DHL - The Logistics Company for the World

Cuprins referat Cum descarc?

- Prezentarea firmei
- Prezentarea criteriilor care au stat la baza localizarii business-ului in
aceasta regiune
- Competente necesare dezvoltarii unui business in aceasta regiune
- Informatii din piata (concurenta, politici de pret,etc)
- Modul de organizare si sistemul de management(organigrama, pozitii
manageriale, cultura organizationala, etc)
- Propuneri de dezvoltare de servicii logistice pe viitor (diferentiere prin
pret, volum, strategie hibrid, etc)


Extras din referat Cum descarc?

PREZENTAREA FIRMEI DHL
DHL a fost infiintata in orasul San Francisco, cu mai bine de 40 ani in urma de catre trei intreprinzatori: Adrian Dalsey, Larry Hillblom si Robert Lynn. Din momentul infiintarii pana in prezent, compania a continuat sa se extinda intr-un ritm accelerat. DHL este lider global pe piata de curierat, express si logistica, fiind specializat in furnizarea de solutii inovative acestea fiind adaptate cerintelor specifice. 
La inceput, in 1969, DHL a facut primii pasi, transportand documente cu avionul de la San Francisco la Honolulu. Odata cu trecerea anilor, reteaua DHL s-a dezvoltat din ce in ce mai mult spre noi clienti din fiecare colt al lumii. In acelasi timp, s-a dezvoltat si piata, a devenit mai complexa, astfel incat DHL s-a adaptat cerintelor in schimbare ale clientilor sai - atat la nivel global cat si local.
Astazi, reteaua internationala DHL acopera peste 220 de tari si teritorii in intreaga lume. DHL ofera, de asemenea expertiza unica in curierat expres, aerian si naval, transport international, solutii de logistica contractuala, precum si servicii internationale de transport corespondenta.
Compania ofera :
- expertiza globala in transportul expres , transportul de marfa aerian si maritim, transportul pe uscat 
- solutii logistice contractuale
- servicii postale internationale
Din 1969 pana in prezent, angajamentul firmei ramas la fel de puternic. Succesul s-a bazat intotdeauna pe livrarea de servicii excelente pentru clienti. Din dorinata permanenta de imbunatatire continua, DHL a devenit un brand recunoscut pentru angajamentul personal, solutiile proactive si forta locala. La baza succesului sau se afla angajatii sai, dedicati cerintelor clientilor, furnizand solutii personalizate acestora.
DHL este un brand Deutsche Post DHL. Grupul a incasat venituri de peste 46 miliarde de euro in 2009.
PREZENTAREA CRITERIILOR CARE AU STAT LA BAZA LOCALIZARII BUSINESS-ULUI IN ACEASTA REGIUNE
DHL in Romania
DHL si a inceput activitatea in Romania inca din anul 1984 prin intermediul unui agent, fiind prima companie de curierat expres international prezenta in nume propriu in tara, si prima companie care utilizeaza un avion dedicat pentru operatiunile din Romania, asigurand o conexiune sigura si rapida cu cea mai extinsa retea de destinatii internationale.
Ulterior se infiinteaza 18 sedii DHL in principalele orase din Romania. In 1998 DHL devine prima companie de curierat expres international din Romania care obtine certificatul de calitate ISO 9002 (acordat de Lloyd's Register)
DHL a implinit 20 de ani pe piata romanasca de curierat rapid. Si este lider.
Punctul forte al "DHL" in Romania il reprezinta consistenta. Firma subcontracteaza foarte putin din operatiuni, ceea ce o face sa fie aproape unica din acest punct de vedere. 
Existenta unor sectoare care pot genera o crestere solida, piata in dezvoltare, a facut ca DHL sa aiba incredere sa investeasca in Romania, bineinteles ajutandu-se de strategii clare, bine puse la punct, obtinand rezultate peste media pietei si peste evolutia economiei.
S-a luat in coniderare si un aspect foarte important, si anume ca aproximativ 70% din exporturile Romaniei merg catre Uniunea Europeana (UE), ceea ce face compania dependeta de cererea de consum de aici. 
Pozitionarea DHL-ului in Romania promitea sa inregistreze crestere pentru companie, lucru care s-a si intamplat pe parcurs, ducand-o in topul companiilor de logistica din tara.
Secretul ca LPL de succes, consta in legatura puternica si efectiva cu clientii, prin care le este adusa valoare adaugata; angajatii DHL pun in slujba nevoilor clientilor toate abilitatile pe care le presupune pozitia de lider de piata.
Serviciile oferite de DHL pe piata din Romania au la baza serviciile de curierat rapid international in sistem "usa-in-usa", precum: transport de documente (DOX, XPD)si colete (WPX), Import Expres, Transport Collect, transport de documente cu timp de livrare definit (TDD), Transport rutier de colete ( Road Express, Groupage, FTL, LTL), servicii de transport Cargo, servicii complexe de logistica SPC, Asigurarea expedierilor de tip document si colet in reteau DHL.
Toate serviciile furnizate de DHL Romania au la baza criterii de eficienta si calitate riguros stabilite. Astfel toate serviciile oferite au la baza cerinte clar exprimate de catre clientii companiei. Calitatea serviciilor oferite reprezinta o prioritate a strategiei DHL Romania.


Fisiere in arhiva (1):

  • DHL - The Logistics Company for the World.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești.
După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare.
Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!