Extras din referat
Marfa care trebuie transportată este sarea, provenită din salina Ocnele Mari, judeţul Râmnicu Vâlcea, Romania si are ca destinaţie oraşul Frankfurt, Germania.
Acestă marfă va avea urmatorul traseu: Ocnele Mari-Râureni-Râmnicu Vâlcea-Sibiu-Deva-Arad-Szeged-Budapesta-Viena-Munchen-Stuttgard-Karlsruhe-Frankfurt. Acest traseu are lungimea de 1.608 Km(fig.1). Drumul de la Ocnele Mari până la Râureni se va face cu tirul. Distanţa acestui traseu este de 7,8 km(fig.2). Se poate face şi cu trenul dar infrastructura feroviară de pe acest traseu nu suportă un asemenea tonaj (3.000t).
Fig.1
fig.2
Pentru traseul Ocnele Mari-Râureni se vor folosi un număr de 20 de auto-tractoare cu semi remorcă cu 3 axe ce pot căra 45 de tone. La un singur drum se vor căra in jur de 500 tone de sare. Este nevoie ca cele 20 de auto-tractoare cu semiremorcă sa facă 6 transporturi de fiecare.
Pentru restul traseului de la Râureni la Frankfurt se va face cu trenul deoarece este mult mai ieftin. Si vor fi nevoie de 2 garnituri a cate 25 de vagoane. Fiecare vagon putand căra cate 60 de tone fiecare. Fiecare garnitură fiind trasă de câte o locomotivă diesel-electrică(LDE).
Vagoanele sunt cele de marfă EACS (3). Acest vagon este destinat transportului de marfuri varsate in vrac (produse agricole, carbune, etc.) sau marfuri obisnuite ca: laminate, cherestea, tigle, lemne de foc, diverse masini, apte pentru a fi transportate cu vagoane descoperite.
Este complet metalic in constructie sudata avind mecanism de descarcare individual, actionat manual.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Proiectare unui Transport a 3000 T Sare pe Traseul Ocnele Mari-Frankfurt.doc