Istoria scurtă a BMW-ului

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 975
Mărime: 1.40MB (arhivat)
Publicat de: Albert Bejan
Puncte necesare: 6

Extras din referat

1930 la un an dupa ce a preluat BMW uzinele Dixi din Eisenach si a debutat ca fabricant de automobile cu licenta Austin, a inceput traditia roadsterelor ca marca inregistrata rotind elicea motoarelor sub cerul albastru Bavarian.

BMW 3/15 Wartburg Sport

De la BMW 3/15 PS din 1929 au evoluat primele roadstere fabricate de bmw. Un model mai mic al lui Austin 7, care a fost considerat cea mai buna masina din clasa mica, a fost un remarcabil model de patru locuri, cu un motor de patru cilindrii dezvoltand o putere de 15CP la 750 cmc, obtinand viteza maxima de 70 km/h.

Date tehnice:

Perioada de fabricatie: 1930 – 1932

Numarul de cilindrii: 4 in linie

Cilindreea: 748.5 cmc

Putere: 13kW (15CP) la 3500 rpm

Transmisia: cutia de viteze manuala 3 trepte + R

Suspensia fata: dependenta

Suspensia spate: cu arcuri in foi

Sistem de franare: mecanic

Frana de mana: actionare prin cablu

Dimensiuni:

Ampatament: 1905 mm

Ecartament fata/spate: 1000/1030 mm

L/l/H: 3100/1150/1300 mm

Cauciucuri: 4.00 x 18

Viteza maxima: 70 km/h

Nr. de exemplare: 150

Doar 150 de exemplare au fost facute in Einsenach prelucrate manual pana in 1932. Acest model urma sa revolutioneze industria constructiei de automobile.

Dupa acest model de succes au urmat alte modele care au fascinat lumea prin constructia motoarelor tot mai performante, cu sisteme de siguranta tot mai evoluate. La testele EuroNCAP atingand rezultate exceptionale. Seria 3 a obtinut rezultatul de 5 stele alaturi de Mercedes C-Klass, Renault Megane II, Renault VelSatis, Saab 9-3.

A obtinut rezultate bune si la cursele de Grand Tourisme, castigand numeroase

premii de-a lungul timpului. In zilele noastre in curse are ca rivali pe Alfa Romeo 156 si Volvo S40, S60, V40 si T40, VW Passat, Audi A4.

BMW Seria 5 Touring

1. DATE TEHNICE

Designul la seria 5 a fost realizat plecand de la ideea ca spatele sa nu determine o aparitie socanta in disonanta cu restul. Privita din fata, masina nu tradeaza nimic din surpriza posterioara. Mutand privirea de a lungul automobilului, ochiul descopera incet un break ingenios integrat limuzinei. Iar un prim rezultat il constituie coeficientul de rezistenta la inaintare Cx = 0,30, considerat ca foarte mic pentru asemenea categorie

Tot un record este si lungimea maxima a portbagajului (prin rabatarea banchetei din spate) de 1,86 m, dimensiune neintalnita la concurenta. Un asemenea spatiu permite o sarcina utila de 650 kg (inclusiv calatorii). Puntea din spate a fost reproiectata de o maniera foarte spectaculoasa. Pentru a largi suprafata portbagajului, constructorul bavarez a renuntat la folosirea verticala clasica a amortizoarelor preferand dispunerea oblica a acestora sub panoul portbagajului, iar arcurile sunt foarte scurte. In plus, puntea din spate a fost realizata din aliaje usoare. Pe unele versiuni suspensia pneumatica este chiar standard.

Preview document

Istoria scurtă a BMW-ului - Pagina 1
Istoria scurtă a BMW-ului - Pagina 2
Istoria scurtă a BMW-ului - Pagina 3
Istoria scurtă a BMW-ului - Pagina 4
Istoria scurtă a BMW-ului - Pagina 5
Istoria scurtă a BMW-ului - Pagina 6
Istoria scurtă a BMW-ului - Pagina 7
Istoria scurtă a BMW-ului - Pagina 8
Istoria scurtă a BMW-ului - Pagina 9
Istoria scurtă a BMW-ului - Pagina 10
Istoria scurtă a BMW-ului - Pagina 11
Istoria scurtă a BMW-ului - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Istoria Scurta a BMW-ului.doc

Alții au mai descărcat și

Automobile - Proiect Furgon

CAPITOLUL 1 ANALIZA PARTICULARITĂŢILOR ŞI PRINCIPALELOR CARACTERISTICI DIMENSIONALE,MASICE ŞI ENERGETICE A MODELELOR SIMILARE 1.1.Alegerea...

Proiect la transporturi interne și internaționale

Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului feroviar de marfuri Problema Pe teritoriul unei regionale de cale...

Instalații de control și comandă a circulației

Pentru statia de cale ferata având configuratia dispozitivului de linii stabilita prin tema proiectului ( codul proiectului), se vor întocmi...

Ai nevoie de altceva?