Functiile Logisticii in Cadrul SC Mega Image SRL

Extras din referat Cum descarc?

MEGA IMAGE ROMANIA
Mega Image isi propune sa fie prima alegere a clientilor in ceea ce priveste alimentele proaspete, calitatea produselor si sortimentatia unica si diversificata, toate oferite intr-un mediu ambiant cat mai placut.
In tot ceea ce face, Mega Image pune pe primul loc calitatea si prospetimea, alaturi de o ambianta specifica cu un caracter inconfundabil, originala, menita, in primul rand, sa asigure clientilor confort si un acces cat mai facil la toate produsele oferite in cadrul unei sortimentatii foarte variate.
Infiintata in 1995, Mega Image a fost una dintre primele retele de supermarketuri aparute pe piata locala. Mega Image este membra a Delhaize Group, societate infiintata in Belgia in anul 1864. In martie 2000, grupul belgian a achizitionat 51% din actiunile Mega Image, ulterior pachetul de actiuni majorandu-se la 70%. La sfarsitul lunii iunie 2004 grupul belgian a preluat integral reteaua de magazine Mega Image. Avand o experienta de peste 140 de ani in retail, Delhaize Group a adus atat o noua identitate vizuala companiei, exprimata in principal prin schimbarea logo-ului, cat si o noua viziune de dezvoltare.
Mega Image detine pe piata locala doua formate de magazine: unele cu suprafete de aproximativ 1.000 de metri patrati, si magazine cu un format mai redus, avand suprafete de vanzare de pana la 600 de metri patrati.
Mega Image se afla intr-un proces continuu de modernizare, urmand focusul companiei pe produse proaspete precum si pe diversificarea gamei de produse. Prin investitii continue in tehnologii performante, cum ar fi cuptoare pentru produse de panificatie, rotisoare de ultima generatie, noi tipuri de rafturi pentru o expunere cat mai eficienta a produselor, Mega Image continua dezvoltarea magazinelor sale pentru a oferi o experienta de cumparaturi cat mai placuta clientilor. 
In 2007 Mega Image a achizitionat reteaua La Fourmi ce cuprindea 14 supermarketuri localizate in Bucuresti. Toate acestea au fost deja transformate in Mega Image.
La sfarsitul anului 2008 reteaua Mega Image cuprindea 40 de supermarketuri, din care 37 in Bucuresti, unul in Ploiesti, si doua in Constanta, toate respectand linia impusa inca de la intrarea pe piata - calitate si servicii la cele mai inalte standarde sub garantia si semnul unei singure marci: Mega Image.
1. Functia - accesul la bunuri
Din randurile de mai sus reiese ca Mega Image detine magazine in capitala, Ploiesti si Constanta.
Aceste orase sunt dezvoltate din punct de vedere economic sau in curs de dezvoltare, numarul magazinelor existente fiind in raport cu populatia fiecarui oras, facand astfel un acces usor la bunurile si produsele oferite de Mega Image.
De curand, Mega Image a lansat un nou concept de supermarket: Red Market.
Red Market este un nou concept de supermarket dezvoltat in 2009, ce face parte din noul plan strategic al Delhaize Group pe urmatorii ani (strategia lansata sub numele "noul plan de joc"). Primul magazin deschis in Romania este amplasat in apropierea Bucurestiului, in comuna 1 Decembrie pe drumul national catre Giurgiu. 
Magazinul va face parte din complexul rezidential GreenCity si se adreseaza tuturor consumatorilor din satele alaturate. Ca urmare, bunurile si produsele Mege Image sunt puse si la dispozitia persoanelor care locuiesc in imprejurimile Bucurestiului, extinzandu-se si cuprinzand noi clienti.
Circuitul de distributie este scurt.
Avantajele acestui concept :
- Platesti mai putin
Red Market GreenCity are o suprafata construita de 1,500mp din care 1,200mp spatiu dedicat vanzarii si o parcare proprie cu peste 90 de locuri de parcare. Red Market va avea o sortimentatie de aproximativ 4,000 de produse selectionate pentru a corespunde cel mai bine nevoilor clientilor din zona. Oferta de produse va contine atat marci nationale cat si produse marca proprie 365, intr-un mix care va garanta cele mai mici preturi din zona. 
Principalele avantaje oferite de Red Market vor fi preturile mici, simplitatea si rapiditatea in realizarea cumparaturilor.
Red Market simplifica experienta la cumparaturi prin punerea la dispozitie a unei game esentiale de produse, dar in acelasi timp a unui magazin functional, cu spatii aerisite si raioane usor accesibile prin modul de dispunere a rafturilor. 
Se garanteaza clientilor Red Market cele mai mici preturi din zona, chiar prin oferirea unei recompense de 1 ron oricarui client care gaseste in zona un pret mai mic pentru un produs achizitinat din Red Market. 
- Cumperi mai mult, platesti mai putin
Red Market va rasplati achizitiile unor cantitati mai mari de produse prin introducerea unor reduceri suplimentare ce vor fi acordate clientilor in cazul in care cumpara un anumit numar de bucati pe produs.
Gratie unei productivitati crescute si a unor costuri reduse de gestionare a magazinului, Red Market va putea oferi clientilor cele mai mici preturi din zona. 
- Etichete electronice
Red Market Green City va fi echipat cu etichete electronice la raft, ce vor asigura in primul rand competitivitatea preturilor, ele fiind usor de actualizat in functie de modificarile preturilor din mediu, iar in al doilea rand vor asigura lipsa diferentelor intre pretul la raft si casa de marcat. Tot in scopul eficientizarii magazinului, la casele de marcat se va implementa sistemul Q-Buster. Se formeaza o coada unica de asteptare, iar daca o casa de marcat este libera primul client din rand va merge direct la aceasta. Este vorba de un sistem eficient care permite clientilor sa petreaca cat mai putin timp posibil la casa, finalizandu-si astfel rapid cumparaturile.


Fisiere in arhiva (1):

  • Functiile Logisticii in Cadrul SC Mega Image SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!