Campaniile Publicitare

Extras din referat Cum descarc?

Campania publicitara- un ansamblu coerent de operatii care informeaza cumparatorii despre existenta si calitatile unui produs / serviciu si incearca sa-i convinga sa-l achizitioneze, sa-l foloseasca.
Obiectivele pe care le poate viza o astfel de campanie publicitara sunt:
cresterea notorietatii unei marci ;
determinarea consumatorului sa prefere marca sau produsul respectiv altora similare, reclamele in care se realizeaza comparatii directe intre produse - Pur, Fairy etc.;
- determinarea consumatorului sa incerce sau sa cumpere marca sau produsul respectiv : gelul de ras Gillette;
- crearea imaginii de marca in cazul lansarii unui nou produs: batoanele de ciocolata cu brinza Dots; 
- consolidarea increderii in marca :inghetata Delta, dupa cazurile de imbolnavire cauzate de produs;
- schimbarea imaginii si a perceptiei asupra unui produs: transformarea marcii Goldstar in LG;
Directiile principale ale unei campanii publicitare sunt in numar de sapte . 
Cea dintai priveste estimarea oportunitatii campaniei. Neil Borden precizeaza cativa factori de luat in considerare in procesul in chestiune; unii sunt legati de produsul insusi: acesta are caracteristici obiective in stare sa-l diferentieze de celelalte produse din categorie sau insusiri ascunse a caror evidentiere poate atrage atentia; altii privesc apelurile afective de care produsul poate fi legat (la inceputul secolului XX, mamelor li se spunea ca vor avea copii sanatosi daca ii vor hrani cu portocale); altii au in vedere existenta unei cereri primare pentru produsele din categorie (la aparitia cd-urilor, iubitorii de muzica, foarte interesati de acest suport pentru melodiile preferate, erau gata sa achizitioneze un mare numar de asemenea produse); in fine, altii se refera la fondurile disponibile ale companiei care vrea sa lanseze o campanie: se poate foarte bine ca respectiva companie sa nu dispuna la un moment dat de banii necesari luptei impotriva unor adversari cu bugete mari si sa astepte sa obtina aceste fonduri pe diferite cai.
A doua directie este studierea pietei. Aceasta trebuie sa furnizeze concluzii de finete privind actiunea pe piata a companiei.. Sa constati structura pietei nu inseamna neaparat sa faci o remarca de finete, dar poate reprezenta pregatirea unei astfel de remarci.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campaniile Publicitare.ppt

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!