Întâmpinarea cerințelor clienților fără a scădea costurile de logistică

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In timp ce supply chain-urile devin din ce in ce mai globalizate ca natura capacitatea de a gestiona eficient o retea de centre de distributie devine o competenta esentiala necesara. Din pacate, un numar surprinzator de mare de companii care practica distributia in locatii multiple intampina adevarate provocari la nivelul profitabilitatii. Intr-un studiu recent efectuat pe 146 de distribuitori cu centre multiple, aproape doua treimi din companii au raportat ca operatiunile lor se indreapta intr-o directie GRESITA - costurile au crescut, nivelul serviciilor oferite clientilor a scazut.

Cea mai buna performanta din domeniu

Totusi, un grup mic de companii stapanesc arta gestionarii retelei de depozitare. Acestea urmeaza strategii care le permit sa furnizeze nivele superioare ale serviciilor oferite clientilor mentinand in acelasi timp costurile. In medie, cele mai bune companii din domeniu au:

- 99% sau mai multe comenzi livrate la timp

- mai putin de 1% retururi

- costuri mai scazute cu stocurile in ultimii doi ani

- stocuri reduse de marfuri iesite din uz

Evaluarea competitiva a maturitatii

Firmele care se bucura de cea mai buna performanta au impartasit mai multe caracteristici comune cu privire la capacitatile de onorare a comenzilor in locatii multiple, cum ar fi:

- Companii care si-au redus costurile pentru onorarea comenzilor de la an la an cu 82% vor avea cel mai probabil capacitati de segmentare a comenzilor.

- Companiile care si-au redus costurile de mentinere a stocurilor de la an la an aud e doua ori mai multe sanse sa practice distributia comenzilor dupa nivelul stocurilor.

- Companiile care au 99% sau mai multe livrari efectuate au cu 54% mai multe sanse sa practice Segmentarea Comenzilor.

Actiuni necesare

Pentru a obtine cea mai buna performanta din domeniu, distribuitorii cu locatii multiple trebuie sa:

- Contrabalanseze intraga retea pentru onorarea comenzilor si sa se distanteze de amenajarile dedicate, ducand astfel la o mai buna agilitate si la imbunatatirea serviciilor oferite clientilor.

- Mai degraba decat sa ,,rupa si sa inlocuiasca" sistemele WMS disparate, sa foloseasca platforma de vizibilitate pentru locatii multiple pentru a gestiona la nivel global

- Sa foloseasca aplicatii pentru gestionarea depozitelor si comenzilor pentru a activa Segmentarea comenzilor de vanzari

Compararea cu liderii din domeniu

Realitatea pe scurt

- Doua treimi din companii raporteaza ca operatiunile lor se indreapta intr-o directie GRESITA - costurile au crescut iar nivelul serviciilor oferite clientilor a scazut.

- Numai unul din trei distribuitori cu locatii multiple poate imbunatati serviciile oferite clientilor scazand

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Intampinarea Cerintelor Clientilor Fara a Scadea Costurile de Logistica.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
13 pagini
Imagini extrase:
13 imagini
Nr cuvinte:
2 801 cuvinte
Nr caractere:
16 362 caractere
Marime:
297.74KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Transporturi
Tag-uri:
companie, locatii, servicii
Predat:
la facultate
Materie:
Transporturi
Sus!