Transportul in India

Extras din referat Cum descarc?

Transportul in Republica India reprezinta o parte importanta in economia nationala. Cu o suprafata de 3 287 240 km2 si o populatie estimata la 1 028 737 436 transportul in India este atat o necesitate cat si un avantaj. Odata cu liberalizarea economica din anii 1990, dezvoltarea infrastructurii de pe teritoriul tarii a progresat intr-un ritm rapid, iar in prezent exista o mare varietate de moduri de transport terestre, navale si aeriene. Cu toate acestea, PIB-ul relativ scazut al Indiei a insemnat faptul ca accesul la aceste moduri de transport nu a fost uniform.
Doar aproximativ 10% din gospodariile sunt proprietarii unei motociclete (aproximativ 102,873,744 de persoane). Autoturismele sunt detinute de catre cei instariti - in jur de 0,7% din gospodarii detin una in 2007 (in jur de 7201163 de persoane). Transportul public ramane in continuare principalul mod de transport pentru majoritatea populatiei iar sistemele de transport public ale Indiei sunt printre cele mai intens utilizate in lume.
In ciuda imbunatatirilor, mai multe aspecte ale transportului au inca probleme din cauza infrastructurii invechite si a populatiei in plin avant iar cererea de infrastructura de transport si servicii a fost in crestere cu aproximativ 10% pe an. Impozitele si mita sunt comune intre frontierele de stat, si Transparency International estimeaza ca soferii de camioane platesc anual 5 miliarde dolari in mita.Cu toate ca India are doar 1% din vehicule din lume, 8% din decesele in urma accidentelor de acest gen din lume sunt inregistrate aici.Orasele din India sunt extrem de congestionate - viteza medie de autobuz este de 6-10 km / h in oras.Din cauza congestionarii drumurilor indiane, eficienta consumului de combustibil al vehiculelor este, de asemenea, foarte scazuta. Acest lucru creste consumul total de combustibil al tarii pe langa crearea de poluare uriasa, deoarece motoarele nu mai functioneaza corespunzator la astfel de viteze mici. Reteaua de cale ferata din India este cea mai lunga si al patrulea sistem utilizat in lume. Cresterea comertului international al Indiei, pune presiune pe porturile din India. Aeroporturile suprasolicitate ale tarii au inceput sa obtina un makeover, odata cu lucrarile de modernizare si investitiile mai mari in sectorul aviatiei. In general transportul public sufera din cauza tehnologiilor invechite, managementul incompetent, coruptia, personalul, precum si productivitatea scazuta Conform estimarilor recente ale Goldman Sachs, India, va trebui sa-si cheltuiasca 1.7 dolari trilioane USD la proiecte de infrastructura in urmatorul deceniu pentru a stimula cresterea economica din care 500 miliarde de dolari USD este inscrisa in buget pentru a fi cheltuite in timpul planului al unsprezecea de cinci ani.
Modalitati Traditionale:
Plimbari, lectica (Palanquins, de asemenea, cunoscut sub numele de palkis, a fost una dintre metodele de lux folosite de cei bogati si nobili pentru calatorii.)
Carute Bullock si trasurele de cai, biciclete, Ciclul ricsa, tramvaiele
Transportul feroviar
Serviciile de transport feroviar din India, introduse pentru prima oara in 1853, sunt furnizate de catre statul- India, sub supravegherea Ministerului Cailor Ferate.
Caile Ferate indiene ofera un mod important de transport in India, care transporta peste 18 de milioane de pasageri si mai mult de 2 milioane de tone de marfa pe zi, este una din cele mai mari si aglomerate retele de cale ferata din lume.
Pana in 1947, anul independentei Indiei, au fost 42 sisteme de transport feroviar. In 1951 au fost nationalizate sistemele ca o singura unitate, devenind una dintre cele mai mari retele din lume. Caile ferate indiene sunt divizate in saisprezece zone, care sunt in continuare sub-impartite in saizeci si sapte divizii. Reteaua feroviara traverseaza in lungime si latime tara, avand 6909 statii pe o lungime totala de aproximativ 63,465 km (39,435 mi). Este cea mai mare unitate comerciala angajatoare, cu mai mult de 1.4 milioane de angajati. In ceea ce priveste materialul rulant, IR detine peste 200.000 (transport de marfa) vagoane, 50.000 de autocare si 8.000 locomotive. De asemenea, detine locomotive,transport cu autocarul si facilitati de productie. Reteaua feroviara Kashmir ca marime a doua din lume si prima etapa a fost finalizata in 2009.Au fost facute propuneri de introducere a cailor feroviare de mare viteza in India. O propunere a fost facuta pentru a construi o cale Maglev in orasul Mumbai, conectandu-l la Capitala Nationala New Delhi, precum si alte parti ale Maharashtra, sub forma de Maglev Mumbai. O alta propunere a fost facuta sa se introduca o cale ferata de mare viteza in India, similara cu Shinkansen a Japoniei. In 1999, Konkan feroviar Corporation a introdus serviciul Roll on roll off (RORO) , un system rutier- feroviar unic, pe sectiunea dintre Kolad in Maharashtra si Verna in Goa,care a fost prelungita pana la Surathkal in Karnataka, in 2004. Serviciul RORO , primul de acest fel din India, a permis camioanelor sa fie transportate pe remorci flatbed. A fost extrem de popular, transportand circa 1,10,000 camioane 
International
Legaturile feroviare intre India si tarile vecine nu sunt bine dezvoltate. Doua trenuri opereaza in Pakistan - Express Samjhauta intre Delhi si Lahore, precum si Express Thar intre Jodhpur si Karachi.Bangladesh este conectat printr-un tren bi-saptamanal, Express Maitree. Legaturile de cale ferata in Nepal exista - servicii de pasageri intre Jaynagar si Bijalpura, si a serviciilor de transport de marfa intre Raxaul si Birganj.Nicio legatura feroviara nu exista in prezent cu Myanmar, dar o linie de cale ferata va fi construita din Jiribam (in Manipur) catre Tamu prin Imphal si Moreh. Constructia acestei veriga lipsa, pe studiul de fezabilitate realizat de Ministerul Afacerilor Externe, prin ritualuri Ltd, este estimat la costul L 2941 crore( echivalent cu 10 mil rupii). Legaturi feroviare cu Bhutan au fost propuse. Nu exista legatura feroviara, fie cu China sau Sri Lanka.


Fisiere in arhiva (1):

  • Transportul in India.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!