Campanie de PR

Extras din referat Cum descarc?

1. Tipul campaniei: 
Avand ca rol principal lansarea unui nou produs - site-ul www.epicaffe.ro - campania va fi una de pozitionare. Conceptual, site-ul va fi un corespondent in lumea virtuala al cafenelelor-librarii. Iubitorii de literatura vor gasi aici informatii despre carti din toate speciile literare, biografii ale scriitorilor preferati, atat clasici cat si contemporani, informatii privind periodizarea literaturii, scurt metraje realizate in jurul unor carti sau autori remarcabili si vor avea posibilitatea de a se lansa in dezbateri literare alaturi de critici consacrati. Pentru ca este construita intr-un spatiu virtual, Epicaffe va induce ideea de cafenea printr-un design special. Pe home page, vizitatorii pot alege intre mai multe "incaperi", specifice fiecarui tip de activitate gazduita. Navigarea in site va fi realizata prin click pe diferite elemente grafice sugestive, iar fiecare specie literara va avea propria ,,incapere" virtuala.
In acelasi timp cu promovarea site-ului, campania va avea un rol de educare a publicului, promovand literatura si urmarind sa creasca interesul cat mai multor vizitatori pentru lectura. 
2. Scopul Campaniei:
Scopul campaniei este de a asigura o cat mai mare vizibilitate si notorietate site-ului www.epicaffe.ro, promovand literatura ca mijloc de relaxare, de petrecere a timpului liber. 
3. Publicul Tinta:
a. Publicul principal: 
Publicul activ: tineri cu varsta cuprinsa intre 18 si 35 de ani, provenind din mediul urban, interesati de literatura ca mijloc de a-si extinde orizontul cultural sau de a-si petrece timpul liber. Prin caracterul interactiv, dat de dezbaterile frecvente si prin componenta analitica, site-ul va fi adresat, preponderent, persoanelor cu un interes ridicat pentru literatura, capabile si dornice sa participe activ in dezbaterile pe marginea diferitelor lucrari propuse.
b. Publicul secundar: 
Publicul pasiv: persoane cu un profil demografic similar cu cel al publicului principal, insa cu interese sau aptitudini distincte, interesate de literatura in limita lecturii propriu-zise. Site-ul li se adreseaza deopotriva, prin componenta descriptiva care ofera utilizatorilor o baza de date bogata, pe care acestia o pot accesa pentru a se orienta in alegerea titlurilor sau pentru a se documenta privind diferite subiecte din sfera literaturii. 
c. Publicuri speciale (intermediare): 
Comunitatea de bloggeri, in speta vocile importante din sfera artei si literaturii, care pot transmite mesajele campaniei catre vizitatorii proprii.
4. Mesaje:
- Epicaffe.ro este un spatiu de intalnire virtuala pentru iubitorii de literatura
- Epicaffe.ro este un site activ si interactiv
- Epicaffe.ro este o resursa bogata de informatii in domeniul literaturii
5. Obiective
- Obtinerea unei acoperiri online de cel putin 60% (din totalul site-urilor vizate) dupa comunicarea lansarii site-ului
- Cresterea lunara a numarului de vizitatori inregistrati (care detin cont pe site) cu aproximativ 30%
- Popularizarea site-ului si crearea unei retele de ,,prieteni" in randul comunitatilor online (myspace, facebook)
- Inregistrarea unei participari consistente la dezbaterile saptamanale 
- Crearea si mentinerea unei relatii bune cu blogger-ii pasionati de literatura
- Formarea unei baze de date extinse de utilizatori care doresc sa primeasca newsletter-ul Epicaffe.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie de PR in Mediul Online.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!