Campanie de schimbare a atitudinii fata de pensionari

Extras din referat Cum descarc?

Tema campaniei: ,,Varsta este doar o cifra. De tine depinde ce valoare ii dai!"
Motivul pentru care am creat aceasta campanie este pentru a le spori tinerilor atentia si rabdarea fata de generatiile de seniori si pentru a le aminti ca si ei au fost crescuti si invatati de acestia. De asemenea, aspectul pe care ne propunem sa il evidentiem este faptul ca, desi fiecare generatie are o mentalitate si un sistem de valori proprii, acesta nu poate fi considerat un impediment, ci poate fi rezolvat prin comunicare. Astfel, pe baza mai multor studii realizate in ultimii ani, populatia tanara considera ca ,,varstnici sunt o povara pentru societate". Dar niciodata nu s-a pus intrebarea, de ce? De ce sunt considerati o povara? Cu ce ne ingreuneaza ei viata de zi cu zi? Cu propria existenta? Cu faptul ca incearca si ei sa se apropie de noi prin orice mijloc posibil? Acestea sunt doar cateva intrebari care vizeaza acest subiect, motiv pentru care am decis crearea acestei campanii de schimbare, care sa scoata in evidenta faptul ca, varsta nu conteaza!
1. Elaborarea a 4 obiective ale campaniei corect formulate
- Informarea tuturor publicurilor despre campania noastra.
- Inceperea unui proces de educare a societatii tinere prin introducerea de cursuri si ore ce vizeaza subiectul ,, Bunici acum, eroi atunci!", destinate in principal publicului tanar cum ar fi elevilor care inca de pe bancile scolii isi pot forma o parere vizavi de publicul batrani. Fiind o initiativa noua in Romania, nu se poate compara cu un alt an precedent, asadar ne dorim ca procentul de realizare sa fie de 50% in urmatorii 2 ani.
- Cresterea vizibilitatii implicarii persoanelor varstnice si integrarea acestora in viata comunitatii, ca membri activi.
- Crearea unor evenimente si pagini adresate acestui public, prin care tinerii voluntari se ofera sa ii instruiasca si sa le explice persoanelor varstnice importanta tehnologiei in lumea contemporana incercand sa ii invete un minim de cunostiinte ce vizeaza mediul online.
1. Definirea categoriilor de public tina si caracterizarea pe scurt a fiecareia dintre ele
In ceea ce priveste publicul tinta, am reusit sa delimitam 3 tipuri de categorii relevante acestei campanii. Pentru fiecare categorie vom reveni in sectiunile urmatoare cu o propunere de strategie media in asa fel incat campania noastra sa poata viza toate cele 3 tipuri de publicuri relevante. 
-  Categoria de public infantila - in aceasta categorie intra baietii si fetele, cu varsta sub 18 ani, atat din mediul urban, cat si din mediul rural, avand un nivel minim de educatie sau de venit. Acestia, avand o varsta frageda pot fi foarte usor influentat atat de mediul online cat si de cel din viata de zi cu zi. Daca copii isi vor vedea parintii povestind prin casa ca bunicii le sunt o povara, acestia vor avea tendinta de a crede acelasi lucru, formandu-si in timp o parere nepotrivita care la randul lor o vor impartasi cu altii, astfel creandu-se perceptii comune eronate. In schimb, daca acestia vor primi o minima educatie in urma campaniei noastre, vor invata sa aprecieze persoanele invarsta, fara a-i mai discrimina.
-  Categoria de public matur -  femei si barbati, cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 de ani, atat din mediul urban, cat si din mediul rural, avand un nivel mediu de educatie sau de venit, care in urma campaniei noastre acestia sa isi schimbe perceptiile si judecatile vizavi de pensionari.
-  Categoria de public invarsta -  femei si barbati, cu varsta de peste 65 de ani, atat din mediul urban, cat si din mediul rural, care in urma campaniei noastre sa accepte diferentele dintre mentalitati si sa accepte faptul ca prin intermediul comunicarii, aceste discrepante pot fi inlaturate. Desi multe persoane in varsta nu pot accepta si intelege diferentele dintre generatii, acest aspect nu trebuie sa fie generalizat. Multi pensionari, in special cei care au nepoti sau au trait mai mult in preajma celor mai tineri, pot vedea altfel lucrurile si nu sunt atat de sceptici.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie de schimbare a atitudinii fata de pensionari.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!