Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 903
Mărime: 602.32KB (arhivat)
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Macarie Tiberiu
Sesiunea de comunicări ştiinţifice studenţeşti UNIVERSITATEA DIN PITEŞTI Facultatea de Mecanică şi Tehnologie Ingineria transporturilor şi trafic

Extras din referat

Marfa care trebuie transportată este sarea, provenită din salina Ocnele Mari, judeţul Râmnicu Vâlcea, Romania si are ca destinaţie oraşul Frankfurt, Germania.

Acestă marfă va avea urmatorul traseu: Ocnele Mari-Râureni-Râmnicu Vâlcea-Sibiu-Deva-Arad-Szeged-Budapesta-Viena-Munchen-Stuttgard-Karlsruhe-Frankfurt. Acest traseu are lungimea de 1.608 Km(fig.1). Drumul de la Ocnele Mari până la Râureni se va face cu tirul. Distanţa acestui traseu este de 7,8 km(fig.2). Se poate face şi cu trenul dar infrastructura feroviară de pe acest traseu nu suportă un asemenea tonaj (3.000t).

Fig.1

fig.2

Pentru traseul Ocnele Mari-Râureni se vor folosi un număr de 20 de auto-tractoare cu semi remorcă cu 3 axe ce pot căra 45 de tone. La un singur drum se vor căra in jur de 500 tone de sare. Este nevoie ca cele 20 de auto-tractoare cu semiremorcă sa facă 6 transporturi de fiecare.

Pentru restul traseului de la Râureni la Frankfurt se va face cu trenul deoarece este mult mai ieftin. Si vor fi nevoie de 2 garnituri a cate 25 de vagoane. Fiecare vagon putand căra cate 60 de tone fiecare. Fiecare garnitură fiind trasă de câte o locomotivă diesel-electrică(LDE).

Vagoanele sunt cele de marfă EACS (3). Acest vagon este destinat transportului de marfuri varsate in vrac (produse agricole, carbune, etc.) sau marfuri obisnuite ca: laminate, cherestea, tigle, lemne de foc, diverse masini, apte pentru a fi transportate cu vagoane descoperite.

Este complet metalic in constructie sudata avind mecanism de descarcare individual, actionat manual.

Preview document

Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 1
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 2
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 3
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 4
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 5
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 6
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 7
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 8
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 9
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 10
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 11
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 12
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 13
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 14
Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt.doc

Alții au mai descărcat și

Sistemul de poziționare globală prin satelit - GPS - aplicații în navigația rutieră

1. GPS – SISTEM DE POZITIONARE GLOBALA Acest sistem, proiectat şi exploatat iniţial de Departamentul Apărării (D.O.D) al Statelor Unite, este...

Reconstituirea accidentelor de circulație

PARTEA I ELEMENTE DE DINAMICA ACCIDENTULUI 1.1. Cercetarea retrospective a accidentelor de circulatie: Scopul cercetarii Accidentul de...

Organizarea și funcționarea tractoarelor

Tractorul reprezintǎ vehiculul fǎrǎ de care ar fi imposibilǎ producția cantitǎților impresionante de alimente necesare pentru populația globului,...

Tipuri de remorci

Remorcile sunt reprezentate de o varietate de modele ce îndeplinesc anumite sarcini fixe destinate pe tipuri de mărfuri şi volume de încărcare. În...

Proiect la transporturi interne și internaționale

Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului feroviar de marfuri Problema Pe teritoriul unei regionale de cale...

Modelul Coeficientului Liniar de Rigiditate pentru Determinarea Vitezelor Autovehiculelor Implicate în Accident Rutier

Abstract: In analiza accidentelor rutiere ne înteresează în mod deosebit corespondenţa între timp si mărimile cinematice ale etapelor importante...

Instalații de control și comandă a circulației

Pentru statia de cale ferata având configuratia dispozitivului de linii stabilita prin tema proiectului ( codul proiectului), se vor întocmi...

Ai nevoie de altceva?