Honda

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 2334
Mărime: 876.83KB (arhivat)
Publicat de: Nicu Sabău
Puncte necesare: 5

Extras din referat

1.Introducere

După primele două faze, autovehiculul a par ticipat la faza a treia a proiectului privind siguranţa avansată a vehiculului ASV-3 condusă de Biroul de Transport al Ministerului Teritoriului, Infrastructurii și Transportului (MLIT) [1]. Scopul urmărit de Honda la proiectul ASV-3 a fost dezvoltarea tehnologiilor capabile să gestioneze accidentele cauzate de fenomene din afara câmpului vizual al șoferului sau greu de observat de către acesta. Acest lucru implică mărirea numărului de senzori de la bordul vehiculelor ce oferă informaţii externe și controlul dinamic al vehiculului. Amândouă sistemele au fost dezvoltate pentru ASV-1 și ASV-2. A fost de asemenea studiată o aplicaţie suplimentară a comunicării între vehicule (IVC) [2]. În plus, proiectul conţinea studiul unei tehnologii ce ajută la operaţiile de intervenţie în caz de accident. Acest articol oferă un rezumat și o introducere în conceptele tehnice sugerate de Honda prin programul ASV-3.

1.1. Scopul cercetării

O statistică a accidentelor din trafi c în Japonia arată că în anul 2000 (înaintea programului ASV-3) au fost peste 930.000 de accidente și peste 1.160.000 de accidente cu victime (cu 9.000 de morţi). Acestea continuă să fi e o problemă majoră socială. Conform procentajului de accidente soldate cu moartea și cu vătămări corporale grave (figura 1), accidentele în care sunt implicaţi pietoni au cea mai mare pondere în accidente fatale (30,9%).

Ciocnirile în intersecţii au cel mai mare procentaj pentru accidentele cu vătămărcorporale grave (27,9%). Figura 2 arată cauzele accidentelor ce au la bază factorul uman și au avut ca rezultat morţi și vătămări corporale grave. Accidentele cauzate de erori de recunoaștere (neasigurarea corectă și neatenţia la ce se petrece în faţă) reprezintă 71% din total. Următoarele cele mai frecvente cauzsunt erorile de judecată (20%) și erorile de manevrare (9%).

Având situaţia accidentelor din trafic descrisă mai sus, Honda a dezvoltat tehnologia ASV-3 ce va reduce coliziunile cu pietoni și pe cele din intersecţii. Trei abordări tehnologice au fost dezvoltate în perspectiva reducerii acestor accidente și au fost defi nite ca principalele principii ce stau la baza conceptului autovehiculului Honda ASV-3. Pe aceste considerente s-au creat și s-au dezvoltat sistemele de la bordul autovehiculului Honda ASV-3.

(1) Evitarea coliziunii

Aceasta este o tehnologie de prevenire și evitare a coliziunii. De exemplu, pune la dispoziţie informaţii despre prezenţa altor vehicule sau pietoni pentru reducerea erorilor de recunoaștere și oferă un sprijin conducătorului pentru evitarea erorilor de manevrare.

(2) Reducerea coliziunilor

Aceasta este o tehnologie de reducere a pagu- belor cauzate într-un accident de neevitat. De exemplu, se oferă suport operaţional pentru erori de judecată sau erori de operare.

(3) Salvator de vieţi

Este o tehnologie de asistenţă la activităţile de salvare, de exemplu prin anunţarea automată a gravitaţii accidentului și stării pasagerilor.

Preview document

Honda - Pagina 1
Honda - Pagina 2
Honda - Pagina 3
Honda - Pagina 4
Honda - Pagina 5
Honda - Pagina 6
Honda - Pagina 7
Honda - Pagina 8
Honda - Pagina 9
Honda - Pagina 10
Honda - Pagina 11
Honda - Pagina 12

Conținut arhivă zip

Te-ar putea interesa și

Aprinderea prin Comprimare

1. Studiul privind MAC Arderea combustibilului în motoarele cu aprindere prin compresie cuprinde trei faze distincte: - prima faza t1 , respectiv...

Proiectarea sistemului de distribuție variabilă la MAS

1.1. Stadiul actual privind distributia la motoarele cu doua supape pe cilindru Pâna în anii '80 motoarele de automobile erau prevazute cu doua...

Diagnostic Financiar la Societatea Honda LTD

Cap. 1. Prezentarea generală a Honda LTD A. Denumirea, sediul firmei, forma juridică, capitalul social şi modul de constituire a societăţii...

Proiectul de organizare a postului de diagnosticare a instalației de alimentare cu injecție de benzină

Introducere Împreună cu dezvoltarea economică a societăţii se produce simultan şi dezvoltarea transportului auto.În Republica Moldova 80% din...

Managementul afacerilor

CAPITOLUL I - ANALIZA NIVELULUI DE INTERNAȚIONALIZARE A COMPANIEI HONDA PE BAZA RAPOARTELOR ANUALE PUBLICATE DE CĂTRE UNCTAD 1. Definirea și...

Analiza gradului de internaționalizare a companiei Honda Motorsport Corporation

Analiza gradului de internationalizare a companiei Honda Motors Corporation Ltd. The Power of Dreams CAP. 1 Prezentarea companiei Honda este o...

Contribuția designului și esteticii pe piața motocicletelor

INTRODUCERE Motivarea alegerii produsului Am ales motocicletele deoarece aceastea domină prezentul industriei vehiculelor și sunt un succes real...

Brandul Honda

INTRODUCERE Am ales această temă deoarece consider ca industria atât a automobilelor cât şi a motocicletelor şi atv-urilor este una dintre cele...

Ai nevoie de altceva?