Extras din referat
Harta zonei
Schita terminal
Legatura cu orasul
Aeroportul este accesibil din Bucuresti cu ajutorul liniei de autobuz RATB 783, care ofera servicii suburbane, cât si cu taxiul. El este situat pe soseaua Bucuresti-Ploiesti. Exista un proiect prin care se urmareste legarea aeroportului cu sistemul de metrou al Bucurestilor, prin construirea unei linii noi legând Universitatea cu Gara de Nord si cu cele doua aeroporturi. Acest proiect este în derulare, urmând a fi finalizat în 2014.
Ruta feroviara dintre Gara de Nord si Aeroportul Otopeni va fi finalizata pana la sfarsitul anului, acesta ar putea costa mai putin decat linia de metrou intre aceste zone. Noua ruta feroviara Gara de Nord - Aeroportul Otopeni va facilita transportul de carburanti la aeroport. De asemenea, Ministerul Transporturilor intentioneaza sa realizeze in 2008 un studiu de fezabilitate pentru constructia unei linii de cale ferata de mare viteza, unde trenurile vor putea circula cu peste 250 kilometri pe ora, o varianta posibila fiind ruta Timisoara-Craiova, a declarat Orban.
Obiective urmarite
satisfacerea cerintelor, nevoilor si asteptarilor clientilor si ale altor parti interesate prin oferirea de produse / servicii de înalta calitate;
mentinerea si întarirea pozitiei de piata a companiei alaturi de diversificarea activitatii;
evaluarea si tinerea sub control, prevenirea si reducerea riscurilor de producere a accidentelor, bolilor profesionale si a impactului negativ asupra mediului înconjurator;
prevenirea producerii de pagube propriilor salariati sau / si altor parti interesate;
un mediu de munca adecvat pentru realizare de procese / produse / servicii la nivelul cerintelor;
îmbunatatirea continua a sistemului integrat de management si a performantelor globale ale companiei.
Traficul de pasageri pe aeroportul Otopeni
Traficul de pasageri pe aeroportul Otopeni va creste in 2007 cu aproximativ 30% comparativ cu anul precedent, estimandu-se ca peste 4,5 milioane de persoane vor alege calatoria cu avionul, potrivit unui comunicat de presa remis NewsIn de Ministerul Transporturilor. Potrivit datelor furnizate de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, in 2006 traficul pe Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti a fost cu 16% mai mare decat in 2005. Mai exact, peste 3,5 milioane de pasageri au plecat sau au sosit cu avionul in 2006 pe Aeroportul Otopeni, media pe zi fiind de aproximativ 9.600 de calatori.De asemenea, in 2006 au aterizat si au decolat peste 58.000 de avioane, cu 8,5% mai mult fata de anul precedent. in ceea ce priveste cursele interne, circa 280.000 de persoane au ales varianta transportului cu avionul, cu 26% peste nivelul traficului intern inregistrat pe Aeroport Otopeni in 2005.
Conținut arhivă zip
- Aeroportul Henri Coanda.ppt