Campania de relații publice - Academia de Poliție Alexandru Ioan Cuza din București

Referat
7/10 (1 vot)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1187
Mărime: 14.53KB (arhivat)
Puncte necesare: 6
MANAGEMENTUL RELAŢIILOR PUBLICE Anul I, Semestrul II

Extras din referat

PLAN DE CAMPANIE

ORGANIZAŢIA:

ACADEMIA DE POLIŢIE “ALEXANDRU IOAN CUZA” DIN BUCUREŞTI propune o campanie de informare şi constientizare a opiniei publice cu privire la concursul de admitere organizat de această instituţie de învăţământ superior precum şi de avantajele de care se pot bucura noi studenţi admişi.

În decursul timpului au fost demarate mai multe campanii cu privire la avantajele formării unei cariere în domeniul siguranţei şi ordinii publice, campanii care considerăm că şi-au atins într-o foarte mare masură obiecivele, dovadă fiind numărul mare de candidaţi la concursul de admitere.

DEFINIREA PROBLEMEI:

În fiecare an Academia de Poliţie “Alexandru Ioan Cuza” din Bucureşti organizează admiterea în cadrul Facultăţii de Poliţie, Facultăţii de Pompieri şi Facultăţii de Arhivistică. Admiterea se face numai pe bază de concurs care se desfăşoară în conformitate cu actele normative în vigoare şi cu regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului de admitere 2014 în cadrul Academiei de Poliţie “A.I.Cuza” aprobat de Senatul Academiei.

Se poate observa că în ultimi ani numărul absolvenţilor de liceu a scăzut considerabil, fapt pentru care Academia de Poliţie trebuie să facă eforturi susţinute în vederea atragerii a unui număr cât mai mare de absolvenţi de liceu care să îşi dorească să urmeze cursurile Academiei.

În acest fel Academia de Poliţie urmăreşte ca la concursul de admitere numărul de candidaţi pe loc să fie cât mai mare pentru a avea, ulterior, studenţi cât mai capabili şi bine pregătiţi.

ANALIZA SITUAŢIEI:

S - puncte tari:

- informarea şi conşientizarea publicului cu privire la concursul de admitere organizat de Academia de Poliţie şi cu privire la avantajele unei cariere în poliţie.

W - slabiciuni:

- nu se aloca suficiente fonduri pentru promovarea instituţiei;

- dezinteresul tot mai mare al studenţilor de liceu faţă de continuarea studiilor.

O - oportunităţi:

- creşterea gradului de informare al publicurilor cu privire la avantajele oferite studenţilor Academiei de Poliţie “Alexandru Ioan Cuza” din Bucureşti atât în decursul anilor de studiu, cât şi la finalizarea acestora ;

- creşterea numărului de participanţi la concursul de admitere.

T- ameninţări:

- preferinţa elevilor de liceu faţă de alte instituţii de învăţământ superior;

Preview document

Campania de relații publice - Academia de Poliție Alexandru Ioan Cuza din București - Pagina 1
Campania de relații publice - Academia de Poliție Alexandru Ioan Cuza din București - Pagina 2
Campania de relații publice - Academia de Poliție Alexandru Ioan Cuza din București - Pagina 3
Campania de relații publice - Academia de Poliție Alexandru Ioan Cuza din București - Pagina 4
Campania de relații publice - Academia de Poliție Alexandru Ioan Cuza din București - Pagina 5
Campania de relații publice - Academia de Poliție Alexandru Ioan Cuza din București - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Campania de Relatii Publice - Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza din Bucuresti.doc

Alții au mai descărcat și

Purtătorul de Cuvânt

Pentru instituţiile publice, comunicarea cu publicul în interesul căruia lucrează, atât la nivel european, cât şi la nivel naţional sau local, a...

Relații publice sectoriale - cultură organizațională

Conceptul de cultura organizationala se refera la tot ceea ce inseamna standarde colective de gandire, atitudini, valori, convingeri, norme si...

Publicitatea și Inteligența

Publicitatea este unul dintre cele 5 instrumente importante folosite de firme pentru orientarea comunicaţiilor, convingătoare, către cumpărători şi...

Analiza semiotică a unui print publicitar

În zilele noastre, există o mare varietate de jucării. Deși acestea sunt de cele mai multe ori asociate cu cei mici, utilizatorii de jucării au și...

Tehnici de Redactare a Textelor Jurnalistice

The Elements of Style, avându-i ca autori pe William Strunk Jr. si E.B White este manualul care, de la prima ediţie şi până astăzi, a format...

Lobby-ul realizat de către europerlamentarii români la Parlamentul European

Master Relatii Publice An 1 Prin lobbying se întelege activitatea unui grup care incearca sa determine puterea legislativa sau executiva sa adopte...

Dimensiunea socială a publicității

In societatea de astazi se poate remarca prezenta tot mai pregnanta a publicitatii. Strans legata de comunicarea de masa, aceasta isi trage...

Ai nevoie de altceva?