Infrastructuri de Transport

Extras din referat Cum descarc?

Capitolul A: - Date initiale:
Tema de proiectare este elaborarea unui traseu de drum intre obiectivele A si B mentionate pe un plan cu curbe de nivel cotate pus individual la dispozitia proiectantului. Plansa cu curbe de nivel la scara 1:10000 am transformat-o pentru obtinerea scarii 1:1000.
Traficul vehiculelor fizice in anul de baza 2005 este alcatuit din: 25 de biciclete, motorete si motociclete fara atas, 530 de autoturisme, microbuze si motociclete cu atas, 400 de autocamioane cu doua osii si derivate, 46 de autocamioane cu trei osii si derivate, 55 de autovehicule de transport marfa cu mai mult de trei osii, 32 de autobuze, 16 tractoare, 22 de remorci la autocamioane si tractoare si 52 de vehicule cu tractiune animala.
Capitolul B
B1 Traseul in plan:
Traseul a fost realizat cu studiul metodei axei 0, s-au trasat aliniamentele de-a lungul traseului, pentru continuarea traseului (legatura intre aliniamente) s-au impus elementele pentru cele doua curbe, s-au stabilit varfurile curbelor V1 si V2, unghiurile exterioare +-1 si +-2, unghiurile interioare 21 si 22, s-au determinat razele curbelor R1si R2 si s-au calculat curbele rezultand elementele C1, C2, B1, B2, T1, T2, Ti1Te1, Ti2Te2, XM1, XM2 si YM1, YM2.
Pichetarea celor doua curbe circulare s-a realizat cu metoda ordonata pe tangenta (metoda cu arce egale). Pichetarea intregului traseu s-a facut astfel: pentru aliniamente s-a impus o distanta maxima intre picheti dmax d 40 m, iar pentru curbe s-au pastrat distantele dintre picheti calculate anterior.
B2 Profilul longitudinal:
Raportarea profilului longitudinal (linia neagra) s-a facut pe hattie milimetrica A3 prelungita.
S-au determinat cotele pichetilor in axe (CPA) prin interpolare liniara intre doua cote de nivel de cota cunoscuta.
Proiectarea profilului longitudinal (linia rosie) s-a realizat tinand seama de cinci principii de proiectare:
- declivitatea maxima admisa 7%
- pasul minim de proiectare 50 m
- principiul punctului de cota obligata CPAA = CTAA si CPAB = CTAB
- principiul compensarii volumelor de terasamente 
- principiul evitarii rambleelor inalte si a debleelor adanci
Calculul liniei rosii contine:
- calculul declivitatilor
- calculul cotelor pichetului in axa
- calculul racordarilor verticale
In urma proiectarii liniei rosii s-au obtinut urmatoarele valori caracteristice: declivitatea maxima dmax = 4.75%, declivitatea minima dmin = 1.51%, pasul de proiectare maxim lpmax = 127.50 m, pasul de proiectare minim lpmax = 72.34 m, raza maxima rmax = 10500 m si raza minima rmin = 1200 m.
B3 Profilurile transversale:
Profilurile transversale s-au realizat pentru pichetii caracteristici: A, Ti1, M1, Te1, Ti2, M2, Te2 si B. Latimea pe care s-a facut raportarea celor opt profiluri transversale este de 24 m, cate 12 m de-o parte si de alta a axei caii prin cate trei puncte intermediare.
Elementele drumului in proiectie transversala pentru un drum cu clasa tehnica IV sunt:
- platforma drumului 8.00 m
- partea carosabila 6.00 m
- benzi de incadrare 0.25 m
- acostamenta 1.00 m
- panta transversala a partii carosabile 2.5 %
- panta transversala a acostamentelor 4 %
In profil transversal curbele curbele se amenajeaza prin convertire si supralargire deoarece:
Rc d R < Rr
In zonele cu debleu au fost realizate rigole pentru scurgerea apelor pluviale de pe partea carosabila si de pe versant.
B4 Calculul cantitatilor de lucrari:
Calculul a fost realizat pentru fiecare profil transversal in parte si au rezultat Pt si T prin masurare directa si R si D din calcule aproximative folosind metoda trapezelor.
Capitolul C: - Siguranta circulatiri:
Nu s-au studiat elementele sigurantei circulatiei.
Capitolul D: - Implicatii asupra mediului inconjurator:
Prin realizarea traseului nu se modifica cadrul natural.
Captitolul E: - Norme de protectia muncii si PSI:
Se vor respecta toate normele in viguare privind protectia muncii si PSI.


Fisiere in arhiva (1):

  • Infrastructuri de Transport.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!