Previzualizare referat:

Extras din referat:

ING Bank isi mareste reteaua de filiale prin mai multe mijloace: filiale traditionale, unitati francizate si, daca situatia o cere, chiar si achizitii. Banca ING acum are 141 unitati Self-Bank si 26 filiale cu servicii pentru companii. 'Numai in acest an la ING Wholesale Banking au devenit operationale sapte noi filiale pentru servicii corporate. De asemenea, ING Retail Bank a deschis 47 de noi birouri ING, iar totalul de unitati ING francizate este de 141', spun reprezentantii bancii. 'ING Bank Romania urmareste sa fie in primele cinci banci de pe piata romaneasca si sa creasca cu un milion numarul de clienti pana la sfarsitul lui 2008. In atingerea acestor obiective, noi vom continua sa dezvoltam reteaua (pentru ambele si filiale corporate si birouri pentru persoane fizice), sa lanseze noi produse si sa se axeze pe noile segmente ale pietei', potrivit oficialilor ING Bank, citati de Business Rewiew.

ING Bank - o noua strategie de extindere in segmentul corporate

16 februarie 2007

Pentru a isi consolida pozitia in segmentul corporate, ING Bank Romania are o noua strategie care vizeaza cresterea gradului de accesibilitate la serviciile bancii, atat prin exinderea teritoriala cat si prin reducerea plafonului cifrei de afaceri impus clientilor potentiali.

Fidela strategiei de extindere pe piata romaneasca, ING Bank Romania va continua dezvoltarea retelei de sucursale pentru clienti corporate in orase mai mici din tara dar si in Bucuresti. Dezvoltarea retelei va avea o contributie importanta la cresterea gradului de accesibilitate la serviciile bancii. In Bucuresti, ING Bank va deschide pana la sfarsitul acestui an sucursale bancare pentru companii in fiecare dintre cele sase sectoare ale capitalei.

In cadrul acestei strategii, ING Bank Romania deschide astazi cea de-a treia sucursala bancara pentru companii din Bucuresti si prima care functioneaza complet independent. Noua sucursala situata pe Bulevardul Unirii, este cea mai mare din Bucuresti si va deservi in principal companiile din sectorul 3. ING Bank Sucursala Unirii va oferi companiilor intreaga gama de produse si servicii disponibile la nivel national, de la plati, schimburi valutare, credite si servicii de custodie pana la factoring, leasing si solutii de electronic si internet banking. In plus, sucursala va oferi servicii si pentru populatie, punand la dispozitia clientilor serviciul Self'Bank, prin intermediul caruia clientii au posibilitatea sa isi administreze singuri finantele proprii, beneficiind de un program extrem de flexibil. In Bucuresti, functioneaza in prezent 3 sucursale bancare pentru companii si 30 unitati bancare pentru persoane fizice.

O alta schimbare strategica la nivelul diviziei ce ofera servicii companiilor este aceea de a reduce plafonul cifrei de afaceri a clientilor sai de la 3 la 2 milioane EUR, oferind astfel si companiilor locale mai mici posibilitatea de a avea acces la serviciile si produsele bancare ale ING.

ING Bank Romania este de asemenea pregatita sa ofere companiilor locale credite pentru pre-finantarea proiectelor eligibile precum si credite pentru co-finantarea acestora. Avantajele acestei

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza ING.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
2 281 cuvinte
Nr caractere:
12 843 caractere
Marime:
15.23KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Științele Comunicării
Tag-uri:
burse, companii, ing
Predat:
la facultate
Materie:
Științele Comunicării
Sus!