Campanie de relații publice

Extras din referat Cum descarc?

In 1992 apare primul cabinet veterinar privat din Iasi si Moldova, infiintat de Prof. Dr. Vasile Clipa si Dr. Edmond Stecyk, sub denumirea de Rommed, unde se executa consultatii, vaccinari, tratamente si chirurgie intr-un spatiu inchiriat format din doua dormitoare, sala de asteptare si sala de consultatii, tratament si chirurgie. 
Din1992 Rommed functioneaza ca spital al carui proprietar este Dr. Edmond Stecyk, cu sala de asteptare si receptie, sala de consultatie cu echipamente pentru diagnostic de laborator, radiologie si ecografie, o moderna sala de operatie dotata cu aparatura de anestezie generala Isofluran, o sala de tratament si stomatologie, o camera pentru toaletare, imbaiere si uscare a cainilor si 20 de spatii pentru spitalizare si pensiune. 
Campania propusa este o campanie de pozitionare care comunica maniera in care organizatia se diferentiaza fata de concurenta si pe ce loc se afla pe piata. Rommed vrea sa fie primul in topul preferintelor publicului tinta si cel mai complet institut dedicat ingrijirii animalelor si consilierii stapanilor. Este o campanie proactiva de relatii publice, care se va desfasura intr-un interval mediu, de 6 luni. Se urmareste selectarea celor mai adecvate mijloace de comunicare pentru a impune opiniei publice imaginea Rommed ca cel mai complet institut veterinar. 
Campania a fost solicitata de Dr. Edmond Stecyk, directorul general al Rommed, in urma unei cercetari de piata conform careia cele 4 cabinete veterinare si 3 farmacii veterinare nou infiintate in ultimul an in Iasi au promovat si servicii pe care Rommed nu le ofera in acest moment, reusind sa atraga 7% din clientii organizatiei. 
In plus, companiile nou aparute practica un regim de tarifare inferior, in vederea impunerii pe piata. Desi nu dispun de intreaga gama de servicii a Rommed si nu ofera produse si chiar servicii de aceeasi calitate, datorita campaniilor de imagine desfasurate, au reusit sa atraga un procent semnificativ din publicul tinta. Rommed nu a investit pana acum intr-o campanie de imagine si acum constientizeaza aceasta nevoie. 
Una dintre problemele sociale ale Iasiului o reprezinta animalele abandonate, fara stapan. Daca se reuseste, prin aceasta campanie, o motivare a locuitorilor din Iasi sa adopte animalele abandonate, se va largi publicul tinta al cabinetelor veterinare si va fi un prim pas spre rezolvarea acestei probleme sociale. 
Publicurile tinta careia campania de pozitionare se ocupa sunt: 
Public primar: 
Detinatorii de animale, familii sau persoane cu venituri medii sau peste medie. De obicei animalul este tratat ca un membru al familiei, detinatorii fiind dispusi sa investeasca suficient de mult in sanatatea si nevoile curente ale animalului lor. Au nevoie de un loc in care animalele lor sa fie tratate regeste, unde o echipa de profesionisti sa se dedice trup si suflet scopului comun: sanatatea si frumusetea animalului de companie. 
Public secundar: 
Iubitorii de animale care si-ar dori sa adopte un animal de pe strada, dar fie nu sunt impulsionati, fie nu sunt motivati, fie considera ca pericolul de boli este prea mare sau ca efortul financiar ar fi prea mare comparativ cu riscurile implicate. Acestia trebuie convinsi ca un animal de pe strada poate deveni membru si paznic al familiei lor si ca un astfel de animal le poate oferi dragoste si devotament in cazul in care ii sunt oferite si lui.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie de Relatii Publice.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!