propunere a fost făcută să se introducă o cale ferată de mare viteză în India, similara cu Shinkansen a Japoniei. În 1999, Konkan feroviar Corporation a introdus serviciul Roll on roll off (RORO) , un system rutier- feroviar unic, pe secţiunea dintre Kolad în Maharashtra şi Verna în Goa,care a fost prelungită până la Surathkal în Karnataka, în 2004. Serviciul RORO , primul de acest fel din India, a permis camioanelor sa fie transportate pe remorci flatbed. A fost extrem de popular, transportand circa 1,10,000 camioane

Internaţional

Legăturile feroviare între India şi ţările vecine nu sunt bine dezvoltate. Două trenuri operează în Pakistan - Express Samjhauta între Delhi şi Lahore, precum şi Express Thar între Jodhpur şi Karachi.Bangladesh este conectat printr-un tren bi-săptămânal, Express Maitree. Legăturile de cale ferată în Nepal exista - servicii de pasageri între Jaynagar şi Bijalpura, şi a serviciilor de transport de marfă între Raxaul şi Birganj.Nicio legătură feroviară nu există în prezent cu Myanmar, dar o linie de cale ferata va fi construita din Jiribam (în Manipur) catre Tamu prin Imphal şi Moreh. Construcţia acestei veriga lipsa, pe studiul de fezabilitate realizat de Ministerul Afacerilor Externe, prin ritualuri Ltd, este estimat la costul L 2941 crore( echivalent cu 10 mil rupii). Legături feroviare cu Bhutan au fost propuse. Nu există legătură feroviară, fie cu China sau Sri Lanka.

Preview document

Transportul în India - Pagina 1
Transportul în India - Pagina 2
Transportul în India - Pagina 3
Transportul în India - Pagina 4
Transportul în India - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Transportul in India.doc

Te-ar putea interesa și

Rolul Indiei în economia mondială

CAPITOLUL I – ASPECTE MONOGRAFICE Secţiunea I 1.1 Repere geografice Republica India, cunoscută mai comun ca India, este o ţară suverană în Asia...

Rolul și locul economiei Indiei în economia mondială

INTRODUCERE Ţările în dezvoltare reprezintă miracolul secolului XXI . Am ales această temă din dorinţa de a cunoaşte mai multe despre ţările în...

Transportul Internațional Maritim și Aerian

Introducere Importanța transporturilor internaționale în cadrul amplificării relațiilor dintre state dar și în diversificarea schimburilor...

FEDEX - transport internațional

În cei aproape 30 de existenta, FedEx, s-a materializat ca fiind una din cele mai recunoscute marci din lume. Fie ca e vorba de o reclama...

Turism internațional - Republica India

(I) INDIA 1. AŞEZARE ŞI ISTORIE India, oficial Republica India, este o ţară în sudul Asiei. India se află pe locul 7 în ierarhia ţărilor după...

India - prezentare generală

Nimeni nu se simte neutru fata de India. Aceasta tara va loveste in fata cu caldura, mirodenile si mizeria sa, apoi va seduce cu culoarea si...

Turismul în India

Introducere În această teză de lecenţă se analizează potenţialul turistic al Indiei. Cauzele care mau detrerminat sămi aleg această tema este...

Fisă de țară - India

1.Harta ţării Figură 1 – Steagul Indiei Figură 2 – Harta Indiei India, oficial Republica India, este o țară din sudul Asiei. India se află pe...

Ai nevoie de altceva?