Campaniile Publicitare

Referat
8/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 17 în total
Mărime: 1004.88KB (arhivat)
Publicat de: Lucia Matei
Puncte necesare: 8

Extras din referat

Campania publicitara- un ansamblu coerent de operaţii care informează cumpărătorii despre existenta si calitătile unui produs / serviciu si incearcă să-i convingă să-l achiziţioneze, să-l folosească.

Obiectivele pe care le poate viza o astfel de campanie publicitara sunt:

creşterea notorietăţii unei mărci ;

determinarea consumatorului să prefere marca sau produsul respectiv altora similare, reclamele în care se realizează comparatii directe între produse – Pur, Fairy etc.;

- determinarea consumatorului să încerce sau să cumpere marca sau produsul respectiv : gelul de ras Gillette;

- crearea imaginii de marcă în cazul lansării unui nou produs: batoanele de ciocolată cu brînză Dots;

- consolidarea încrederii în marcă :îngheţata Delta, după cazurile de îmbolnăvire cauzate de produs;

- schimbarea imaginii si a perceptiei asupra unui produs: transformarea mărcii Goldstar în LG;

Direcţiile principale ale unei campanii publicitare sunt in numar de sapte .

Cea dintai priveşte estimarea oportunităţii campaniei. Neil Borden precizează cativa factori de luat in considerare in procesul in chestiune; unii sunt legaţi de produsul insuşi: acesta are caracteristici obiective in stare să-l diferenţieze de celelalte produse din categorie sau insuşiri ascunse a căror evidenţiere poate atrage atenţia; alţii privesc apelurile afective de care produsul poate fi legat (la inceputul secolului XX, mamelor li se spunea că vor avea copii sănătoşi dacă ii vor hrăni cu portocale); alţii au in vedere existenţa unei cereri primare pentru produsele din categorie (la apariţia cd-urilor, iubitorii de muzică, foarte interesaţi de acest suport pentru melodiile preferate, erau gata să achiziţioneze un mare număr de asemenea produse); in fine, alţii se referă la fondurile disponibile ale companiei care vrea să lanseze o campanie: se poate foarte bine ca respectiva companie să nu dispună la un moment dat de banii necesari luptei impotriva unor adversari cu bugete mari şi să aştepte să obţină aceste fonduri pe diferite căi.

A doua direcţie este studierea pieţei. Aceasta trebuie să furnizeze concluzii de fineţe privind acţiunea pe piaţă a companiei.. Să constaţi structura pieţei nu inseamna neapărat să faci o remarcă de fineţe, dar poate reprezenta pregătirea unei astfel de remarci.

Conținut arhivă zip

  • Campaniile Publicitare.ppt

Alții au mai descărcat și

Tehnici de Redactare a Textelor Jurnalistice

The Elements of Style, avându-i ca autori pe William Strunk Jr. si E.B White este manualul care, de la prima ediţie şi până astăzi, a format...

Lobby-ul realizat de către europerlamentarii români la Parlamentul European

Master Relatii Publice An 1 Prin lobbying se întelege activitatea unui grup care incearca sa determine puterea legislativa sau executiva sa adopte...

Comunicare noțiuni generale și interpersonală

Definirea comunicării COMUNICAREA: reprezintă un proces de transmitere de informații (fapte, idei, impresii) necesita cel puțin doi poli...

Cursuri MIA 1-9

Curs 1 Când avem de-a face cu afacerile internaționale? - cumpărăm un produs realizat de către o companie din străinătate, importat pe piața...

Anti Fumat

1 . Introducere Tutunul este original din Mexic, unde în secolul al VI – lea era folosit pentru anumite ritualuri religioase. Indienii numeau...

Dimensiunea socială a publicității

In societatea de astazi se poate remarca prezenta tot mai pregnanta a publicitatii. Strans legata de comunicarea de masa, aceasta isi trage...

Te-ar putea interesa și

Evaluarea eficienței activităților promoționale la firma Cream Line SA

Capitolul 1. Comunicarea în marketing şi politica de promovare a organizaţiei 1.1 . Conceptul de comunicare La început de mileniu, comunicarea...

Strategia de comunicare a firmei

Pentru a sublinia importanţa comunicării şi a acestei lucrări îl voi cita pe Martin Luther King “Oamenii se urăsc pentru că se tem unii de alţii;...

Rolul agențiilor de turism în promovarea serviciilor românești

Introducere „Orice pas al unei călătorii devine o aventură a cunoaşterii; la fiecare pas mori şi învingi de bucurie, ineditul te face să renaşti,...

Studiu privind efectele campaniilor publicitare - campanie publicitară Vodafone Ai Bani de Dat

. CONCEPTE ÎN CAMPANIILE PUBLICITARE 1.1. PUBLICITATEA 1.1.1. Conceptul de publicitate Conceptul publicitate creează o serie de confuzii în...

Implicarea agenției de publicitate în crearea și transmiterea mesajului publicitar

INTRODUCERE Lucrarea de faţă are ca temă un domeniu vast şi extrem de interesant, aflat în deplină dezvoltare: implicarea agenţiei de publicitate...

Magazin Virtual

Capitolul 1. Aspecte introductive 1.1 Apariţia E-Business-ului Timp de treizeci de ani, Internetul a fost o reţea de calculatoare fără specific...

Studiu de Caz privind Comunicarea de Marketing pe Piața Berii în România

CAPITOLUL 1 INTRODUCERE ÎN COMUNICAREA DE MARKETING. 1.1. ISTORICUL COMUNICARII DE MARKETING Comunicarea este un proces ale carui origini sunt...

Aspecte ale publicității - realizarea acesteia în cadrul companiei Essence

INTRODUCERE Prin acţiunile de publicitate, întreprinderea urmăreşte să asigure o cuprinzătoare informare a publicului în legătură cu activitatea,...

Ai nevoie de altceva?