Comunicare Sociala si Gestiunea Crizelor

Extras din referat Cum descarc?

Cum recunoastem o criza?
De fapt, raspunsul la aceasta intrebare nu este atat de simplu cum pare initial. El trebuie sa se bazeze pe o cunoastere profunda a starii de normalitate a organizatiei si pe o analiza complexa a situatiilor noi in care aceasta isi desfasoara activitatea. 
Exista, desigur, unele aspecte care pot constitui semnale de avertizare pentru liderii organizatiei: cresterea brusca a vizibilitatii in mass-media, reducerea vanzarilor si a cifrei de afaceri, rezilierea unor contracte, miscari
sociale, retragerea sprijinului politic etc.
Acestea pot constitui punctul de plecare in determinarea existentei unei situatii de criza in care este implicata organizatia proprie, tipul si amploarea crizei, masurile ce trebuie luate pentru rezolvarea acesteia.Unele organizatii sunt atat de hotarate sa fie vazute gestionand o criza, incat se afla intr-o semipermanenta stare de criza. Organizatiile pot, de asemenea, sa fie vinovate de subestimarea daunelor pe care le poate produce un incident sau o acuzatie  in special in fata opiniei publice.
Cele mai raspandite doua greseli sunt: neintelegerea naturii si amplorii unui eveniment, a unei probleme si preluarea controlului asupra unei probleme care nu este de competenta organizatiei.
Gestionarea situatiilor de criza, a problemelor riscante  care afecteaza siguranta, sanatatea sau siguranta financiara a publicului, mediul inconjurator etc.  va implica foarte rar un numar mare de oameni. In cea mai mare parte, publicul va judeca raspunsul la criza al unei
organizatii aproape numai pe baza stirilor mass-media. In acest fel, perceptia publicului despre raspunsul sau actiunile unei organizatii va fi in cea mai mare masura determinat de modul in care aceasta comunica.
Comunicarea in situatii de criza este parte componenta a procesului de management al crizei si cuprinde actiunile de gestionare a strategiei, mesajului, timpului si canalelor de distributie necesare pentru comunicarea eficienta cu presa, angajatii, clientii, consumatorii si factorii de decizie. Comunicarea in caz de criza trebuie sa se focalizeze pe facilitarea dezamorsarii crizei prin metode de comunicare eficienta si rapida.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comunicare Sociala si Gestiunea Crizelor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!