Tehnici de Analiza a Imaginii Organizatiilor

Extras din referat Cum descarc?

INTRODUCERE
Declaratia de principii este constituita de un text scurt in care sunt prezentate valorile majore ale unei organizatii, scopurile pe care le are, locul si responsabilitatea ei intre celelalte organizatii asemanatoare si in societate in general. 
Declaratiile de principii ,,contin angajamente publice referitoare la obligatiile civice si la responsabilitatile sociale. [...] ,,Ele sunt o marturie a idealurilor si valorilor care inspira o organizatie si au scopul sa ofere o directie si un sens pentru activitatile acesteia." 
Traim intr-o societatea care are in centru cunoasterea un munca, cunoasterea si informati adevin resursele strategice si de innoire ale societatii actuale.
Toti vor sa fie in atentia publica, fie ca vorbim de indivizi, fie ca ne referim la organizatii, iar scena sociala pe care acestia evolueaza este mult mai intinsa astazi decit era altadata. Mai mult decat atat scenariile pe care trebuie sa le urmeze oganizatiile, percepute drept actori sociali, sint mult mai complexe si mult mai stricte ca altadata. Organizatiile sunt constiente de importanta deosebita pe care trebuie sa o acorde imaginii pe care o arata publicului.
Oranizatiile trebuie sa cunoasca modul de gandire a publicurilor, ce asteptari au acestia de la organizatie, cum trebuie sa fie tratati. 
Am ales sa analizez declaratiei de principii a Organizatiei Facebook si declaratiei de principii a Organizatiei Orange SA Romania, deoarece sunt doi actori sociali implicati profund pe scena sociala actuala a tarii noastre. 
Ambele organizatii se doresc a fi lideri pe segmentul lor de piata, drept urmare promoveaza o imagine puternica, stabila, inovatoare, apolitica, care militeaza pentru egalitate, libertatea comunicarii, dezvoltare, protectia mediului inconjurator, sunt impotriva fenomenului de coruptie etc.
ANALIZA DECLARATIEI DE PRINCIPII A ORGANIZATIEI FACEBOOK
Organizatiei Facebook a fost fondata in luna februarie 2004 de catre Mark Zuckerberg impreuna cu colegul si prietenul sau Harvard University, precum si cu studentii Eduardo Saverin, Andrew McCollum, Dustin Moskovitz si Chris Hughes. 
Acesta organizatie este un actor social important pe scena sociala actuala, serviciile de monitorizare si analiza a activitatii pe Facebook in Romania au intregistrat pe data de 15 ianuarie 2014 numarul de 7.000.000 de conturi romanesti de Facebook. 
Organizatia Facebook ofera publicului sau serviciul unei retele de socializare online (online social networking service). Declaratia de principii a acestei organizatii este este constituita din zece principii in care sunt prezentate valorile majore ale unei organizatii, scopurile pe care le are, locul si responsabilitatea ei intre celelalte organizatii asemanatoare si in societate in general. 
Scopul organizatiei este construit pe doua themata puternice, respectiv ,,deschisa" si ,,transparenta". Acest actor social cunoaste ce isi doresc spectatorii. Publicul isi doreste o lume deschisa si transparenta, nu isi doreste o lume inchisa si netransparenta, nu isi doresc o lume care sa nu le fie accesibila nivelurilor lor de cunostere si accedere. Astfel in cadrul scopului sunt prezente doua themata ale gandirii comune deschisa/inchisa si transparenta/ netransparenta sau opaca. 
Dar imaginea institutionala este construita si prin utilizarea altor themata in redactarea principiilor sale calauzitoare. Regasim in cel de-al doilea principiu idealul detinerii informatiei si idealul controlului informatiei, in principiul al saptelea obsevam gratuitatea serviciului oferit de aceasta organizatiei; orice persoana poate folosi reteaua de socializare Facebook pentru a se face prezent, pentru a stabili legaturi cu alte persoane si pentru a distribui informatii cu acestia. Principiul al noualea evidentiaza transparenta procesului astfel incat Facebook ar trebui sa faca publice informatiile disponibile cu privire la scopul, planurile, politicile, si operatiunile. Extrem de usoara accesibilitatea la acest serviciu este evidentiata in ultimul principiu, serviciul Facebook transcende granitele geografice si nationale si este disponibile pentru toti oamenii din lume.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici de Analiza a Imaginii Organizatiilor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. www.facebook.com
2. http://www.orange.ro/


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!