Desfășurarea unui transport de marfă pe ruta Timișoara-Treviso

Referat
7/10 (4 voturi)
Domeniu: Transporturi
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 843
Mărime: 192.96KB (arhivat)
Publicat de: Loredana Nițu
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ana Butnaru
Lucarea de fata este un studiu de caz prezentat la disciplina Transporturi Internationale de Marfuri in cadrul unor studii de masterat la universitatea Spiru Haret.

Extras din referat

Ne propunem efectuarea unui transport international de marfa generala paletizata din Timisoara (Romania) la Treviso (Italia).

Astfel Popa Danut, reprezentant FM Logistics România doreste sa închirieze un autotractor care sa transporte 17,5 tone marfa, reprezentând produse Procter & Gamble (scutece de unica folosinta – Pampers).

Marfa este ambalata si paletizata, rezultând un numar total de 33 europaleti.

Locul de încarcare a marfii este FM Logistics România S.R.L., DN 59, Jud. Timis, România.

Autovehiculul trebuie sa fie la locul de încarcare în data de 01.02.2007 la ora 08:00 .

Destinatarul este Treviso Distribution, Via Romana (strada), No. 15, Treviso, Italy.

Plata aferenta transportului se va face de catre FM Logistics România, prin transfer bancar.

Autovehiculul care va transporta marfa trebuie sa fie un autovehicul cu prelata.

În urma încheierii unui contract de transport auto de marfa între FM Logistics România si S.C. Purec S.R.L., aceasta din urma s-a angajat sa transporte pentru FM Logistic România 17,42 t marfa pe itinerarul stabilit în contract.

Analiza itinerariului

Traseul Timisoara Treviso presupune parcurgerea a 3 tari de tranzit : Serbia si Muntenegru, Croatia, Slovenia.

Prima parte din itinerar este reprezentata de traseul si distanta parcursa pe teritoriul României pâna la vama de iesire din tara .Pe distanta Timisoara – Moravita se circula pe drum european. Distanta parcursa intre Timisoara si Moravita este de 63 km.

Localitatile din care este formata aceasta parte de itinerar sunt: Timisoara – Jebel - Voiteg - Deta - Stamora Germana – Moravita.

In continuare vom analiza traseul parcurs prin tarile de tranzit de la iesirea din Romania pana la intrarea in Italia.

In urma analizarii acestui traseu se observa ca pe distanta Moravita – Fernetti se circula:

- pe drum european Moravita – Smarje (Slovenia),

- pe autostrada Smarje (Slovenia) – Senozece (Slovenia)

- pe drum european Senozece (Slovenia) – Fernetti (Italia)

Distanta parcursa de la Moravita pana la Fernetti este 726 km.

Intrand in detaliu, mentionez principalele orase parcurse : Beograd (Serbia si Muntenegru) , Zagreb (Croatia) , Ljubljana (Slovenia).

Pe traseul Beograd – Zagreb exista un singur punct important : Sesvete.

Pe traseul Zagreb - Ljubljana identificam ca localitati tranzitate: Brezice – Smarje – Skofljica – Lavrica.

In urmatoarea etapa vom urmari portiunea de traseu parcursa de la Fernetti ( punctul vamal de intrare in Italia) pana la Treviso.

Distanta parcursa pe acest traseu este 148 km.

In urma analizarii intregului itinerar se poate observa ca distanta totala a cursei este de 937 km.

Mai jos este redata intreaga ruta Timisoara – Treviso:

Fig. 1 Traseul parcurs intre Timisoara si Treviso

Alegerea mijlocului de transport

Pentru alegerea mijlocului de transport s-au luat în considerare datele din contractul semnat între expeditor si operatorul de transport, si anume:

numarul de paleti

greutatea marfii.

Conform contractului, trebuie transportati 33 de europaleti, fiecare europalet cu o greutate de 528,57 kg. Greutatea totala a încarcaturii este de 17,44 tone.

Dimensiunile unui europalet sunt:

lungime = 1,2 m;

latime = 0,8 m.

Preview document

Desfășurarea unui transport de marfă pe ruta Timișoara-Treviso - Pagina 1
Desfășurarea unui transport de marfă pe ruta Timișoara-Treviso - Pagina 2
Desfășurarea unui transport de marfă pe ruta Timișoara-Treviso - Pagina 3
Desfășurarea unui transport de marfă pe ruta Timișoara-Treviso - Pagina 4

Conținut arhivă zip

  • Desfasurarea unui Transport de Marfa pe Ruta Timisoara-Treviso.doc

Alții au mai descărcat și

Transporturi de mărfuri și pasageri - SC Rodivi SRL

Capitolul I. Compartimentul general. 1.1. Cercetarea condiţiilor de activitate a SRL ,, RODIVI ’’ Societatea cu răspundere limitată ,, RODIVI ’’...

Infrastructuri de Transport

Capitolul A: - Date initiale: Tema de proiectare este elaborarea unui traseu de drum intre obiectivele A si B mentionate pe un plan cu curbe de...

Proiect la transporturi interne și internaționale

Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului feroviar de marfuri Problema Pe teritoriul unei regionale de cale...

Sisteme de Dirijare ale Traficului Rutier

CAP 1 - Notiuni introductive Obiect SDTR= studiul tehnicii dirij traf rut inclusiv managem corespunzator SIST TEHNIC= ansamblu organizat de elem...

Proiectarea unui conveer cu bandă

Date initiale Productivitatea Q=120Mg/h Încarcatura:Piatra sparta Dimensiunea tipica a dimensiunilor a=70mm Indicele de calitate:sortat...

Sistem de Dirijare a Traficului Aerian

1. NAVIGATIA AERIANA  GENERALITATI Navigatia aeriana  stiinta ce se ocupa cu metodele si mijloacele cele mai eficiente pentru asigurarea...

Transporturi - Curs 1

ROLUL SI IMPORTANTA TRANSPORTURILOR Transporturile reprezinta un domeniu important al activitatii economico-sociale pentru ca prin intermediul lor...

Ai nevoie de altceva?