Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie

Referat
9/10 (1 vot)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 33 în total
Cuvinte : 7126
Mărime: 1.72MB (arhivat)
Publicat de: Dorel Bratu
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Victor Mihailov

Cuprins

  1. Evoluţia automobilului
  2. Destinaţia
  3. Construcţia
  4. Deservirea tehnică
  5. Exploatarea
  6. Defectele în exploatare
  7. Reparaţia
  8. Evoluţia automobilului

Extras din referat

Automobilul este un vehicul rutier, carosat şi suspendat elastic pe cel puţin trei roţi - care se poate deplasa pe mijloace de propulsie proprii în diferite condiţii diferite de teren - destinat transportului direct sau prin tractarea al unor încărcături ce pot fi bunuri, persoane. Primul proiect de automobil a fost opera lui Leonardo da Vinci (1452-1519), care preciza acţionarea autovehiculului cu motor urologic (cu arc special). Proiectul nu a fost realizat niciodată.

1796 - prima realizare concreta : triciclul construit de căpitanul francez de artilerie Joseph Cugnot. Triciclul era acţionat de un motor cu abur. Realizări similare au Griffith (1821), Burstall şi Hill (1824).

1845 - mecanicul Onesiphare Pecker inventează şi aplică pentru prima oară mecanismul diferenţial.

1880 - Dumitru Văsescu construieşte automobilul cu aburi „Văsescu”.

1855 - Karl Benz realizează primul automobil cu motor cu ardere internă.

1890 - apar automobilele Panhard - Levassor, acţionate de motoare cu combustie internă construite de Gottlieb Daimler.

1893 - Maybach realizează primul motor alimentat printr-un carburator cu jicloare.

1894 - are loc prima cursă automobilistică pe ruta Paris - Rouen (140 Km) câştigată de un automobil cu abur.

1894 - Dunlop inventează roţile de automobil cu anvelope de cauciuc şi camera de aer.

1899 - Camille Jenatzy stabileşte primul record de viteza , depăşind 100 Km/h, cu un automobil acţionat de un motor electric.

1901 - Paul Daimler (fiul lui Gottlieb Daimler) realizează primul automobil cu forme şi soluţii constructive, moderne, asemănătoare celor de astăzi.

1906 - firma Mercedes produce primul autoturism prevăzut cu frâne pe roţile din faţă.

1906 - apar primele modele de automobile cu parbriz.

1909 - apare primul automobil fabricat în serie Ford T ( până la acea dată automobilele se executau la comandă). Modelul Ford T va fi fabricat până în 1927 în 14662946 exemplare

1909 - Victor Hemery stabileşte un nou record de viteză depăşind 200 Km/h cu un automobil Benz cu motor cu benzină.

1912 - se introduce sistemul de pornire automată prin demaror, care se va generaliza.

1924 - Aurel Perşu brevetează automobilul cu forma aerodinamică, cu roţile în interiorul caroseriei.

1924 - uzinele MAN construiesc primul autocamion cu motor Diesel.

1926 - G. Constantinescu realizează prototipul unui automobil echipat cu un convertizor de cuplu.

1930 - se aplica pentru prima oara sistemele de alimentare cu pompa de benzina.

1930 - Traian Vuia a brevetat un automobil de 2,5 - 4 t , propulsat cu ajutorul generatorului cu abur Vuia , care a circulat pe străzile oraşului Bruxelles.

1934 -1938 - apar în producţie de serie automobilele „totul în faţă” şi „totul în spate” concomitent cu suspensiile independente.

1938 - se fabrică primele automobile echipate cu cutie de viteze automată.

1941- la uzinele IAR Braşov un colectiv condus de Radu Mărdărescu realizează primul automobil românesc de concepţie modernă - 002M

1950 - firma Rover construieşte primul automobil acţionat de o turbină cu gaz.

1952 - sunt construite primele autocamioane de tonaj greu la uzinele „23 August” Bucureşti.

1953 - apar primele automobile echipate cu frâne disc.

1957 - la Braşov începe producţia autocamioanelor (Steagul Roşu).

1957 - la Câmpulung Muscel se produc primele autobuze.

1959 - firma N.S.U. construieşte primul automobil acţionat de un motor rotativ (Wankel).

1963 - uzina de autoturisme Piteşti produce primul autoturism „Dacia 1100”.

Preview document

Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 1
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 2
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 3
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 4
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 5
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 6
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 7
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 8
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 9
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 10
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 11
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 12
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 13
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 14
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 15
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 16
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 17
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 18
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 19
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 20
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 21
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 22
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 23
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 24
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 25
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 26
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 27
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 28
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 29
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 30
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 31
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 32
Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie - Pagina 33

Conținut arhivă zip

  • Sistemul de Alimentare a Motorului cu Aprindere prin Compresie.doc

Alții au mai descărcat și

Cutia de viteză automată

Capitolul 1 Introducere Automobilul modern este un sistem mecatronic. Aparut in a doua jumatate a secolului al XIX-lea, automobilul a...

Echipamenul Electric Auto

I. Generalităţi Echipamentul electric auxiliar cuprinde dispozitive sau aparatură electrică de acţionare a aparatelor şi receptoarelor auxiliare...

Sisteme de tracțiune electrică pentru autovehicule - hybrid synergy drive

1. Introducere [1],[3] Sintagma automobil electric hibrid (HEV) este folosită, în mod current, pentru a defini un vehicul care are atât motor cu...

Proiect la transporturi interne și internaționale

Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului feroviar de marfuri Problema Pe teritoriul unei regionale de cale...

Tehnica circulației

Tehnica Circulatiei CAP.I GENERALITATI PRIVIND TRANSPORTURILE 1.1 Definitii Intr-o exprimare succinta ,transporturile au ca scop principal...

Construcția generală a motorului, mecanismele bielă-manivelă și de distribuție a gazelor

Scopul lucrarii: De studiat constructia motorului, constructia mecanismului biela-manivela si de distributie a gazelor, principiul de functionare,...

Transporturi, expediții și asigurări internaționale

CAPITOLUL 1. TRANSPORTURILE ŞI IMPORTANŢA ACESTORA ASUPRA ECONOMIEI ŞI SOCIETĂŢII INTRODUCERE Transporturile reprezintă acel sector al economiei...

Transmisii automate

1. GENERALITĂŢI 1.1 DEFINIRE Transmisiile automate se caracterizează prin posibilitatea variaţiei raportului de transmitere realizat în...

Te-ar putea interesa și

Calcularea poluării la mașinile cu aprindere interna

CAPITOLUL 1 : NOȚIUNI PRIVIND POLUAREA MAȘINILOR CU APRINDERE INTERNĂ 1.1. Motoare cu combustie internă. Generalități Motoarele cu combustie...

Aspecte ale obținerii și uzurii injectoarelor pentru motoarele diesel

1.Scurt istoric al motoarelor cu aprindere prin compresie. Descoperirea efectelor presiunii atmosferice (Torricelli, 1608-1647) și aplicațiile ei...

Defectele, repararea, și controlul tracțiunii diesel

Istorie Intre 1920-1923 s-a construit fabrica de locomotive a societatii “ Uzinele de Fier si Domeniile din Resita”.La aceasta fabrica s-au...

Diagnosticarea motorului cu aprindere prin scânteie

1.ARGUMENT Automobilul este un vechicul rutier, carosat si suspendat pe roti care se deplaseaza prin mijlocul de propulsie propriu, in diferite...

Motorul Diesel

Motor diesel Acest articol se refer? la motorul diesel cu combustie intern?. Pentru alte sensuri vede?i Diesel (dezambiguizare). Motor Diesel...

Instalația de ungere

I.MOTORUL CU ARDERE INTERNA. MOTORUL-constituie instalatia energetica proprie,care transforma energia chimica a combustibilului folosit,in...

Transporturi

Transporturile pentru toate tarile reprezinta sectorul de activitate cu importanta majora pentru ca de transporturi depind toate activitatile din...

Ai nevoie de altceva?