Scopul investigatiilor Acest incident este investigat, si publicat in conformitate cu Codul IMO pentru investigarea accidentelor si incidentelor maritime in conformitate cu Rezolutia IMO A.849 (20). Scopul acestei anchete efectuate este de a stabili circumstantele si cauzele incidentului, cu scopul de a imbunatati siguranta vietii pe mare si de a evita incidente similare in viitor Concluziile trase in acest raport sunt pentru a identifica factorii care au contribuit la incident. Ele nu sunt destinate pentru a invinovati sau a trage la raspundere o anumita organizatie sau un individ, doar pentru atingerea scopului mentionat. MAISSPB (Marine Accident Investigation and Shipping Security Policy Branch) nu are nici o implicare in orice urmarire penala sau masuri disciplinare care pot fi luate de catre Departamentul pentru mediul marin care rezulta din acest incident. Cuprins Pagina 1 Rezumatul 3 2 Descrierea navei 4 3 Sursele probelor 5 4 Descrierea evenimentelor 5 5 Analiza probelor 7 6 Concluzii 11 1. Rezumat 1.1 La 1 februarie 2007, un incendiu a izbucnit pe nava "Maritime Alliance", in sala masinilor , in timp ce era acostata in Santierul Naval Huarun Dadong, din Shanghai, pentru reparatii. Inginerul de serviciu a murit si un mecanic clasa a treia a fost ranit in incident. La momentul incidentului, amandoi lucrau individual pe puntea de jos a camerei motorului. 1.2 Ancheta a aratat ca in timp ce mai multi lucratorii din Santierul Naval realizau o decupare prin taiere cu autogen, oxidul de metal topit si scanteile generate in timpul procesului de taiere cu autogen a intrat in contact cu motorina colectata in tava de scurgere a pompelor de suprapresiune, si a dus la aprinderea combustibilului. Caldura focului a topit garniturile flansetei conductelor tancurilor de combustibil. Ca rezultat, s-a varsat mai multa pacura pe la garniturie deteriorate care a intensificat focul. 1.3 Ancheta a identificat, de asemenea, urmatorii factori contributori: - Munca in conditii de temperatura ridicata a fost facuta fara a lua masuri adecvate de precautie; - motorina din tava de scurgere a ramas nesupravegheata; si - Permisul de munca in conditiile date de temperatura nu au fost eliberat conform acordului intre Santierul Naval si Comandantul navei " Maritime Alliance".
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.